Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å drikke 4 smirnof ice før jeg drar ut, altså på byen. På byen kjøper jeg 3-5 sex on the beach.. av og til føler jeg at jeg tåler lite.. er 42 kg så det skal jo ikke så mye til.. jeg spyr egentlig alltid når jeg er ute på byen før jeg drar hjem, kan drikke 1-2 drinker etter jeg har spydd...

hvor mye skal til for at du blir full? tåler jeg lite eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som du tåler alkohol like bra som meg ;p mengden alkohol + at det ofte ender opp i utestedets toalett via min munn, jepp ganske likt :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg drikker gjerne 5 halvlitere med øl eller 1 flaske vin før jeg går på byen + 1-2(kan av og til bli mere) drinker på byen. Da er jeg godt på bærtur.

Skrevet

Ho ho... jeg drikker veldig sjeldent, så det skal ikke mer til enn 1 -1,5 flaske vin før jeg begynner å sjangle.

Skrevet

Drikker jeg mer enn 1/2 flaske vin blir jeg full. Hvor mye som skal til før jeg kaster opp aner jeg ikke, det er mange år siden jeg drakk så mye at jeg ble dårlig.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Synes det er rart å lese om dere som drikker, blir full, spyr, drikker mer - og det hver gang dere er full.

Jeg skjønner ikke hvordan dere orker.

Min alkoholtoleranse er ganske sterk, som regel. Pleier å drikke seks-sju halvlitere før jeg blir full. Men enkelte dager blir jeg full på to halvlitere også, så jeg er vant til å kjenne godt etter. Det er et år eller tre siden jeg spydde fordi jeg drakk for mye.

Skrevet

Jeg kan drikke 3 glass vin før jeg føler meg beruset. Jeg drikker aldri mer enn fire glass i løpet av kvelden. Da kan det hende jeg føler meg full.

Når det er sagt så kunne jeg ta 1- 1 1/2 flaske vin før jeg dro ut og så noen drinker ute på byen før i tida, da var jeg helt klart full men jeg syntes ikke det var så farlig.

Jeg tåler nok en del mindre nå enn da jeg var yngre, men grensa for hvor beruset jeg synes er greit å bli har flyttet seg betydelig. Jeg vil ikke sette meg selv i den situasjonen at jeg føler jeg har mistet kontrollen...å kunne ta vare på seg selv ute på byen er ekstremt viktig.

Ender man over doskåla hver gang synes jeg det er å ta i litt at man "tåler" så mye..

Skrevet

Når det er sagt så kunne jeg ta 1- 1 1/2 flaske vin før jeg dro ut og så noen drinker ute på byen før i tida, da var jeg helt klart full men jeg syntes ikke det var så farlig.

Jeg tåler nok en del mindre nå enn da jeg var yngre, men grensa for hvor beruset jeg synes er greit å bli har flyttet seg betydelig.

Dette kjenner jeg meg veldig igjen i.

Skrevet (endret)

Sist jeg var ute drakk jeg to øl, og ti drinker. Herregud jeg var sørpe full. :rodme:

Burde gitt meg sånn cirka halveis i leken..

Endret av Sæzzy
Skrevet

kevlarsjal: Mest av kjedsomet, fordi alle andre skal hjem mye senere og du gidder jo ikke gå hjem alene :P men det er ikke mine favorittstunder, det der! Derfor synes jeg det er greit å kule an med å drikke for tida, hadde en pils i går og ble litt halvsvimmel av så lite og syntes ikke det var noe spesielt "yeeesss ut og party!" så det fikk bli sånn :)

Skrevet

Drikker jeg en flaske vin er jeg dritings :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...