Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at MD Formulation, Jan Marini og Decleorer hudpleieseriene folk snakker mest om. Hva en foretrekker kommer an på huden. MD kan funke best på huden til din, mens JM funker best på huden til neste. Decleor har det vært mye snakk om også.

Hva passer best for deg og hvorfor passer det best? Har du forsøkt begge/alle tre seriene? Hva la du merke til med MD eller JM, Som ikke passet deg og din hud?

Jeg bruker MD nå, men er veldig nysgjerrig på JM og Decleor.

Men jeg er blitt veldig kresen, da det ene kan passe best til den ene og den andre, men ikke meg feks.

Derfor lurer jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å nevnte PRIORI, en serie jeg har vært nysgjerrig på en stund nå. Har ikke helt satt meg inn i de produktene.

Skrevet

Jeg har brukt alle 3 seriene som du nevner først. Jeg likte først MD, men innså at huden egentlig ikke ble noe bedre. Den gjorde liksom ikke nok for huden. Skrubben er fantastisk, den kjøper jeg iblant. Jeg liker ikke fuktighetskremmene deres, så etterhvert blandet jeg inn Declèor. Jeg likte at Declèor fuktet huden min bra og at huden fikk en annen glød etter jeg begynte med "full pakke" derfra. Selv om huden min ble merkbart bedre, så tok den ikke knekken på urenhetene jeg hadde. Huden min har vert veldig vanskelig når det kommer til urenhetene, så jeg bestemte meg for å forsøke JM. JM er jeg veldig fornøyd med! Her ble huden finere samtidig så jeg ser urenhetene forsvinner. Jeg vet det tar tid, så helt kvisefri er jeg ikke. Men ikke bare at kvisene forsvinner litt etter litt, så er huden mye klarere og jevnere. Synd JM er dyrt, selv om en bestiller på nett...

Jeg tror det å velge et merke har mye å si for hvilken hudtype en har.

Skrevet

Decleor sine produkter er bare helt fantastiske! Spesielt serum og nattbalmene.. De er veldig fete i konsistensen, men de pleier huden sinnsykt bra:) Spesielt for sånne som meg som har tørr hud med urenheter.. Av masker er jeg veldig tilhenger av Hydra Floral masken fra samme merke. Den bruker jeg innimellom som fuktighetskrem også, fantastisk fuktighetsgivende! Ellers liker jeg godt Ren sin omega 3 serum, men kun til nattbruk da den lukter litt tran (uten at det er noe fiskeolje i den!).

Skrevet

Jeg har brukt alle 3 seriene som du nevner først. Jeg likte først MD, men innså at huden egentlig ikke ble noe bedre. Den gjorde liksom ikke nok for huden. Skrubben er fantastisk, den kjøper jeg iblant. Jeg liker ikke fuktighetskremmene deres, så etterhvert blandet jeg inn Declèor. Jeg likte at Declèor fuktet huden min bra og at huden fikk en annen glød etter jeg begynte med "full pakke" derfra. Selv om huden min ble merkbart bedre, så tok den ikke knekken på urenhetene jeg hadde. Huden min har vert veldig vanskelig når det kommer til urenhetene, så jeg bestemte meg for å forsøke JM. JM er jeg veldig fornøyd med! Her ble huden finere samtidig så jeg ser urenhetene forsvinner. Jeg vet det tar tid, så helt kvisefri er jeg ikke. Men ikke bare at kvisene forsvinner litt etter litt, så er huden mye klarere og jevnere. Synd JM er dyrt, selv om en bestiller på nett...

Jeg tror det å velge et merke har mye å si for hvilken hudtype en har.

kommer en langt med bare rensen fra JM, den for alle hudtyper med syre i?Eller må man kjøre hele serien med JM?Synest rensen har hjulpet en del, men det tar tid.....

Skrevet

Jeg har prøvd meg litt på både MD og Decleor.

MD face & body scrub er fantastisk.

Har nettopp begynt med continoues renewal serum, vet ikke helt hvordan det går enda (dag 1).

Decleor hydra floral fuktmaske er fantastisk.

Decleor sin fuktighetsKREM ga meg massivt kviseutbrudd. På den tiden brukte jeg også en rens derfra for kombinert hud, men den ga meg ikke spesielt mye.

Mine erfaringer :)

Skrevet

kommer en langt med bare rensen fra JM, den for alle hudtyper med syre i?Eller må man kjøre hele serien med JM?Synest rensen har hjulpet en del, men det tar tid.....

Det kan jeg dessverre ikke svare på. Det er også viktig det som skal ligge på huden etterpå (dag\ natt krem, serum osv.). Tid vil det uansett ta, jeg har lært å bli mer tålmodig med produkter og resultater nå enn det jeg var før! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...