Gjest Steffi Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Må bare spørre om noe her... Jeg og en på jobb har en god tone oss i mellom..uklart om det er flørting, men glede og blikkontakt når vi møtes og prates er det ihvertfall Så...noen på jobb mener at han er interessert i meg, fordi han er som han er bare til meg og ingen andre.. Jaja tenker jeg, koselig det da.. Men...når vi snakker, hever han øyenbrynene ganske så ofte, det går så fort at jeg nesten ikke merker det hvis jeg ikke stirrer på øynene hans (noe som jeg har gjort noen ganger etter jeg har merket det ) dessuten blunker han også på det ene øyet, alltid det samme, når han snakker...dette kan skje flere ganger i løpet av en samtale, også mens det er han som snakker.. om helt vanlige ting. Jeg har egentlig tatt dette for å være slags ticks eller noe sånt.. Jeg har prøvd å sett litt på når han snakker med andre, for å se om det er slik da, men har liksom ikke fått sett det ordentlig..jeg blir også så facinert, at jeg glaner nesten Jeg har bare kjent han et par mnd, så jeg har ikke turt å spørre om det er noe galt med øynene hans, for tenkt om det ikke er det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå