AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan pesto fryses ned? Jeg bor alene og rekker ikke å spise opp en pesto-boks på 3 dager. Det står at en åpnet boks kun holder i 3 dager i kjøleskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. oktober 2010 #2 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg bruker å gjøre det i alle fall. Jeg fryser det i en liten pose som jeg klapper flat, slik at jeg bare kan brekke av det jeg trenger ved senere behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Del Skrevet 15. oktober 2010 Supert! Da gjør jeg det. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. oktober 2010 #4 Del Skrevet 15. oktober 2010 Forøvrig anbefaler jeg pesto i glass - Barillo har det. De holder seg mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kan virkelig ikke forstå dette med at den bare skal holde seg 3 dageri åpnet tilstand. Jeg har hatt pesto stående lenger enn det, og den har som regel virket helt fin (med mindre det har gått en måned eller slikt). Er det ikke mest olje oppi? Burde den ikke ha lenger holdbarhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 18. oktober 2010 #6 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kan virkelig ikke forstå dette med at den bare skal holde seg 3 dageri åpnet tilstand. Jeg har hatt pesto stående lenger enn det, og den har som regel virket helt fin (med mindre det har gått en måned eller slikt). Er det ikke mest olje oppi? Burde den ikke ha lenger holdbarhet? Det er forskjell på pesto og pesto. Bruken av konserveringsmidler varier. Blir litt som når man kjøper et eple i butikken. Det kan holde seg en måned på kjøkkenbenken, mens de man plukker fra hagen råtner etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå