Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Lurer på en ting.. Hva er som regel grunnen til at unge jenter (la oss si mellom 17-20) kontakter og chatter med godt voksne menn (sånn rundt 35-40) på nettby og andre lignende nettsteder.. Eller motsatt, at voksne menn tar kontakt med unge jenter. Har fundert litt på dette. For meg ligger svaret i at jentene liker oppmerksomheten og suger til seg de komplimentene de kan få. Mens de voksne mennene føler spenning i å få oppmerksomhet fra noen som er så mye yngre. De tror liksom de betyr noe for dem.. Har hatt litt problemer med dette tidligere, og det plager meg litt. For svaret jeg får, er at "men vi ble jo bare venner da, var jo så koselig... Alderen spiller jo ingen rolle..." osv. Han jeg er sammen med, hadde endel slike "venninner" fra før, noe jeg ikke takla. Han var nødt til å slette de jeg syns var verst, fra fb. Han påsto at han aldri hadde tenkt noe over utseendet deres. Dette er jenter som legger seg ut som om de skulle vært med i Playboy, omtrent. Svære silikonimplantater i en alder av 20. Dette påsto han at han ikke visste noe om. Så fikk jeg lese gjennom alle meldinger, for jeg fikk litt hetta. Og GRATULERER, der lå det en melding (fra før jeg ble sammen med ham, altså) til hun ene, om at han hadde sett bildene hennes igjen, og jammen syns han det så ut som om hun hadde fått ENDA større pupper enn før. Blæh. Men han påstår at han ikke kan huske at han hverken har lagt merke til eller kommentert hennes pupper. Herrigud. Det er da jeg lurer litt på denne motivasjonen som jeg spurte om i begynnelsen..
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Øøøøh. Hallo? Hva i alle dager gir deg rett til å: 1. Fortelle ham hvem han må slette som venner på facebook 2. Lese meldinger han har sendt til andre på facebook før dere ble sammen 3. Legge så stort press på ham at han ser seg nødt til å lyge om puppeinteresse Jammen er jeg glad jeg ikke er sammen med deg. Klassisk psykopatspire med kontrollbehov. Hvorfor kan ikke sånne som deg slå seg til ro med at den de er sammen med faktisk har valgt å være sammen med deg, og ingen andre og ferdig med det? Olaff.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Øøøøh. Hallo? Hva i alle dager gir deg rett til å: 1. Fortelle ham hvem han må slette som venner på facebook 2. Lese meldinger han har sendt til andre på facebook før dere ble sammen 3. Legge så stort press på ham at han ser seg nødt til å lyge om puppeinteresse Jammen er jeg glad jeg ikke er sammen med deg. Klassisk psykopatspire med kontrollbehov. Hvorfor kan ikke sånne som deg slå seg til ro med at den de er sammen med faktisk har valgt å være sammen med deg, og ingen andre og ferdig med det? Olaff. Øøøøh. Hallo. Den som ga meg rett, var faktisk han, fordi han 1. Fortalte meg hvem han ikke likte at JEG hadde som venner 2. Fikk fri tilgang til MIN facebook 3. Hadde et nokså uvanlig kontaktnett, som stort sett besto av jenter sent i tenåra. Så, øøøøh, derfor blir man faktisk litt usikker. Og det jeg spurte om var hva som er motivasjonen for sånt.
pianisten Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kan svare på det første du skrev om. Jeg har profil på nettby og jeg er i alderen 17-20 år. En del menn over 30 kontakter meg der, og jeg syns det faktisk er litt ekkelt...Og det er som regel mennene som tar kontakt, ikke omvendt. Dette er ikke bare noe JEG mener, men også andre jenter jeg har pratet med. Likevel er det jo ikke ukjent at vi jenter liker oppmerksomhet vi får Og jeg spurte en av de 30 åringene som kontaktet meg, og han sa "Alderen er ikke så viktig for meg, jeg er bare litt keen på at vi skal bli bedre kjent. Kanskje det tilogmed blir litt annen spenning Jeg skal ikke legge skjul på at jenter i din alder er ltit fyfy, men hva gjør vel det? Ingen får vite om dette.. bare du og jeg".. ehm.. ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå