Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette med www.nok200.com. Skal ikke alt der koste maks 200kr? Jeg har f.eks. sett på en genser, står at den koster kr. 199,- men når jeg skal velge størrelse blir den 125,- eller 140,- kr. dyrere. (Alt etter ønsket størrelse)

Dette ble litt lureri for min del... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri kjøpt noe derfra, men gikk inn der nå for å se. Og hvis jeg forstår det riktig, er det vanlig pris som står der først (f.eks. 199,-). Med en gang du velger hvilken størrelse du skal ha, oppdateres prisen med frakt, slik at du ser hva du totalt må betale (vare + frakt).

Tollgrensa på 200 kroner er eks. frakt, så du må ikke betale mva selv om beløået blir 300 kroner, så lenge selve varen koster under 200,-.

Skrevet

Har aldri kjøpt noe derfra, men gikk inn der nå for å se. Og hvis jeg forstår det riktig, er det vanlig pris som står der først (f.eks. 199,-). Med en gang du velger hvilken størrelse du skal ha, oppdateres prisen med frakt, slik at du ser hva du totalt må betale (vare + frakt).

Tollgrensa på 200 kroner er eks. frakt, så du må ikke betale mva selv om beløået blir 300 kroner, så lenge selve varen koster under 200,-.

Riktig, men synes likevel det var litt "bob bob" jeg da, men ok... Sikkert greie priser og sånn da :)

Takk for forklaringen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...