I Grosny Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis han river i stykker klærne deres på en seksuelt offensiv måte, er det gledlig og seksuelt tennende, eller blir dere sint fordi han ødelegger den fine kjolen? Eller gleder dere dere til han skal påspandere erstatningsklær?
cyanid Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Vanskelig spørsmål... klær er jo ikke det viktigste i livet for meg, men det er jaggu ikke sex heller! Også kjøper jeg en del spesiallgagde klær det ikke finnes maken til, så tror jeg hadde blitt litt stressa, for så å bli lur neste gang jeg tok på plagget og nesten håpt at folk spurte hvorfor det var en rift i plagget
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 JA! Men har det skjedd...nei...kommer det til å skje..? Nei.
Gjest gjestepest Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Man kan jo kle seg opp i klær som man syns er greit at han river i stykker.. F.eks. en gammel, men fortsatt sexy body, med en gammel strømpebukse?? Jeg hadde likt det!
Gjest Prøvis Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Man kan jo kle seg opp i klær som man syns er greit at han river i stykker.. F.eks. en gammel, men fortsatt sexy body, med en gammel strømpebukse?? Jeg hadde likt det! Ja, det går jo an men da forsvinner en del av spontaniteten syns jeg - hvis du ikke passer på å ha de klærne på deg hele tiden hjemme da. Sånn alltid beredt. Jobbklærne hadde jeg vel ikke satt pris på å få ødelagt til tross for det gode formål, men sånn i løpet av dagen når jeg har andre klær er jeg for.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Nei. Påspanderer erstatningsklær lissom 1
Antlers Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 I teorien har jeg ikke noe imot det. I praksis ville jeg blitt rasende om noen ødela klærne mine
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Hadde blitt forbanna og sexlysten hadde nok dalt betraktelig.
*Numi* Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Rive av meg klærne (så de går i stykker)? Nei. Vrenge de av? Jadda!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Eg hadde blitt irritert. Eg har ikkje nok klær til at det skal være greit å rive de i stykker. Uansett om eg hadde hatt nok klær til det hadde eg bare blit irritert og syns det var veldig unødvendig å ødelegge klær på den måten.
Gjest norah Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 først tenkte jeg : JAAAA men når du begynner med å ødelegge klærne så er jeg ikke særlig med på leken lengre. dessuten kan det vel bli litt komisk iom at slett ikke alle klær lar seg revne sånn uten videre. det blir aldri så bra at det er verdt buksa mi til 1200 kr...... du får tenke miljø og be din utkårede gå til innkjøp av billige klesplagg dere kan sy sammen og gjenbruke
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #13 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hadde blitt sint, synes det er unødvendig å ødelegge klær på den måten. Men å "rive" dem av, som i å vrenge og dra dem av, DET hadde jeg likt
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #14 Skrevet 16. oktober 2010 I fantasiene mine er det veldig appelerende. Hadde det skjedd i virkeligheten, ville jeg nok blitt ganske forbanna.
Gjest Lily Skrevet 16. oktober 2010 #15 Skrevet 16. oktober 2010 Rive av meg klærne? Ja. Så de ødelegges? Nei.
Sæzzy Skrevet 16. oktober 2010 #16 Skrevet 16. oktober 2010 Nei, men rive av meg trusa f.eks? (ja, det er også klær).
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. oktober 2010 #17 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har opplevd et par sånne situasjoner, og har ofte følt at det har vært påtatt/falskt. Jeg tror at mannen har ment det med beste mening, men jeg har tenkt "å herregud, vi lever ikke i en romantisk komedie hvor dette er sexscenen.."
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #18 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis han river i stykker klærne deres på en seksuelt offensiv måte, er det gledlig og seksuelt tennende, eller blir dere sint fordi han ødelegger den fine kjolen? Eller gleder dere dere til han skal påspandere erstatningsklær? ikke hvis det er fine klær, som jeg liker godt og spesielt ikke om det er nytt. Nei jeg hadde ikke likt det. Kanskje i øyeblikket men ikke etterpå iallefall.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. oktober 2010 #19 Skrevet 16. oktober 2010 ikke hvis det er fine klær, som jeg liker godt og spesielt ikke om det er nytt. Nei jeg hadde ikke likt det. Kanskje i øyeblikket men ikke etterpå iallefall. Godt poeng ja. I øyeblikket kunne jeg nok være troende til å like det. Men å ligge svett og fornøyd ved siden av ham og så plutselig huske at den fine kjolen ligger flerret i biter på gulvet.... Mareritt! Jeg liker jo klærne mine, og de jeg har på meg når jeg øyner litt romantikk er selvsagt klær jeg føler meg ekstra bra i, de føles ganske uerstattelige
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #20 Skrevet 16. oktober 2010 Godt poeng ja. I øyeblikket kunne jeg nok være troende til å like det. Men å ligge svett og fornøyd ved siden av ham og så plutselig huske at den fine kjolen ligger flerret i biter på gulvet.... Mareritt! Jeg liker jo klærne mine, og de jeg har på meg når jeg øyner litt romantikk er selvsagt klær jeg føler meg ekstra bra i, de føles ganske uerstattelige Ja ikke sant. Og tenk om det er yndlingskjolen og de ikke har flere igjen av den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå