Gjest gjest Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hei Jeg tenker på å gi nøkler til kjæresten min, til henter barna mine på aktiviteter el.l.Da hadde det vært praktisk om han kunne låse seg inn. Så trenger jeg ikke sitte inne og vente på han, når jeg ikke vet akkurat når han kommer. Vi har kjent hverandre i ca 1 år, vært kjærester i ca 10 mnd. Begge har barn fra tidligere forhold, så å flytte sammen er uaktuelt. Jeg bare lurer på om han vil oppleve dette som litt press mot nettopp det: å flytte sammen? Jeg tenker på det mest som en praktisk greie. Kan selvsagt bare spørre han, men nå sitter jeg jo her og surfer og da kan jeg like gjerne høre med dere først. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Dere kjenner hverandre såpass at han ikke blir skremt vel? Du kan jo bare si det er på grunn av det praktiske ved det og thats it.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Si: Jeg tenker på å gi nøkler til kjæresten min, til henter barna mine på aktiviteter el.l.Da hadde det vært praktisk om han kunne låse seg inn. Så trenger jeg ikke sitte inne og vente på han, når jeg ikke vet akkurat når han kommer. Så har du løst den biffen.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg ble vettskremt da jeg fikk nøkler etter ca. 5 måneder, men det kom seg gitt. Dere har jo vært sammen lenge nok til at det kan defineres som ganske seriøst. Tror det skal gå helt fint
Catlover Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Det kan vel hende han har tenkt det samme, men vært redd for at du skulle tenke på å flytte sammen akkurat som du tenker? Bare hør om han vil ha en nøkkel til sånne situasjoner som du nevnte. Og så lenge det er enighet at å flytte sammen en uaktuelt, hvorfor skulle han da tro at det er det du hinter til? Han vil nok synes det er en god idé.
Gjesten Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Kan du ikke være litt slu? En dag han skal hente barna dine, så si at du ikke har tid til å vente på ham akkurat den dagen, så "her, bare lås deg inn selv". Sørg for å ha filt opp et ekstra sett, så trenger han ikke gi tilbake de han allerede har fått
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Kan du ikke være litt slu? En dag han skal hente barna dine, så si at du ikke har tid til å vente på ham akkurat den dagen, så "her, bare lås deg inn selv". Sørg for å ha filt opp et ekstra sett, så trenger han ikke gi tilbake de han allerede har fått Var det som skjedde med meg, nesten. Jeg overnatta, og kjæresten skulle tidlig på jobb. "Bare lås deg ut med disse, du!", sa han. Jeg ante fred og ingen fare, men da jeg skulle gi dem tilbake, fikk jeg ikke lov. Jeg ville heller sagt rett ut at du vil gi ham ekstranøkler, for jeg følte meg rett og slett litt lurt...
Gjest brutal_mann Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Er nøkkel så big deal altså? Å ja jøss! Du må huske at om han svarer på en sms etter 5 eller 17 minutter er forskjellen mellom make or brake...
Snipa Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Da var det vel nesten å betrakte som et frieri at jeg fikk nøkkel etter tre uker eller noe? Og jeg som trodde det var bare fordi det var praktisk, liksom. Burde jeg ikke tatt imot, men sittet på trappa til han kom fra jobb?
momo Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Er nok ikke så skummelt. Her fikk jeg nøkler av kjærsten veldig tidlig. Men var bare på den måten att han skulle tidlig på jobb, så jeg fikk nøkkel for å låse da jeg dro litt senere. Men nøklene fikk jeg ikke levere tilbake. Men nøklene hjem til meg fikk han først noen måneder senere.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 Er nøkkel så big deal altså? Egentlig ikke, men det kan fort oppfattes sånn når man overanalyserer. Og det har jeg en tendens til.
juliane Skrevet 16. oktober 2010 #13 Skrevet 16. oktober 2010 Fikk i praksis nøkler dagen etter jeg hadde sovet der første gang jeg, han dro på jobb og jeg låste meg ut. La de riktignok på plass igjen hver kveld i et par uker, men da fikk jeg streng beskjed om at de var mine. Men nå ryddet han jo også ut av en hylle i klesskapet sitt til meg da vi hadde kjent hverandre en uke, og jeg sov aldri i leiligheten min igjen etter andre date, så vi er nok ikke det beste eksempelet. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå