Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har sittet og ventet på en mann flere ganger, ofte har han tlf. avslått også så jeg får overhodet ikke kontakt med han eller gjort noen avtale med han. Her om kvelden skjedde det samme, sendte melding, ikke noe svar. Så plutselig ringer han over midnatt, jeg var så lei meg at for å hevne meg så slo jeg bare av tlf. Nå skulle han også få få merke hvordan det var når jeg bare gav faen tenkte jeg. Så plutselig ringte det på inngangsdøra til blokka, jeg stod på badet og trodde ikke mine egne ører...så ringte det på en gang til, og jeg løfter da av hustelefonen. Ingen svar, jeg trykket også på knappen. Så fikk jeg melding dagen etterpå om at han hadde vært hos meg! Og han trodde jeg var ute på byen. Men han kunne vel ha ventet litt mere, og jeg visste jo ikke at han kom, kunne jo ha sovet for den saks skyld..Skal man overraske noen bør man vel komme i anstendighet tid? Det er nesten så jeg tenker at han overvåker meg? Og at jeg bare har å stille opp når han vil, mens han selv gjør som han vil...Noen tanker om dette??
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Tror du er en dramadame. En mann trenger ikke være tilgjengelig på telefon til enhver tid. Han ringte deg tross alt etter at du hadde sendt melding.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Altså jeg er så lei av jenter som ringer og jakter på mannfolk som tydeligvis ikke vil ha kontakt, eller som gjør seg vanskelig å ha med å gjøre og/eller få tak i, eller som er helt bak mål når det gjelder kontakt. Da har de seg selv å takke. ER det vanskelig å få tak i personen, og man ikke hører noe fra han/henne, så til helvete med dem! Han her virker sonm en nutcase og om du velger å leke fjortis med han, merkelig stalker, så får du bare ha det så godt. Tanker om dette?? Ja, han virker merkelig rar og du virker som en som ikke helt tar hintet. Skjerpings.
I Grosny Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Du er nok den eneste han kan satse på, for ingen andre gidder å sitte å vente på noen som ikke kommer, og heller ikke gir beskjed. Jeg synes dumping er en god idè, men gjør han den tjenesten å fortell han at telefonen kan settes på lydløs i stedet for å slåes av. For hvis han lærer seg og ringe tilbake på ubesvarte anrop, så vil han kunne fungere bedre. Den stilen hans stinker null respekt, men han kan jo være autist, psykopat , asosial, fjern, uoppdragen eller dum.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Tror du er en dramadame. En mann trenger ikke være tilgjengelig på telefon til enhver tid. Han ringte deg tross alt etter at du hadde sendt melding. Men tror ikke han hadde lest meldingen da han ringte. På min tlf. så det ut som den ikke var mottatt. Og i meldingen han skrev virket han skikellig sint og i affekt (masse skrivefeil - måtte bruke lang tid for å tolke den) Han kunne ha ventet litt...antar han allerede trodde jeg var ute og derfor hadde liten tålomodighet. Merkelig at en mann som er så lite tilgjengelig selv tror det verste om andre (meg!).
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Altså jeg er så lei av jenter som ringer og jakter på mannfolk som tydeligvis ikke vil ha kontakt, eller som gjør seg vanskelig å ha med å gjøre og/eller få tak i, eller som er helt bak mål når det gjelder kontakt. Da har de seg selv å takke. ER det vanskelig å få tak i personen, og man ikke hører noe fra han/henne, så til helvete med dem! Han her virker sonm en nutcase og om du velger å leke fjortis med han, merkelig stalker, så får du bare ha det så godt. Tanker om dette?? Ja, han virker merkelig rar og du virker som en som ikke helt tar hintet. Skjerpings. Men han vil jo ha forhold, og sier alltid at jeg må slutte med det "tullet" å gjøre det slutt. Men jeg har kanskje meg selv å takke ja...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg skjønner ikke helt problemet. Det er vel ingen katastrofe om dere ikke fikk til å treffes den kvelden. Dere kan jo treffes en annen dag. Om han pleier å ha telefonen avslått, trenger du ikke la det bli ditt problem.
Gjest Bella_ Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Sorry ikke meningen å være slem her,men dettte er bare sannheten.Han tenkte du var ett kjapt og billig ligg.Han var ute på byen og var full fikk seg ikke fitte og dro til deg for å få det.Grunnen til at han har tlf slått av er fordi han enten har kone/dame eller noen andre på gang.Det beste er å kutte han heeeeeeeeeeeeeelt ut. Endret 16. oktober 2010 av Bella_
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Sorry ikke meningen å være slem her,men dettte er bare sannheten.Han tenkte du var ett kjapt og billig ligg.Han var ute på byen og var full fikk seg ikke fitte og dro til deg for å få det.Grunnen til at han har tlf slått av er fordi han enten har kone/dame eller noen andre på gang.Det beste er å kutte han heeeeeeeeeeeeeelt ut. Så sent var det ikke..rundt halv ett. Og tror ikke han har vanskeligheter med å få seg dame...også ei ny ei, om de andre var utilgjengelige den natten. ??
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg skjønner ikke helt problemet. Det er vel ingen katastrofe om dere ikke fikk til å treffes den kvelden. Dere kan jo treffes en annen dag. Om han pleier å ha telefonen avslått, trenger du ikke la det bli ditt problem. Under andre omstendigheter ( der jeg ikke var så deppa og sint på han) hadde jeg blitt SÅÅ glad og overlykkelig om han plutselig hadde dukket opp slik. Synd at overaskelsen ble ødelagt slik...
Gjest Bella_ Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Hele innlegget ditt er bblandet du forteller heller ikke hva slags forhold dere har.Har han holdt på slik hele tiden.Hvis telefonen hans er slått av hver dag så hadde jeg begynt å lure.Jeg synest uansett det er respektløst og komme som en idiot utafor døra å ringe på uten å si ifra først.Om man vil "overraske" velger man heller ikke å gjøre det 1 på natta.Han virker psyko spør du meg.
I Grosny Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 Sorry ikke meningen å være slem her,men dettte er bare sannheten.Han tenkte du var ett kjapt og billig ligg.Han var ute på byen og var full fikk seg ikke fitte og dro til deg for å få det.Grunnen til at han har tlf slått av er fordi han enten har kone/dame eller noen andre på gang.Det beste er å kutte han heeeeeeeeeeeeeelt ut. Bella beskriver vel den aller mest sannsynlige årsaken til at han slår av telefonen. Det er mange som slår av telefonen når de er romantisk opptatt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #13 Skrevet 16. oktober 2010 Må legge til at jeg også så på en film om et par som endelig flyttet inn til hverandre og var så lykkelige, like før han ringte. Da tenkte jeg på vårt forhold og ble enda tristere og lei meg, og jeg begynte nesten å gråte....Og det var en av faktorene som utløste det hele. Merkelig hvor lite som skal til..For det hadde jo virkelig vært en gledelig overraskelse å få besøk av han. Men nå kommer han i kveld!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #14 Skrevet 16. oktober 2010 Må legge til at jeg også så på en film om et par som endelig flyttet inn til hverandre og var så lykkelige, like før han ringte. Da tenkte jeg på vårt forhold og ble enda tristere og lei meg, og jeg begynte nesten å gråte....Og det var en av faktorene som utløste det hele. Merkelig hvor lite som skal til..For det hadde jo virkelig vært en gledelig overraskelse å få besøk av han. Men nå kommer han i kveld! Og hadde jeg vært i "den store savner deg boblen" så hadde jo nettopp et besøk av han vært DEN ultimate overraskelsen. Hvor jeg (lettere)rødøyet og uten mere håp plutselig fikk han på døra! Hvor ofte har jeg ikke ønsket det..! Skikkelig romantisk. Men det er vel typisk at når det skjer så...feil tidspunkt, feil tanker, feil film og..
