annelene Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Lurer litt på dette med www.nok200.com. Skal ikke alt der koste maks 200kr? Jeg har f.eks. sett på en genser, står at den koster kr. 199,- men når jeg skal velge størrelse blir den 125,- eller 140,- kr. dyrere. (Alt etter ønsket størrelse) Dette ble litt lureri for min del...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Har aldri kjøpt noe derfra, men gikk inn der nå for å se. Og hvis jeg forstår det riktig, er det vanlig pris som står der først (f.eks. 199,-). Med en gang du velger hvilken størrelse du skal ha, oppdateres prisen med frakt, slik at du ser hva du totalt må betale (vare + frakt). Tollgrensa på 200 kroner er eks. frakt, så du må ikke betale mva selv om beløået blir 300 kroner, så lenge selve varen koster under 200,-.
annelene Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2010 Har aldri kjøpt noe derfra, men gikk inn der nå for å se. Og hvis jeg forstår det riktig, er det vanlig pris som står der først (f.eks. 199,-). Med en gang du velger hvilken størrelse du skal ha, oppdateres prisen med frakt, slik at du ser hva du totalt må betale (vare + frakt). Tollgrensa på 200 kroner er eks. frakt, så du må ikke betale mva selv om beløået blir 300 kroner, så lenge selve varen koster under 200,-. Riktig, men synes likevel det var litt "bob bob" jeg da, men ok... Sikkert greie priser og sånn da Takk for forklaringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå