Gå til innhold

God og varm parka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av en god og varm parka, men er ikke helt oppdatert på hvilke merker som er kvalitetsmessig gode. Jeg vil gjerne kunne bruke den i flere sesonger, så kvalitet er viktig, og den bør helst ikke koste noe særlig mer enn 4000. I tillegg er det fint med et feminint snitt (eller, så feminint snitt som en parka kan ha, hehe), og jeg vil helst ikke ha i blankt "boblestoff" og ha god hette.

Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bare lurte på en ting, motedronningen, sender de fra Norge :sjenert: ?

Endret av Ravn1
Skrevet (endret)

såvidt jegvet så er motedronningen et norsk selskap :) tror nok de sender fra norge da

Endret av sophiaM
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av sophiaM
Skrevet

Jeg anbefaler fjellreven kodiak parka! Utrolig fin, og kjempevarm! Den var/er på tilbud på g-sport til 1499, ellers koster den 3600.

Vil ikke anbefale deg å kjøpe noe fra motedronningen. En utrolig useriøs side. Jeg kjøpte noen sko der engang, forhåndsbetalte. Etter nesten 2 måneder hadde ikke skoene kommet, selv om jeg hadde sendt utallige mailer. Sa at jeg ville ha pengene tilbake, men fikk aldri svar på noe som helst. Etter fire måneder fikk jeg pengene mine tilbake. Har lest på diverse blogger og forum at utrolig mange har opplevd lignende. Styr unna.

Skrevet

Jeg anbefaler fjellreven kodiak parka! Utrolig fin, og kjempevarm! Den var/er på tilbud på g-sport til 1499, ellers koster den 3600.

Enig! Dette er den beste parkasen jeg har hatt noen gang! :)

Skrevet

Vil ikke anbefale deg å kjøpe noe fra motedronningen. En utrolig useriøs side. Jeg kjøpte noen sko der engang, forhåndsbetalte. Etter nesten 2 måneder hadde ikke skoene kommet, selv om jeg hadde sendt utallige mailer. Sa at jeg ville ha pengene tilbake, men fikk aldri svar på noe som helst. Etter fire måneder fikk jeg pengene mine tilbake. Har lest på diverse blogger og forum at utrolig mange har opplevd lignende. Styr unna.

Jeg kom faktisk over DETTE blogginnlegget idag etter å ha googlet litt rundt om motedronningen.Jeg har alltid elsket motedronningen, men etter å ha lest dette innlegget forandret jeg mening om hele nettbutikken....Ikke vet jeg... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...