Gå til innhold

band i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har leid inn ett band til bryllupet sitt? kunne gjerne tenkt meg det, men ikke for en hver pris... har søkt litt på internett, men ingen som skriver pris. noen som har peiling? sånn ca hvertfall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig, vi betalte 6000 for en musiker som viste seg å være helt fantastisk. Gjestene har ikke sluttet å skryte av han, 4 måneder etter bryllupet :) Han har et band også og da ville prisen blitt en del høyere, men hvor mye spurte jeg aldri om.

Skrevet

Vi hadde ikke band, men man betaler nok raskt en 5-10 tusen for det. Standard pris for DJ ligger rundt 6000, såvidt jeg husker (inkludert utstyr). Vi endte opp med spilleliste fra PC, og var fornøyd med det.

Skrevet

Vi har leid inn et tomannsband, som spiller 2 sanger under vielsen, taffel ved velkomst og under middag, og til fest etterpå. De har en times reising for å komme til oss, og har med alt av utstyr. Det koster 11500 kr. Er egentlig veldig fornøyd med prisen. Det er jo bare å sende en mail til de forskjellige, og høre på hva de skal ha for f.eks. 2 timer spilling etter middag eller noe sånt? De skreddersyr som oftest prisen for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...