Gå til innhold

Orgasme av "bare" sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å få orgasme av "bare" sex, det må litt fingre og tunge til. Har så lyst til å klare dette! Kan man trene seg opp til å komme av selve sexen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er viktig å onanere mye, og å bli kjent med seg selv. Det er ikke lett å komme når man har sex med en partner, når man ikke har utforsket seg skikkelig først.

Gutter har lett tilgang på utstyret sitt, og har ofte lekt med det i flere år før de får kjæreste. De får jo stå rett som det er fra de er rund 12år?

Jenter vet ikke helt hvordan og hva de skal med klitoris. Og at de må bli våt osv... Jeg onanerte for første gang og fikk orgasme da jeg var 19 år. Dette fikk jeg til fordi en gutt viste meg hvordan. Etter det har jeg onanert mye, og prøvd å bli kjent med kroppen min.

Ofte har ikke jenter tatt så mye på seg selv, eller kanskje ikke i det hele tatt, før de får en kjæreste.

På skolen lærer man mye om hvordan guttetissen fungerer, og at man må tre på kondom. Og at penis blir ført inn i skjeden til jenta. Og de nevner vel at skjeden må være våt? men vi lærer ikke noe om hvordan klitorisen fungerer...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja. det handler om å tørre å miste alle hemninger...

Skrevet

Jeg begynte tidlig med å utforske egen kropp, og fant min egen måte å få orgasme på. Jeg måtte gjøre det på akkurat samme måte hver gang, ellers var det umulig (samme sittestilling, samme bevegelser, fokus og konsentrasjon). Jeg greide ikke å få orgasme under sex, og heller ikke ved stimulering av kun klitoris. Det var så mange andre faktorer som må til, som jeg ikke klarer å beskrive.

Etterhvert greide jeg å vri meg ut av det, og nå greier jeg å få orgasme ved å bruke en liten vibrator mens vi har sex. Jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å kunne få orgasme ved vaginal stimulering (g-punktorgasme), men jeg har prøvd det meste som kan prøves for å få det til. Så for din del, så kan det være ting du ikke har prøvd som kan fungere for deg. :)

Gjest Gjest B
Skrevet

Jeg klarer ikke å få orgasme av "bare" sex, det må litt fingre og tunge til. Har så lyst til å klare dette! Kan man trene seg opp til å komme av selve sexen?

Alt dette du beskriver, er jo sex. Lever du i den villfarelse at sex er det samme som bare samleie? Hva kaller du alt det andre da, stimulering med fingre, slikking osv.?

Skrevet

Alt dette du beskriver, er jo sex. Lever du i den villfarelse at sex er det samme som bare samleie? Hva kaller du alt det andre da, stimulering med fingre, slikking osv.?

Jeg tror hun mener vaginalt samleie....

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Sex er mye rart, deriblant samleie, bruk av fingre, munn osv. ;) Jeg får stort sett ikke orgasme bare av samleie, men det hender, og det er noe helt spesielt :) Skulle gjerne lært meg akkurat hva som gjør at det skjer i blant. Tror det har mye med god tid til oppvarming å gjøre.

Skrevet

Jeg mente jo selvfølgelig samleie:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjæresten min fikk riktig nok orgasme i misjonæren,men etter at vi ble ilag så øvde hun seg til å få orgasme mens hun satt på topp.

Jeg er helt overbevist at man kan øve seg til å få orgasme i alle stillinger bare man lærer og kjenne etter god følelsen :o)

Gjest HunterLady
Skrevet

Nøkkelen er å stole 100% på partneren din, slappe av og tøre å slippe alle hemninger.

Anbefaler deg å ri han hardt og sakte, samtidig som du gnikker underlivet ditt ned mot bekkenet hans. Få han til å tease brystvortene dine samtidig. It works for me! Nå ble jeg faen meg kåt her! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...