AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg liker de veldig,men er usikker.Hva synest dere om dem?Leopard er jo sååå inn nåMin lenke
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Skal være helt ærlig og si jeg syntes de var skikkelig grelle.
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg liker de veldig,men er usikker.Hva synest dere om dem?Leopard er jo sååå inn nåMin lenke Likte de ikke i det hele tatt
Gjest Consensio Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Første tanken som slo meg var at det er slike støvletter horene på gata bruker. Også veldig populært når man pynter seg typ Baltiske land.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Første tanken som slo meg var at det er slike støvletter horene på gata bruker. Også veldig populært når man pynter seg typ Baltiske land. *klapper* Også så jeg at de hadde dem i størrelse 41. Og da tenker jeg at det umulig kan se bra ut med sånne støvletter i den størrelsen. Jeg har ganske store føtter selv, og tenker at det blir ganske voldsomt...
Gjest Blondie65 Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor kjøper du ikke støvlettene om du liker dem istedenfor å spørre oss som ikke vet noe om din stil og klessmak om hva vi synes? Akkurat like nyttig som å spørre om man kan være gravid dette.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Med det rette antrekket vil det bli fint. Det er kun du som vet hva som er deg og din stil. Jeg har en enkel stil hvor det ikke er mye dilldall, men det er meg. Kjøp de dersom du virkelig liker de.
Gjest Consensio Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Også så jeg at de hadde dem i størrelse 41. Sikkert pga menn som liker å kle seg som kvinner.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 Sikkert pga menn som liker å kle seg som kvinner. Pff. Jeg bruker lett den størrelsen. Heller noe sånt: http://www.inchristianlouboutin.com/images/Christian-Louboutin-Boots/christian-louboutin-boots-6.jpg om man har store føtter, de er ikke så voldsomme. Men jeg har ikke sansen for dyremønster, så not for me.
Gjest idakaroline Skrevet 16. oktober 2010 #13 Skrevet 16. oktober 2010 Syns rett og slett at de så fæle ut! Men så klart - alle har forskjellig smak, og hvis du liker dem, så kjøper du dem uten at å bry deg om andre sin mening!
Gjest Consensio Skrevet 16. oktober 2010 #14 Skrevet 16. oktober 2010 Pff. Jeg bruker lett den størrelsen. Heller noe sånt: http://www.inchristianlouboutin.com/images/Christian-Louboutin-Boots/christian-louboutin-boots-6.jpg om man har store føtter, de er ikke så voldsomme. Men jeg har ikke sansen for dyremønster, så not for me. Jeg bruker stor størrelse selv i sko. Ville aldri satt mine føtter i slike sko da... Også var det kanskje ment som en fleip, utifra hva jeg syns om skoene...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #15 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg vil jo ikke bli sett rart på når jeg går med de derfor spør jeg.Jeg er fra russland og mange går sånn der,men jeg bor i norge kanskje det er teit da.Ts
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #16 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg bruker stor størrelse selv i sko. Ville aldri satt mine føtter i slike sko da... Også var det kanskje ment som en fleip, utifra hva jeg syns om skoene... Tok det ikke som en fornærmelse Og fikk litt transevibber av den selv.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #20 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg vil jo ikke bli sett rart på når jeg går med de derfor spør jeg.Jeg er fra russland og mange går sånn der,men jeg bor i norge kanskje det er teit da.Ts er dette en tulle-tråd? for å si det slik: jeg lo godt når jeg så skoene, for jeg tenkte at tråden ikke var helt seriøs..... men dersom dette stemmer, så synes jeg jo du skal velge selv hva du vil gå med. men for å gi et eksempel: har en relativt fersk kollega som er russisk, gidt med norsk mann. første dagen på jobb stiller hun i miniskjørt, lårhøye støvletter med høye hæler, og utringing. i tillegg er hun platinablond, bruker mye sminke og parfyme. jeg har aldri hørt noen si et vondt ord om andre, men dette ble så drøyt at flere snudde seg. hun er "beryktet" for klesstilen - og det er synd, for hun er igrunnen en veldig søt og hyggelig jente. problemet er at hun på den ene siden er dyktig medarbeider - og vil helt sikkert bli tatt seriøst, men hun går jo kledd for det vi i Norge vil kalle for "horete". så angående disse skoene: gå med hva du vil, men vær klar over at du fort kan få mye negativ oppmerksomhet. ikke fordi det er sexy, men fordi slik stil blir omtalt som "russisk hore-stil" jeg personlig velger å unngå korte rosa boblejakker og hotpants fordi jeg ikke vil bli asosiert med de prostituerte narkomane jeg ser på kaia i min tidligere studieby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå