MiaK Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hvor kan jeg finne et rødt korsett? Helst en butikk hvor jeg kan gå å prøve det, evnt. norsk nettbutikk. Helst ikke dyrere enn 250 kr, da kan jeg heller kjøpe et svart til 200 på H&M. Hvis det viser seg å være umulig å finne, trenger jeg hjelp til å finne en rød kort kjole eller et rødt skjørt
Betty2 Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Spørs hvor i landet du bor henne. i Bergen har LMC et godt utvalg av kjoler. Rødekorsett, kan du se på lindex eller h&m sine undertøys avd, vet ikke korti du trenger det, men når det nærmer seg jul pleier de å komme. evt har mann egene butikker som selger korsett, men de kosete MYE mer. nettbutikker med røde kjoler. illusion.no nelly.com laredout.no motehuset.no
Wonders Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 illusion.no er kjempe bra, satt på nettet å tittet, ringte dem å ba de holde av i butikken, å tok trikken til Majorstuen å henta den. Best å vite om jeg har riktig str før jeg kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå