AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg må snart bytte ut pc'en min og har veldig lyst på Mac. Har ikke særlig greie på slikt, men dersom DU har Mac, kan du fortelle meg pos/neg egenskaper til Mac'en? Jeg bruker den ikke til å spille på eller se på film, mest til vanlig surfing og bilderedigering. Har IPhone 4 og er SÅ imponert over den derfor ble jeg også nyskjerrig på Mac book. Lurer også på om det er stor forskjell på Mac book og Mac book pro.... prisforskjellen er ihvertfall stor :-)
Gjest idakaroline Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har MacBook, og for å si det sånn - jeg skal aldri ha pc igjen! Jeg er så fornøyd med hele Macen at jeg ikke har ord en gang! Jeg bruker den mest til surfing på nettet, musikk, studier, skriveprogrammer, msn og bilderedigering osv. Noen vil vel påstå at man får lite for det man betaler for, siden Macen er såpass dyr. Men jeg er helt uenig! Jeg kan omtrent ingenting om data, så jeg kan ikke uttale meg for mye om det. For meg er ihvertfall MacBooken helt perfekt! Det jeg mener med at man får lite for det man betaler for er at man kan få en meget god pc til 9.000 kroner i forhold til hva man kan få på en Mac til samme pris. Jeg har i tillegg en iPhone og en iPod, og jeg er totalt forelsket i Apple! Hele systemet på Macen er helt rått! Operativsystemet, utseende og ja - ALT! Jeg har ikke oppdaget noe negativt med den enda! Har hatt den i snart tre måneder, og den blir brukt så og si hver eneste dag i et par timer i strekk! Eneste jeg kan reagere litt på, er at når man kjører tre-fire programmer uten tilkoblet lader, så går strømmen utrolig fort. Ellers så er jeg super fornøyd! Og som sagt - aldri mer pc på meg! :D
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Mac er suverent til bildebehandling
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 pc!! har prøvd mac og kommer ALDRI til å gå dit igjen. Mac er overprisa!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har MacBook, og for å si det sånn - jeg skal aldri ha pc igjen! Jeg er så fornøyd med hele Macen at jeg ikke har ord en gang! Jeg bruker den mest til surfing på nettet, musikk, studier, skriveprogrammer, msn og bilderedigering osv. Noen vil vel påstå at man får lite for det man betaler for, siden Macen er såpass dyr. Men jeg er helt uenig! Jeg kan omtrent ingenting om data, så jeg kan ikke uttale meg for mye om det. For meg er ihvertfall MacBooken helt perfekt! Det jeg mener med at man får lite for det man betaler for er at man kan få en meget god pc til 9.000 kroner i forhold til hva man kan få på en Mac til samme pris. Jeg har i tillegg en iPhone og en iPod, og jeg er totalt forelsket i Apple! Hele systemet på Macen er helt rått! Operativsystemet, utseende og ja - ALT! Jeg har ikke oppdaget noe negativt med den enda! Har hatt den i snart tre måneder, og den blir brukt så og si hver eneste dag i et par timer i strekk! Eneste jeg kan reagere litt på, er at når man kjører tre-fire programmer uten tilkoblet lader, så går strømmen utrolig fort. Ellers så er jeg super fornøyd! Og som sagt - aldri mer pc på meg! :D Du er hjernevaska av appel med andre ord.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg sier bare: 7 timer batterilevetid + herlig skjermkvalitet - ja takk! Eneste minuset jeg har er at CD-spilleren bråker mye.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Du er hjernevaska av appel med andre ord. Skrives apple
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg sier bare: 7 timer batterilevetid + herlig skjermkvalitet - ja takk! Eneste minuset jeg har er at CD-spilleren bråker mye. pcen min har 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Skrives apple kunne ikke brydd meg mindre
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 pcen min har 10 Hm, ja. Skal ikke se bort i fra at min har såpass også, i og med at den har 7,14 timer nå, og jeg har brukt den en stund uten ledning. Så jeg stemmer fremdeles for mac
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #13 Skrevet 16. oktober 2010 Du får kjøpe deg en mac da. Men bruke så mye penger på en pc som kun skal brukes til surfing og bilderedigering høres ut som for meg at du bare vil ha en mac forde det er poppulært å ha produkter med epler på. Itilegg får du kun synspunkter fra folk som er frelst... det blir som å lese pc vs mac test i ett apple blad
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #14 Skrevet 16. oktober 2010 Du får kjøpe deg en mac da. Men bruke så mye penger på en pc som kun skal brukes til surfing og bilderedigering høres ut som for meg at du bare vil ha en mac forde det er poppulært å ha produkter med epler på. Itilegg får du kun synspunkter fra folk som er frelst... det blir som å lese pc vs mac test i ett apple blad Tja, min bærbare mac fra vgs lever fremdeles etter fem år, mens mine klassekameraters maskiner i samme prisklasse har takket for seg for lenge siden. Derfor heier jeg på mac. Men jeg har kjøpt meg ny nå da. Ble litt lite med 80 GB harddisc.
PecanPie Skrevet 16. oktober 2010 #15 Skrevet 16. oktober 2010 Du får kjøpe deg en mac da. Men bruke så mye penger på en pc som kun skal brukes til surfing og bilderedigering høres ut som for meg at du bare vil ha en mac forde det er poppulært å ha produkter med epler på. Itilegg får du kun synspunkter fra folk som er frelst... det blir som å lese pc vs mac test i ett apple blad Men du, det er greit at du syns Mac er oppskrytt, men du kommer ikke akkurat med gode argumenter mot, bortsett fra at du er lei produkter med epler på?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #16 Skrevet 16. oktober 2010 Du får kjøpe deg en mac da. Men bruke så mye penger på en pc som kun skal brukes til surfing og bilderedigering høres ut som for meg at du bare vil ha en mac forde det er poppulært å ha produkter med epler på. Itilegg får du kun synspunkter fra folk som er frelst... det blir som å lese pc vs mac test i ett apple blad TS her! Prisen på MacBook er da ikke så høy, så det har ikke noe å si. Men fortell meg HVORFOR jeg heller burde kjøpe PC da, bortsett fra pris, som ikke har noe å si....
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #17 Skrevet 16. oktober 2010 Men du, det er greit at du syns Mac er oppskrytt, men du kommer ikke akkurat med gode argumenter mot, bortsett fra at du er lei produkter med epler på? for hun spurte om hvorfor dere likte mac. hvorfor skal jeg fortelle alt om pc da?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #18 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg må snart bytte ut pc'en min og har veldig lyst på Mac. Har ikke særlig greie på slikt, men dersom DU har Mac, kan du fortelle meg pos/neg egenskaper til Mac'en? Jeg bruker den ikke til å spille på eller se på film, mest til vanlig surfing og bilderedigering. Har IPhone 4 og er SÅ imponert over den derfor ble jeg også nyskjerrig på Mac book. Lurer også på om det er stor forskjell på Mac book og Mac book pro.... prisforskjellen er ihvertfall stor :-) ..den uthevede teksten gjør min anbefaling enkel: Go MAC! Ikke fordi jeg liker maskinene, men hvis du ikke orker å sette deg inn i data, vil du trolig bli mer fornøyd med en MAC, uansett. Besides.. det høres ut som du har bestemt deg allerede.
Gjest BabyBlue Skrevet 16. oktober 2010 #19 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg fikk macen min for 4000 gjennom et studenttilbud, og jeg er dødsfornøyd! Once you go mac, you never go back! Digg i og med at de er veldig lite kompliserte og er såpass kjappe : ) Den gode batteritiden er heller ikke til å unngå å legge merke til... Men hvis du liker å spille spill som sims 3 o.l er det nok smartest å legge penger ned i en stasjonær, selv om de aller beste er svindyre! Dx
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #20 Skrevet 16. oktober 2010 ..den uthevede teksten gjør min anbefaling enkel: Go MAC! Ikke fordi jeg liker maskinene, men hvis du ikke orker å sette deg inn i data, vil du trolig bli mer fornøyd med en MAC, uansett. Besides.. det høres ut som du har bestemt deg allerede. hun har jo hatt en pc da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå