Gå til innhold

Bliss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye kanelen tv2 Bliss, er det en betalingskanal??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt fra en kollega at den vil ingå i en pakke.

eks der mann selv velger hvilke kanaler mann vil ha,(fra riks tv) eller en pakke fra eks viasat eller canal digital.

men har ikke noe skriftlig info om den.

Gjest Stapler
Skrevet

Vi har Canal Digital og Bliss dukket plutselig opp som egen kanal hos oss uten at vi har gjort noen endringer i abbonementet. For Canal Digital sin del skal kanalen inngå i kanalpakkene "Norgespakken", "Entertain" og Family" i følge deres nettsider.

Skrevet

Vi har altibox og på deres hjemmeside står det at Bliss blir lagt til i grunnpakken, altså må vi ikke betale noe ekstra. Må gå å sjekke om jeg finner den.

Skrevet

Vi har Canal Digital og Bliss dukket plutselig opp som egen kanal hos oss uten at vi har gjort noen endringer i abbonementet. For Canal Digital sin del skal kanalen inngå i kanalpakkene "Norgespakken", "Entertain" og Family" i følge deres nettsider.

jeg har "Family", men den har ikke dukket opp hos oss..

Hvordan søker man for å få inn den nye kanalen???

Gjest Stapler
Skrevet

jeg har "Family", men den har ikke dukket opp hos oss..

Jeg vet faktisk ikke helt, for plutselig så var Bliss på kanal nummer 8 hos oss. Men vil tro at hvis du foretar et kanalsøk i menyen på tuneren så vil den komme.

Skrevet

Den har dukket opp hos meg. Jeg har en grunnpakke, altså betaler ikke noe ekstra. Men det kan jo være fordi det er premieredagen i dag, at alle får den, som smaksprøve?

Gjest scorpius
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Er ikke så teknisk av meg, hehe :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...