Piper Skrevet 16. oktober 2010 #15 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg forstår ikke disse barnefaktaene til enkelte mennesker, når han ikke gjør si og så da skal nå i alle fall ikke jeg gjøre si og så. Han ringte ikke når du ville han skulle ringe, og når han vel ringte så gadd nå ikke du svare for da skulle han få kjenne på hvordan du hadde det, og du tror at dere kan få et godt forhold med en slik oppførsel? Og når hans tiller på dørenpå natten, blir du sur fordi han ikke sto der lengre. Hjelpe og bære sier nå bare jeg, og godt jeg ikke har et slikt forhold. Kanskje dere rett og slettbare skal avslutte hele forholdet, for det kan da virkelig ikke være et sunt og godt forhold dere har. På tide å bli voksen kanskje?
I Grosny Skrevet 16. oktober 2010 #16 Skrevet 16. oktober 2010 Og hadde jeg vært i "den store savner deg boblen" så hadde jo nettopp et besøk av han vært DEN ultimate overraskelsen. Hvor jeg (lettere)rødøyet og uten mere håp plutselig fikk han på døra! Hvor ofte har jeg ikke ønsket det..! Skikkelig romantisk. Men det er vel typisk at når det skjer så...feil tidspunkt, feil tanker, feil film og.. Du går rundt er over øra forelsket i en fyr som ikke gidder å behandle deg med respekt. Husk kondom.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #17 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg forstår ikke disse barnefaktaene til enkelte mennesker, når han ikke gjør si og så da skal nå i alle fall ikke jeg gjøre si og så. Han ringte ikke når du ville han skulle ringe, og når han vel ringte så gadd nå ikke du svare for da skulle han få kjenne på hvordan du hadde det, og du tror at dere kan få et godt forhold med en slik oppførsel? Og når hans tiller på dørenpå natten, blir du sur fordi han ikke sto der lengre. Hjelpe og bære sier nå bare jeg, og godt jeg ikke har et slikt forhold. Kanskje dere rett og slettbare skal avslutte hele forholdet, for det kan da virkelig ikke være et sunt og godt forhold dere har. På tide å bli voksen kanskje? Vi har vel et nokså lidenskapelig forhold. Kunne aldri fungert med en "ordentlig mann" som ikke tålte mine utblåsninger! Jeg er neppe slik som andre godt voksne damer for å si det mildt. Jeg krangler overhodet ikke fornuftig og rasjonelt, sier det jeg tenker og mener, fort sint og fort blid igjen... Liker hverken "ordentlige menn eller damer" som tror det kun teller å si de "riktige" tingene og å gjøre de "riktige" tingene. De gjennomskuer jeg lett..og jeg kjeder meg ihjel med de. Og jeg bryr meg virkelig ikke om å være "voksen". Ihvertfall ikke å privatlivet.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #18 Skrevet 16. oktober 2010 Vi har vel et nokså lidenskapelig forhold. Kunne aldri fungert med en "ordentlig mann" som ikke tålte mine utblåsninger! Jeg er neppe slik som andre godt voksne damer for å si det mildt. Jeg krangler overhodet ikke fornuftig og rasjonelt, sier det jeg tenker og mener, fort sint og fort blid igjen... Liker hverken "ordentlige menn eller damer" som tror det kun teller å si de "riktige" tingene og å gjøre de "riktige" tingene. De gjennomskuer jeg lett..og jeg kjeder meg ihjel med de. Og jeg bryr meg virkelig ikke om å være "voksen". Ihvertfall ikke å privatlivet. Ha ha. Hvorfor driver du og beklager deg til stadighet på dette forumet om ditt og datt, dersom du er så fornøyd med din egen livsførsel og valg av menn?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #19 Skrevet 16. oktober 2010 Ha ha. Hvorfor driver du og beklager deg til stadighet på dette forumet om ditt og datt, dersom du er så fornøyd med din egen livsførsel og valg av menn? Jeg er vel en person trenger å lufte mine tanker da. Men nå sier han at jeg må ta telefonen når han ringer og si at det ikke passer, og ikke bare stenge den av, så da skjønner han vel forhåpentligvis også hvordan jeg har hatt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå