Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 Til Våren vil medieverden i Norden igjen gå ut av støvlene sine Og alle tantene (unge som gamle) Den Danske Kronprins skal giftes Offisielt heter d at hele Danmark gleder seg.... Og at kongehuset er d som forener alle dansker. Hvis man ikke er royalist Er man da ikke dansk? Hva er d som er spesielt med denne Fredrik? Har han foretatt seg noe godt og edelt? Nei Vel....? Slik jeg ser d; han er Danmarks dyreste sosialklient som har vært på d ene aktiveringsprosjekt etter d andre... Hvor alminnelige danske sosialklienter sendes på folkehøyskole ble han sendt til Harvard Hvor alminnelige sosialklienter kommer på overlevelseskurs her i Norge ' Kom Fredrik på Froskemannskorpset Men førte d til noe? Ikke noe som helst! Nå har jeg fått froskemannsbevis Nå vil jeg gjerne være pilot men d danske Samfunn; Har de fått noe tilbake? Der jo ett viktig spørsmål Alexandra gjør noe for kronene Besøker syke Røde kors etc etc men denne Kronprins Fredrik?????? Jeg må få poengtere at jeg har intet imot Fredrik som person Han er sikkert søt og koselig.... Monarki; hadde d ikke vært virkelig hadde d bare vært til latter. Sexy Sadie Republikaner
villkatt Skrevet 9. oktober 2003 #4 Skrevet 9. oktober 2003 Tenkte jeg bare skulle nevne at det norske kongehuset har fått henholdsvis 55% og 14% lønnsøkning i budsjettet... Vi får vel ikke spes mye igjen vi heller... Bortsett fra et par dyre bryllup... Som pappa betaler... og staten betaler jo pappa.. og hvor får staten pengene sine fra mon tro..?
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 Vårt kongehus er jo blitt mere som ei hellig ku og d er ikke lov med persondiskusjoner mht dem så jeg såg meg litt omkring.....
Gjest La Lune Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg synes Mary virker som en feiende flott kvinne og det er jo hyggelig at de kongelige også finner kjærligheten. De er jo mennesker de også. La Lune
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #7 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg synes Mary virker som en feiende flott kvinne og det er jo hyggelig at de kongelige også finner kjærligheten. De er jo mennesker de også. La Lune D er jo ikke akkurat d vi diskuterer. Les hovedinnlegg en gang til.
Gjest La Lune Skrevet 9. oktober 2003 #8 Skrevet 9. oktober 2003 D er jo ikke akkurat d vi diskuterer. Les hovedinnlegg en gang til. Når du skriver "Danmarks dyreste sosialklient" er det jo tydelig hvem du sikter til. La Lune
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #9 Skrevet 9. oktober 2003 Klare du å ta essensen i d første innlegget mitt; eller er d måneformørkelse hos deg?
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #11 Skrevet 9. oktober 2003 Blir d fordi du misforstår og kverulerer med vilje.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #12 Skrevet 9. oktober 2003 Klare du å ta essensen i d første innlegget mitt; eller er d måneformørkelse hos deg?
Gjest La Lune Skrevet 9. oktober 2003 #13 Skrevet 9. oktober 2003 Men Sadie, hovedinnlegget ditt er jo ikke ment positivt. Du omtaler Fredrik som en "sosialklient", det er like før du kaller ham evneveik og peker på at han ikke har gjort noe nyttig. Hva måtte en kongelig person ha gjort for å bli godtatt av deg, kurert kreft? :o Fredrik gjør det samme som Haakon, han forbereder seg til sin livsoppgave. Kongehuset står meget sterkt i Danmark og har en meget høy oppslutning blant det danske folk. De elsker sin Dronning Margrethe og jeg tror at de er oppriktig glade for Fredrik og Mary. Leste i en dansk avis at det kommende bryllupet blir støttet av nesten 88% av alle dansker og det er ett enormt tall. La Lune
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #14 Skrevet 9. oktober 2003 Naturligvis er ikke innlegget mitt ment positivt; jeg er Republikaner.
Gjest the imp Skrevet 9. oktober 2003 #15 Skrevet 9. oktober 2003 og bare for å vri litt på diskusjonen, hvem mener du skulle blitt president i Norge?
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #16 Skrevet 9. oktober 2003 Anne Engher Landsteen kunne ha blitt en flott president for Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå