cyanid Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Er det flere her som bruker spotify 24/7 og aldri får summet seg til å gå på ica og skaffet seg spotify premium til 199 kr for en måned reklamefri musikk uten stopp? Ja jeg har fått det med meg tenk! Her kan vi være sure! Hvorfor spør de om jeg er ready to head off for the summer nå som det er oktober, eller synger sanger som bare inneholder ordet dildo, og banner og steiker og driter i do så vi kan høre det mens jeg prøver å kose meg???
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Eh, hæ? Jeg betaler med VISA og betaler 99 kr mnd. Hvorfor i alle dager skal du til ICA?
Gjest Airi Chikako Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Du kan kjøpe premium online. Spotifypremium.com
cyanid Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2010 kan dette være en reklame for premium-fri tråd???? joda, jeg skal kjøpe det når økonomien jevner seg ut og regninger, mat og husleie er betalt og jeg prioriterer spotify framfor andre ting jeg så altfor fort ræler bort pengene mine på, ok?
cyanid Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2010 har vi i det hele tatt ica i kristiansandsområdet? Når jeg tenker etter... hmmm er vel en på trekanten, og det var da veldig å langt mange busser en skal bytte for å få litt reklamefri musikk, tenker en mens en sitter med mp3spilleren og ikke kan skjønne hvorfor en ikke laster ned lengre ;p
aluminium Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Nå kan du jo faktisk kjøpe Spotify Unlimited til 49,-. Reklamefritt, ubegrenset spilling og alt det der, du får bare ikke offline...
LukaFrost Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Eh, hæ? Jeg betaler med VISA og betaler 99 kr mnd. Hvorfor i alle dager skal du til ICA? Samme her.
Gina_ Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 har vi i det hele tatt ica i kristiansandsområdet? Når jeg tenker etter... hmmm er vel en på trekanten, og det var da veldig å langt mange busser en skal bytte for å få litt reklamefri musikk, tenker en mens en sitter med mp3spilleren og ikke kan skjønne hvorfor en ikke laster ned lengre ;p Elvegata Rett med Lundsbroa. Og på Lund er det jo en stor en.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Haha, enig! "Hi, i'm Johnathan from Spotify, and i can go f..." Det eneste bra med reklame-spotify er de morsomme Clas Olsson-reklamene de hadde med "en sånn kort ting ut fra veggen og så trenger jeg en sånn lang ting til å rekke bort til den korte tingen for å plugge den inn i veggen!" "å, en skjøteledning?" "jaah!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå