Gå til innhold

Vask av trenings-BHer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan vasker du trenings-BHene dine? Håndvasker du dem? Tenker at det kommer an på hva slags type BH det er, om den har spiler/er mer å regne som en treningstopp, men siden BHer aller helst skal håndvaskes, så spør jeg, for jeg synes det er et slit med håndvask :P Tenker også at jeg ikke vet om de blir helt rene på denne måten, aller helst vasker jeg jo treningsklærne mine på 60 grader, men tåler trenings-bher med spiler dette? Tåler de maskinvask i det hele tatt?

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En treningsbh med spiler tåler vaskemaskin, ja, men ikke anta at den liker å bli vasket på 60 grader. Du risikerer å ødelegge stretchen i BH'en.

Det store spørsmålet er om du er villig til å risikere å ødelegge vaskemaskinen din på dette... Løsner en av spilene, kan det bli dyrt. Skal du vaske bh'en i vaskemaskinen, så putt den inni en vaskepose eller et putetrekk som du knyter igjen. Da går ihvertfall ikke vaskemaskinen føyka.

Jeg slenger mine treningsbh'er på 40 grader uten vaskepose. De er uten spiler, og de er fortsatt like trange som de var som nye etter ganske mange runder i vaskemaskin på 40 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...