Gå til innhold

Ståpikkens retning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg har reisning så peker ståpikken rett oppover.

Syns kvinner at det ser litt rart ut?

Har ikke erfaring med hva andre menn har men på filmer så peker de stort sett rett frem!

Når jeg ligger på rygg så ligger den oppover mot magen istedenfor og peke oppover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best at den peker rett oppover jeg, da vet jeg at den er kjempestiv og vil kjennes utrolig god å ha i fi... :)

Skrevet

Tror egentlig det er ganske vanlig? Tviler på at kvinner syns det ene er rarere enn det andre egentlig.. Dette er i hvertfall en problemstlling jeg aldre har tenkt noe over selv. Ikke bekymre deg.

Skrevet

Rart? Nei, slett ikke :)

Det eneste "problemet" er at det er hakket vanskeligere å suge skikkelig når jeg egentlig har lyst til å se han i øynene mens jeg gjør det, når penisen står oppover og ikke utover. Man må liksom plassere seg litt annerledes, og da er det ikke like lett å se på ansiktet til den andre.

Skrevet

Jeg synes det er finest når den står rett opp, og det er da vel det mest vanlige også? En som står rett ut forbinder jeg bare med en halvslapp en og mindre virile menn.

Skrevet

Forestil deg når du fører den inn i misjonæren på dama. Syns du ikke det høres mer fornuftig ut at den peker oppover for å penetrere lettere?

Skrevet

Jo er enig i det at misjonæren er fin. Det fører til at en kan ha skikkelig kroppskontakt med partneren.

Stillingen som gir mest problemer er når dama rir, trekker hun seg litt for langt opp så klasker den ned mot magen min momentant.

Defor blir det oftest at selv om dama sitter øverst så er det jeg som står for takten, hun må da nærmest bøye seg forover.

En annen stilling som er nærmest er umulig er når dama ligger på gulvet med rygg og rumpe oppover mot en sofa. Typen står bak henne og puler henne, da må penetreringen nærmest skje i loddrett stilling. Har aldri prøvd denne men sett på film.

Men med pikken peke omtrent rett opp er det jo umulig.

Mens med en ståpikk som peker rett frem er nærmest alle stillinger mulige!

Skrevet

Mine menn skal ha en penis som peker rett ut fra kroppen. Skjeve og avvikende peniser synes jeg bent frem er frastøtende. Har dessverre vært borti et par av den sorten, og da har jeg rett og slett sendt dem hjem!

Mie.

Skrevet

Kjæresten min er som deg. Det er DIGG!!!!!

Skrevet

Mens med en ståpikk som peker rett frem er nærmest alle stillinger mulige!

Men de er ikke like stive alltid, og du treffer bedre g-punktet. Jeg hadde valgt deg fremfor en dude med rettutstående penis...

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Det kan være upraktisk med rett-oppover-ereksjon når man skal suge, men det da bare snakk om tilpasning og velvilje :) Suge fra siden fungerer bra (til tross for lite øyenkontakt da).

Hvilken vei den peker varierer litt fra mann til mann, og så lenge den blir ordentlig erigert er det ikke så nøye hvilken vei den peker. De fleste funker fint uansett.

Kjæresten min har en sånn rett-opp-variant, og det har aldri bydd på noen problemer.

Endret av Ylvina
Skrevet

Hvis man suger i 69-aktige stillinger er det veldig lett å suge den helt ned. ;) Deeptrought (vet ikke åssen det skrives).

Man får ikke så mye øyekontakt, men faen heller, noe må man ofre for å ha den deiligste typen pikk!!!! ;)

Skrevet

Hei igjen, TS her

Ser i svar innlegg her at det kanskje ikke er så "rart" som jeg hadde trodd, men er ikke sikker på om alle tenker på at den står så mye oppover som min. For meg så virker det "litt mye oppover", den tar nesten borti magen.

Men ser på innlegg at det er flere som liker det.

Så en får heller fokusere på de positive sidene som er nevnt. Misjonæren, 69 suging osv.

Ylvina sier "suge fra siden" hva menes med det?

Takk for alle innlegg

Ser at jeg kan gå med "hevet hode" :gjeiper:

Skrevet

Halloen!

Hvor kommer ordet ståpikk ifra tror dere? En skikkelig stiv pikk "står" oppover. De som ikke er like stive står utover......

:smoke:

Gjest Blubberella
Skrevet

Ylvina sier "suge fra siden" hva menes med det?

Jeg mener at han ligger på rygg og jeg ligger ved siden av ham og suger ham fra siden.

Skrevet

Så lenge du klarer å oppnå en beinhard ereksjon, så spiller ikke retningen så mye selv om de som står rett opp kanskje indikerer at man har bra potens.

Skrevet

Min mann har ståpikk som peker rett oppover, helt langs magen. Jeg har aldri tenkt noe på det, jeg synes bare pikken hans er deilig, jeg :sengekos:

Om den peker rett opp eller utover har ingenting å si for min del (hatt begge deler, men ikke de typene som har en bøy på seg, eller peker til høyre eller venstre). De virker like bra uansett! :jepp:

Så dette er ikke noe jeg ville tenkt noe på, var jeg deg :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Har aldri tenkt på hvilken retning den peker, har andre ting i fokus der og da...

Endret av Airi Chikako
Gjest MortenM
Skrevet

Halloen!

Hvor kommer ordet ståpikk ifra tror dere? En skikkelig stiv pikk "står" oppover. De som ikke er like stive står utover......

:smoke:

Hva er dette våset om at pikker som står rett fram ikke er stive. Har fått mange komplimenter for hvor beinhard pikk jeg har når den er erigert, og den står rett fram. Hva som er "normalt" aner jeg ikke, men det virker som det går sport i å skrive idiotiske innlegg på dette forumet, utifra sin egen situasjon.

Har du dårlig selvtillit og sliter fordi pikken din peker i en retning du ikke er komfortabel med, så trenger du ikke spre vås av den grunn. Er partneren din fornøyd, så er det vel samme f i hvilken retning den peker.

Skrevet

Hva er dette våset om at pikker som står rett fram ikke er stive. Har fått mange komplimenter for hvor beinhard pikk jeg har når den er erigert, og den står rett fram. Hva som er "normalt" aner jeg ikke, men det virker som det går sport i å skrive idiotiske innlegg på dette forumet, utifra sin egen situasjon.

Har du dårlig selvtillit og sliter fordi pikken din peker i en retning du ikke er komfortabel med, så trenger du ikke spre vås av den grunn. Er partneren din fornøyd, så er det vel samme f i hvilken retning den peker.

Hehe, da har du stiv "rettfrempikk" mens jeg har ståpikk!

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...