Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært et par ganger med en herlig mann. Vi hadde sex sist gang,da vi var på fylla sammen. Utenom det har det ikke skjedd noe. Da jeg spurte ham om det kunne bli noe mellom oss sa han at han var redd for mye styr og drama, men at han ikke kunne vite hvordan han kom til å føle senere. Hvordan gjør jeg det nå? Skal jeg drite i ham, eller skal jeg være med ham ,og se om det kan bli noe? Det er alltid jeg som spør om vi skal møtes..

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Syns det høres ut om om han ikke er interessert, dessverre... Ikke ta kontakt og se om han tar kontakt. Lykke til da :)

Skrevet

Enig med de andre her. Må dessuten tillegge: du hadde sex med ham for tidlig. Nå er jakten over for hans del, da han jo har fått det han var ute etter. (Beklager å si det, men må være ærlig!)

Det du må gjøre nå er å ha litt is i magan! Ikke kontakt ham! Da vil du kanskje pirre hans nysgjerrighet, slik at han kontakte deg!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du... Det derre sex for tidlig våset... Slutt å tro på det. Det er revnende likegyldig NÅR en puler. Enten vil en, eller så vil en ikke, og det har ikke noe med tidspunktet for pulinga å gjøre.

Skrevet

Du... Det derre sex for tidlig våset... Slutt å tro på det. Det er revnende likegyldig NÅR en puler. Enten vil en, eller så vil en ikke, og det har ikke noe med tidspunktet for pulinga å gjøre.

Enig i den, brutal mann! hva vil du råde meg til å gjøre? Sett fra en manns side. Mannfolk sier at vi kvinnfolk er innvikla,men dere er ikke så enkle selv ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Enig i den, brutal mann! hva vil du råde meg til å gjøre? Sett fra en manns side. Mannfolk sier at vi kvinnfolk er innvikla,men dere er ikke så enkle selv ;)

Ta en annen... Men om det ikke er en opsjon så heng med fyren og vær betydelig mer laidback. Stikk å bowle sammen med han og andre venner. Stikk på en fjelltur en liten gjeng. Ergo, gjør sosiale ting sammen med han og andre venner. Ikke kleng og vær deg selv. Med flaks kan det hende at han ser noe mer i deg, men jeg tviler. Slik sett hadde jeg gitt beng i han og tatt det mer kuli til jeg fant en fyr å bli ulidelig griseforelska i.

Skrevet

Ta en annen... Men om det ikke er en opsjon så heng med fyren og vær betydelig mer laidback. Stikk å bowle sammen med han og andre venner. Stikk på en fjelltur en liten gjeng. Ergo, gjør sosiale ting sammen med han og andre venner. Ikke kleng og vær deg selv. Med flaks kan det hende at han ser noe mer i deg, men jeg tviler. Slik sett hadde jeg gitt beng i han og tatt det mer kuli til jeg fant en fyr å bli ulidelig griseforelska i.

Liker ham såpass godt at jeg ikke vil gi meg før jeg føler jeg har prøvd.. men det funker altså på mannfolk å være laidback å late som jeg ikke bryr meg? Føler man må være frampå med endel mannfolk for at de skal innse at de vil noe mer..

Skrevet

Da jeg spurte ham om det kunne bli noe mellom oss sa han at han var redd for mye styr og drama, men at han ikke kunne vite hvordan han kom til å føle senere.

Mye styr og drama som i at du er en dramaqueen som legger opp til mye dritt, eller generelt at det er for mye styr og drama å ha en kjæreste? For hvis det er det, så virker det som han har problemer med å stole på andre mennesker..

Skrevet

Mye styr og drama som i at du er en dramaqueen som legger opp til mye dritt, eller generelt at det er for mye styr og drama å ha en kjæreste? For hvis det er det, så virker det som han har problemer med å stole på andre mennesker..

Han sa han hadde erfaringer med at det alltid ble mye styr og drama..så kansje han egentlig liker meg,men er skeptisk på grunn av ting som har skjedd før?

Skrevet

Han sa han hadde erfaringer med at det alltid ble mye styr og drama..så kansje han egentlig liker meg,men er skeptisk på grunn av ting som har skjedd før?

Ja, det er jo en mulighet for det. Men jeg tror at hvis han hadde vært interresert nok i å få deg, så ville han ikke brydd seg om at det blir mye "styr og drama". Det virker heller som at han bruker det som en unskyldning for at det ikke skal bli noe mer mellom dere.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Liker ham såpass godt at jeg ikke vil gi meg før jeg føler jeg har prøvd.. men det funker altså på mannfolk å være laidback å late som jeg ikke bryr meg? Føler man må være frampå med endel mannfolk for at de skal innse at de vil noe mer..

Sigh... Nei... Du skal ha det hyggelig sammen med han OG andre samtidig. Hvem s at du ikke skulle smile ekstra fint til han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...