SunAndMoon Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 hei, moren min kommer en tur til meg i november, i forbindelse med cats. (Hennes første tur til meg...!) Men det jeg lurer på; har dere noen hudpleie-salonger dere kan anbefale? Har lyst til å overraske/glede henne med hudpleie! Men det kan ikke være altfor dyrt, er nemlig student. Tenker hovedsaklig på ansiktsbehandling..et sted hvor begge kan pleies samtidig, kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Uten erfaring, kan det nevnes at jeg har hørt tonnevis av positive tilbakemeldinger når det gjelder Cosmopolitan (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har vært på Alles Beauty Clinique og var kjempefornøyd. Sjekk priser her: www.allesbeautyclinique.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Stovner Videregående har hudpleielinje på skolen der de tilbyr behandlinger til halv pris i forhold til i vanlig salong. Bestill i god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå