AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Om det finnes en liknende tråd så er det bare å slette denne, men fint å vise til en link først Det jeg lurer på er om menn og kvinner har ulikt syn på det med felles kjemi. Jeg som jente setter det veldig høyt, faktisk -uten kjemi er det ikke noe å bygge på. Og jeg har egentlig tatt det som en selvfølge at andre har det samme synet som meg der, frem til nå. For meg ser det ut til at en del menn (kanskje helst unge menn, men også de eldre) ikke er like opptatt av dette. Men mer om man har like interesser og tiltrekkes av hverandre så er det nok.. For meg så virker det som -er dama fin nok, så går de for henne. Selv om de kanskje har bedre kjemi med ei dame som ikke er like pen. Noen som kan opplyse meg litt, gjerne menn
Gjest Baardesen Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 En mann kan forelske seg og velge ei dame fordi hun er fin. En mann kan forelske seg og velge ei dame fordi de har god kjemi. En mann kan forelske seg og velge ei dame fordi hun har fin rompe. En mann kan forelske seg og velge ei dame fordi hun er sporty/"guttete" med like interesser (se f.eks hvordan menn blir på en skytebane når en kvinnelig jeger dukker opp med hagla). Men en mann blir fullstendig fortapt hvis hun er fin, har digg rompe, de har fantastisk god kjemi, felles interesser og hun er "guttete"/bein i nesa og skyter med hagle. Been there...(fikk henne aldri)
Gjest Eventyr3 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Vel, for min del er kjemi,tillit,forståelse og støtte det viktigste. Så lenge hu har en sunn kropp så har hu en fin kropp også, ettersom det er det naturen har gitt henne. jeg har også visse andre krav, liker ikke unødvendig drama osv. men litt drama går bra!(haha) Jeg kan ikke skjønne hvordan man bygger opp et forhold basert på utseende. hva gjør man når man ikke er kåte lenger? bare sitter der da? eller? edit: ops glemte helt, mann 23. (siden du var ute etter hva vi menn mener.) Endret 16. oktober 2010 av Eventyr3
Gjest Thefainter Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 For meg så virker det som -er dama fin nok, så går de for henne. Selv om de kanskje har bedre kjemi med ei dame som ikke er like pen. Nope ikke her. Kunne aldri vært sammen med en dame bare fordi hun var pen å se på. Personligheten har mye å si for meg. Mange damer har fine rumper og pupper og alt det andre kvinner har, men det er bare noen som har en personlighet jeg faller for. Det har skjedd at jeg har møtt en normalt-søt jente, ikke vært tiltrukket av henne, men så etter å ha snakket med henne så har hun blitt tiltrekkende Mann 21 her.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er kvinne og har erfart at både og de mennene jeg har møtt begge er avhengige av god kjemi. Føler at mange menn er veldig på dette med "gnisten". At det skal være veldig lidenskaplig. Det er ikke jeg så opphengt i. Selvfølgelig skal det være spennende, sommerfugler i magen, tenke på personen hele tiden og glede seg til å se personen, men trenger ikke kaste seg over hverandre og kline konstant. Det er ikke å forakte, men det er heller ikke noe kriterie.
Aurora M. Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Så lenge hu har en sunn kropp så har hu en fin kropp også, ettersom det er det naturen har gitt henne. Akkurat dette syntes jeg var så fint sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå