Sweetpea25 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Jeg driver å leter etter en DOBBEL kjøkkenvask, men finner det ikke plass.. Noen som vet hvor de selger slike? Finner bare med 1 1/2 vask.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stapler Skrevet 16. oktober 2010 #2 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vi har dobbel kjøkkenvask! Husker ikke hvor vi kjøpte den (selve kjøkkenet og vasken ble ikke kjøpt samtidig), men merket er "Franke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 16. oktober 2010 #3 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei! Jeg driver å leter etter en DOBBEL kjøkkenvask, men finner det ikke plass.. Noen som vet hvor de selger slike? Finner bare med 1 1/2 vask.. Jeg har kjøkkenvask fra Blanco og de har vasker i alle slags utforminger. Kjøpte min via HTH som var min kjøkkenleverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 16. oktober 2010 #4 Del Skrevet 16. oktober 2010 Montér har ihvertfall en dobbel kjøkkenvask. Se her. Mener jeg har sett dette flere andre steder også. Har dobbel kjøkkenvask selv, og synes det er veldig kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #5 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da jeg kjøpte kjøkken så fikk jeg en bok med oversikt over vasker, kraner mm. Var bare å bestille fra den. Mange dobbeltvasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 16. oktober 2010 #6 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vi har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09847481 Men det var kanskje stål du skulle ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar! :-) Da blir det nok dobbel kjøkkenvask allikevel Fatter ikke vitsen med 1 1/4 - 1 1/2, det skaper bare irritasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå