Meridian Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Har vært forelsket i den samme mannen i snart 2 år, nå. Jeg orker snart ikke mer. Det er en lidelse å se han, og jeg møter stadig på han. Han er opptatt, faktisk gift og har voksne barn. Likevel er jeg like forelska. Har betrodd meg til en venninne, som sier at jeg må glemme han og prøve å forelske meg i noen andre. Ja, det er jo lettere sagt enn gjort! Har prøvd å bli interessert i noen andre, for å glemme han, men det funker ikke. Jeg er ganske sjenert iforhold til gutter, så jeg klarer ikke prate med hvem som helst. Han jeg er forelsket i føler jeg meg trygg på, og jeg kan prate med han. Jeg vet han liker meg, også, men jeg vet ikke hvordan. Hver gang jeg ser han smelter jeg helt, og jeg blir så glad. Jeg skulle ønske han kunne skille seg og bli sammen med meg!!! (Det må være lov å fantasere og drømme) :rødme: Hvordan skal jeg komme over han? Jeg håper bare at jeg faller for noen andre snart. Må bare si at første gang jeg så han, så falt jeg helt for han og har vært betatt siden. Det er så slitsomt å være så forelska i snart 2 år.
Norna Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Det er ikke så farlig om dere roter litt mener nå jeg
Gjest ThatWoodcut Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Kan du gjøre noe for å unngå å møte han? Du får ikke gjort så mye så lenge du fortsatt ser han regelmessig, selv om du har aldri så mye viljestyrke og fornuft. Forelskelse og fornuft går jo ikke så godt sammen
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Du får likevel prøve å finne noen andre å bli trygg på sånn at du kan prate om alt. For du kan da ikke mene at en gift mann med barn skal skille seg sånn at du kan føle deg trygg? Jeg vet jeg setter ting på spissen nå, men vi lever faktisk i et nokså trygt samfunn, og det er ingen som helst grunn (annet enn dine egne nykker) til at du kan finne en annen mann som kan oppfylle dine prinsesseønsker. Du trenger ikke å ta en annens mann og far for å få det til.
Meridian Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis jeg skal rote med han, så vil jeg være sammen med han, siden jeg bare kommer til å ville ha mer av han. Siden jeg aldri kommer til å bli sammen med han, så ser jeg ingen grunn til å rote med han heller. Jeg går ikke etter gifte menn, det har jeg aldri gjort. Når jeg møtte han for 2 år siden, visste jeg ikke om han var opptatt eller ikke. Etterhvert så viste han meg tilfeldig gifteringen sin når han skjønte jeg var interessert. Jeg kommer til å ha mye med han å gjøre frem til neste sommer. Da kommer jeg ikke til å se han igjen, med mindre vi velger å holde kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå