AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hei alle <3 jeg er ei dame på 38 år, sykepleier, singel, ingen barn og en smule frustrert!!! Jeg har vært singel siden april da flyttet jeg ut fra exen som jeg var sammen med i 2 år ( 2 år for lenge)saken med eksen var at han aldri ga meg noe oppmerksomhet eller sa pene ting, ikke at han sa stygge ting heller. Men det har ført til at jeg har dårlig selvtillit. Jeg bruker mye penger på meg selv for å øke den selvtilliten. De fleste sier jeg ser veldig bra ut og kunne ønske de så ut som meg, hvor de får det fra skjønner jeg ikke. Jeg har vært på møteplassen og match men føler at det har bare blitt tull med det så det kutta jeg ut. Det er vel mulig at folk merker at jeg er desperat på utkikk etter en mann og det kansje ødelegger litt. Dessuten er jeg vel litt kresen oxo. Hva skal jeg gjøre?? Jeg har så mye å gi og jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre. Håper på noen supre tips her altså..... klemmer til de som svarer
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg føler at du svarer på ditt eget spørsmål her. Du sier du er kresen og at den desperate jakten har ødelagt litt. De to sammen har ødelagt det meste, kan man vel si. Så hvis du slapper av litt og slutter å være kresen kan det jo hende det detter ned en ok fyr i fanget ditt?
Reinas71 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg føler at du svarer på ditt eget spørsmål her. Du sier du er kresen og at den desperate jakten har ødelagt litt. De to sammen har ødelagt det meste, kan man vel si. Så hvis du slapper av litt og slutter å være kresen kan det jo hende det detter ned en ok fyr i fanget ditt? jeg vet og jeg prøver virkelig å la være, føler at den desperate siden har gitt seg litt fordi jeg har fått drømmejobben men inni i meg er den der likevel:-(
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Du er antageligvis ikke så kresen, men det er en unnskyldning mange single har for å unngå å føle seg som tapere når de ikke får kjæreste... Siden du virkelig ønsker å få kjæreste, så tror jeg kanskje du kan fremstå som desperat? Da kan det være gutta trekker seg unna, og du avslutter fordi du føler de ikke er ute etter det samme som deg. De tenker kanskje du er lett å få til senga, men det vil ikke du, og da blir det krøll...
Gjest Thefainter Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Er det virkelig sååå ille å ha vært singel i 6mnd, etter at man endelig har kommet seg ut av et dårlig forhold? :klø: Tror også at det er en dårlig å kombinere desperasjon og kresenhet. Prøv å ny singellivet! Du kan jo gjøre hva du vil
Piper Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Du må først få det godt med deg selv, for først da er du egentlig klar for å gå inn i et forhold. Kanskje du skal bruke denne tiden på å pleie deg selv, være glad for at kan være singel en stund. Så vil du helt sikkert merke at du ikke er avhengig av å være i et forhold for å ha det bra, men at det forholdet blir en bonus i livet ditt. Og være desperat vil bare skremme folk vekk, og det er derfor du må lære deg til å roe ned litt. Finne ut at du rett og slett ikke må ha et forhold for å ha det bra, for du kan ha det bra alene.
Rocky Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Senk skuldrene, hev blikket og glem søken etter en kjæreste. Fokuser heller på positive opplevelser og aktiviteter. Finner du gleden i dette, så er det også større sannsynlighet for at du kan treffe noen som er verdt å møte.. Du får igjen det du sender ut vet du Vær åpen for å bli kjent med nye mennesker generelt, og oppsøk kurs, trening, konserter o.l Plutselig så møter du noen med de samme interessene Lykke til^^
mp84 Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 når man er singel og på utkikk sender kroppen ut signaler om at man er desperat og vil ha kjæreste - helst i går... å nei, det er ikke noe du gjør med vilje.. det bare er sånn.. slutt å let etter kjæreste! Nyt livet som singel, bli litt kjent med deg selv igjen. Ha det gøy med venninner! Da kommer han når du minst venter det! Tro meg
Reinas71 Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg vil bare takke alle for svar og er så glad for at det finnes flotte folk der ute, jeg skal fokusere på meg selv og det jeg er god til:-) føler meg bare litt mislykket noen ganger...men skal snu det til noen positivt <3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 6 måneder alene er ikke ille, jeg tror du trenger å være singel en del lenger. Ikke tenk på han fyren som ikke en gang kunne si noe pent til deg eller øke selvfølelsen din. Nå er det du som gjelder. Husk at penger, sminke, klær og alt kan være med å øke selvtilliten din litt, men den helt ekte kommer innen ifra. Du skal kunne føle deg vel med deg selv, og du trenger ikke noe kjæreste enda vel? Litt singelliv er deilig! Jeg savnet også en kjæreste etter at jeg avsluttet et forhold som ikke var bra for meg. Men det var nok ikke et nytt forhold jeg lette etter, kun en mann som kunne se meg skikkelig. Nå dater jeg en flott mann, har datet ham i 4måneder. Jeg er singel og det har jeg vært i 1 år samtidig som jeg koser meg med nesten-kjæresten min. Jeg har det supert, og fikk selvtiliten min helt av meg selv. Når jeg sluttet å lete så dukket plutselig et flott menneske opp i livet mitt, og jeg og han fant tonen. Jeg tror det en dag blir oss, men det haster ikke helt for min del. Nyt deg selv og livet ditt!
Reinas71 Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 utrolig hyggelig mail altså tusen takk:-) det er egentlig en jeg elsker og som jeg kunne gi alt for men han vil bare ha sex det er en eks for mange år tilbake.. vi har hatt sex og den er bare helt fantastisk det er som hånd i hanske som fisken i vannet skjønner du?? leit å gi det opp men det er best å gjøre en stopper på det fordi jeg vil så mye mere...uff ikke lett dette altså.... klemmer i haugevis og du jeg er veldi glad på dine vegne klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå