Gjest xxxxl Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Okey, ja, følt meg litt som en "stalker" i det siste Kort og greit, traff en fyr for en stund siden, og vi klikket med en gang! Begge begynte å like hverandre veldig godt, men ingen av oss vil inn i noe forhold med en gang siden vi begge nylig har avsluttet på hver vår kant. Men begge var veldig tydelig på at vi ville prøve og se hvor det går. For det meste var han den som tok mest initiativ, ringte hver dag, innviterte over, ringte kun for å prate og var generelt veldig interessert! Jeg tok selvfølgelig kontakt selv altså, men han var vel den ivrigste Så skjedde det plutselig brått, over natten, så ble han kjeeempeopptatt.. Jeg hørte ingenting, ikke tlf, ikke sms, og han svarte ikke på sms.. jeg har ringt og snakket med han, og fått vite at det er mye som skjer akkurat nå og at han er veeldig opptatt. Jeg spurte om han fortsatt var interessert i å ha kontakt, og det vil han jo, og at det ikke var noe problem om jeg ringer! Sa han bryr seg om meg. Men han tar ikke kontakt lenger, siden han er så opptatt som han sier. Jeg vet det ikke er bare noe han sier altså. Men noen ganger virker han veeeldig kort og avissende, mens i det neste er han kjempekos igjen.. Jeg blir forvirret, og har ikke lyst til å være "masete," men om jeg ikke tar kontakt, så gjør ikke han det vet jeg. Men som sagt, jeg vet også at om han ikke hadde orket meg hadde han sagt i fra.. Vet jeg bør vel bare vente pent til stresset rundt han er ferdig, og håpe han tar kontakt igjen da.. Men er så kjedelig å gå å ikke vite hva som skjer, blir litt usikker og så er jeg dum og sender en sms eller ringer kort bare for å høre hvordan det går Skjer kanskje et par ganger i uka, så jeg maser vel egentlig ikke:P Han svarer jo når jeg ringer, kunne lagt på eller noe om ikke han ville snakke Vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg.. Irriterende å gå å ha han i huet, må bare få han ut, så at jeg ikke ringer eller texter noe mer Mest sannsynlig er jeg nok bare utrolig dum, men når det går fra så stor interesse fra hans side, og over natten ikke høre fra han på en måned uten at jeg er den som tar kontakt, såee.. Klarte å si i stad at jeg ikke gadd.. Angrer jo nå Da tar han nok hvertfall ikke kontakt når han er ferdig med det han holder på med.. Blæh Måtte bare få det ut!
Gjest been there Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 He`s just not that into you.. Kjipt, men sånn er det nok. Ingen er så opptatt at de ikke har tid til å ringe/sende melding. Er man nok intr så lager man seg tid. Eneste håpet du har for å få han på kroken igjen er å slutte å ta kontakt med han.. Er han intr så kommer han til å ta kontakt, viss ikke så hadde du aldri fått han uansett..
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 I know! Jeg bare irriterer meg over at han ikke kan si det som det er Jeg spurte ordentlig om han ville jeg sku slutte å ta kontakt ettersom det virket sånn, men når jeg får som svar da at, nei jeg måtte ikke ta det sånn, og at han bryr seg om meg..!? Han sier ting veldig rett ut, pakker ikke inn en shit så rart han ikke bare kan si det og! Jeg har ikke lyst til å ta kontakt noe mer, sletta nr og sånn, men er plagsomt å ha han i huet for det Og håpe på at kaaanskje..! Vært bedre å bare vite sikkert, mye lettere Må bare komme meg over den der trangen til å ta kontakt, det som er vanskeligst akurat nå er vel derfor jeg sitter her akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hadde bare levd livet mitt og så fikk han ta kontakt når han ville.
Gjest Mia Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Han liker nok den oppmerksomheten du gir han, og det er nok derfor han vil at du skal fortsette å ta kontakt. Enkelte er slik at de vil ha oppmerksomheten, men ikke mer...så du må nok holde deg hard å unnlate å kontakte han på en stund, det går nok over for din del også, når du ikke hører mer fra han..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror du bare skal la han være ifred en stund, så vil han kanskje ta kontakt med deg. Hvis det er sånn at det skjer store ting i livet hans, så kan det hende han ikke orker å være sosial, eller at han orker ha deg i livet hans akkuratt nå. Når ting har roet seg ned for han, så vil han nok ta kontakt igjen. Jeg opplevde det med en fyr. Vi hadde masse kontakt i 2-3 uker, han ringte hver kveld og vi sendte masse meldinger, og plutselig var det stopp. Jeg lot han være ifred og etter 2-3 mnd tok han plutselig kontakt med meg igjen og var dødsinteressert. Så, ja, du burde la han være ifred. Lev livet ditt fullt ut uten å tenke så mye på han. Så tar han kanskje plutselig kontakt, og om ikke, så var han kanskje ikke så interessert.
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Takk for alle svar Ja, jeg vil la han få være i fred, så får se hva som skjer..! Må bare tvinge meg selv til å la være tenke på han, så går det nok over etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå