Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 Hva sier dere til d å ha piercinger i underlivet?
Gjest Blaster Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Lurer på..stikke hull på skjulte steder, kanskje pent, men også farlig? Jeg vet ikke, jeg bare spør. Om du ønsker slike ting, kan ingen andre tenke nei. Jeg selv vil ikke, men vi er ikke like
Lisemor Skrevet 9. oktober 2003 #4 Skrevet 9. oktober 2003 Auu :D Vil da heller at mannen min skal ha ring i tunga-hmmmmm :D
Rapitap Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 Vel, jeg har hørt fra de som har piercinger på slike ....eh!...sentrale steder at det øker nytelse, betraktelig. Spesielt om mannen har en ring i tuppen...ampelang! Dette er bare rykter asså. Har ikke 'hands on' experience. =)
Livets datter Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Nei nei og atter nei! Synes det er en ekkel trend! Dessuten er det ingen andre enn gynekologen min og kjæresten som slipper til der nede!
AmusaDamini Skrevet 9. oktober 2003 #7 Skrevet 9. oktober 2003 Etter neste (og siste) barn så kommer jeg til å anskaffe meg en piercing i hudfolden ved klitoris. Gleder meg
Gjest Maranna Skrevet 9. oktober 2003 #8 Skrevet 9. oktober 2003 Fikk meg en slik piercing (i forhuden på klitoris) for et par måneder siden, og må si det var en skuffelse... Ikke fordi det gjorde så veldig vondt, og den grodde fort, men den er I VEIEN. Vanskelig å barbere rundt, i veien når kjæresten slikker meg, og gir ingen nytelse i det hele tatt... Så de ryktene om at sex blir bedre av det er STERKT overdrevet.
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2003 #9 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg sysn vel egentlig...Auuuu. Har ikke så veldig lyst på en selv, for å si det sånn.
AmusaDamini Skrevet 9. oktober 2003 #10 Skrevet 9. oktober 2003 Fikk meg en slik piercing (i forhuden på klitoris) for et par måneder siden, og må si det var en skuffelse... Ikke fordi det gjorde så veldig vondt, og den grodde fort, men den er I VEIEN. Vanskelig å barbere rundt, i veien når kjæresten slikker meg, og gir ingen nytelse i det hele tatt... Så de ryktene om at sex blir bedre av det er STERKT overdrevet. Hvis man ikke er fornøyd etterpå så er det jo bare å ta den ut da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå