Gå til innhold

Antrekk første daten!

Anbefalte innlegg

Gjest Fredagsgjest
Skrevet

Ja, jeg lurer som det står her.

Har en date i morgen.. middagsdate. Kveld.

Første.

Har ikke truffet ham. Vet ikke hva han kommer til å kle seg i.

Jeg vil være fin.

Ikke for fin.

Casual.. men pyntet..

Hva tar man på seg?

Hva er viktig?

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

En flott blonde-bh og gjennomsiktig bluse...

Skrevet

Knne gitt meg noe mer seriøst - ikke fullt så brutalt...

Skrevet

Noe du føler deg komfortabel i. Men allikevel pent. Ikke for mye pynta. Bare vær deg selv. Så kommer det til å gå bra.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Knne gitt meg noe mer seriøst - ikke fullt så brutalt...

Ja jøss. Men tro meg, det antrekket virker...

Skrevet

Ja jøss. Men tro meg, det antrekket virker...

Vær snill å utdype "virker"... :klemmer:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vær snill å utdype "virker"... :klemmer:

Det kan være komplisert å holde blikkontakt med han...

Skrevet

Haha.. mulig du har datet damer med store pupper og blafrende øyenvipper.. men er er det lite å hente i utringningen..

Jeg er ikke prippen, men overhodet ikke interessert i å bli dumpet fordi "han fikk sex første kvelden".

Jeg aner ikke om det er match, men har lyst til å se bra ut.

Jeans eller skjørt?

:gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Skjørt. Dog, flotte rumper i stramme jeans er heller ikke feil. Do, skjørt gjør at en kan vær feminin, elegant og tiltrekkende uten å bli vulgær.

Skrevet

Skjørt. Dog, flotte rumper i stramme jeans er heller ikke feil. Do, skjørt gjør at en kan vær feminin, elegant og tiltrekkende uten å bli vulgær.

Hmmm.. vi nærmer oss noe her Brutal.

Jeans for å fremheve en lystig kropp.. tja.. Og skjørt for å hente frem kvinnen og elegansen. Joda.. jeg ser den.

Skal man kle seg i klær man kan vandre ute i.. eller klær som er skapt for taxi?

Ytterklær tenker jeg.

Er nok gammel, for jeg vil helst ha lave sko og varme jakker.. Så jeg kan gå ute en stund om det blir sånn..

Men.. vil jo ta meg ut :fnise:

Skrevet

Ta på deg en pen høst kjole med tykke strømper og høye støvletter.En skinn jakke og ett kult skjerf.Smink deg naturlig og ha bølger/krøller i håret husk også å stelle neglene,menn legger merke til det også.Sist men ikke minst rett rygg og selvtillit så klarer du deg helt fint:)Lykke til

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg legger mest merke til smilet og blikket. Samt hva hun er i stand til å snakke om. (Den kløften er det bare heeeeelt tilfeldig at blikket faller på... :sjenert: ) Hun bør også kunne le av mine eksepsjonelt festlige vitser :cool:

Skrevet

Takk Bella, bra forslag! :) Jeg brukte en evighet på neglene i går kveld. De blei OK :fnise: Har lurt på kul skinnjakke jeg også.

Kul høstkjole.. kanskje jeg må ut å shoppe?

Når det gjelder smilet og interssen Brutal tror jeg jeg skal klare det..

Lørdag! Hjelpes meg.. :fnise: :gjeiper:

Skrevet

Jeg ville nok ha tatt på en mørk trang jeans, høye ankelstøvletter, en topp og skinnjakka. Og litt smykker og slikt :)

Lykke til! Og fortell oss hvordan det gikk!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Takk Bella, bra forslag! :) Jeg brukte en evighet på neglene i går kveld. De blei OK :fnise: Har lurt på kul skinnjakke jeg også.

Kul høstkjole.. kanskje jeg må ut å shoppe?

Når det gjelder smilet og interssen Brutal tror jeg jeg skal klare det..

Lørdag! Hjelpes meg.. :fnise: :gjeiper:

Og slapp litt av. Mye mer enn hva du gir inntrykk av her :) Det er en date, ikke et valg mellom liv eller død. Nesten alle dater varer bare én gang, slik sett er det greit å holde forventningene nede. Og ikke minst pyntenivået. Kle deg feminint, men ikke overdådig.

Skrevet (endret)

Mange fine høst kjoler i Hm nå ta en titt der:)Som brutal sier kle deg feminint,men ikke overdriv:)Skriv gjerne etterpå hvordan daten gikk.

Endret av Bella_
Skrevet

:rødme:

Takk for gode tips :)

Så var daten over.. Jeg valgte røffe jeans og en passe kul topp. Skoletter og varmt skjerf..

Det var hyggelig..

Ja, akkurat slik en date bør være.. tror jeg :fnise:

Praten gikk lett.. smilet satt løst.. og klærne satt på under hele daten :fnise:

....og jeg blir overrasket hvis denne daten bare varer en gang Brutal ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...