Gå til innhold

Kjedelig stil!

Gjest idakaroline

Anbefalte innlegg

Gjest idakaroline

Veldig interessant og nyttig det du skriver, phronima! Det skal jeg huske på! Har allerede begynt å lete spesielle moteblogger, har sett mange forskjellige stiler på gaten jeg har blitt delvvis inspirert av, funnet masse på Google osv!

Jeg har funnet ut av litt ang kroppsfasongen min, men likevel klarer jeg ikke plassere den helt. Har smale skuldre, pupper som jeg selv definerer som store (bruker 85B i bh størrelse) brede hofter, litt mage, fyldig rumpe og middels kraftige lår. Kan det være pærefasong? Usikker ... Vet ikke om jeg har skrevet det over her, men passer inn i størrelsene 38/40. Av og til 40/42, men det kommer litt an på åssen butikk jeg handler i.

Har også funnet ut at jeg har ovalt ansikt, så hårfrisyre blir ikke noe problem. Eneste som er vanskelig der, er at jeg har blitt fryktelig usikker på om jeg skal ha det lange håret eller om jeg skal klippe det. Vanskelig valg! Skrev vel noe om dette lenger opp også.

Jeg har alltid vært en sånn type som har holdt meg til bukser. Har gått minimalt i skjørt. Grunnen til det er vel at jeg er fra et sted der det er isende kaldt, sommer så vinter. I tillegg har jeg ikke følt at det er helt meg. Dette vil jeg nå ha slutt på! Jeg vil begynne å gå i skjørt, men aner liksom ikke åssen type skjørt som passer til meg. Jeg er ganske lav, 163 cm. Jeg liker veldig godt skjørt med høyt liv, men siden jeg har litt mage passer det dårlig føler jeg. Orker ikke gå rundt å holde magen inne hele tiden. Jeg bruker også ekstremt mye converse. Tror jeg har 7-8 par av den typen. Føler at det kanskje kan bli kjedelig og lite feminint til skjørt. Åssen sko passer til det, som kan brukes både sommer og vinter?

Jeg skrev over her at jeg vil ha mer farge inn i garderoben. Jeg er veldig glad i svart, hvitt, grått og blått, men føler at det kan bli litt kjedelig. Jeg er en person som har kald hudtone. Åssen farger passer til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste et sted her på KG at det var ei som hadde gått inn i en butikk for å spørre etter hjelp til å finne hva som passet for henne og hennes stil. Kanskje du kan prøve noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...