AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Er det noen som kan gi meg tips til hvilket av disse to hotellene jeg bør velge i Kristiansund: Thon hotell: http://www.thonhotels.no/se-bilder-og-film/?referer=1915 eller Quality Kristiansund: http://www.choicehotels.no/choice/no/kristiansund-hotel-quality-NO089-no?tab=0&JSESSIONID=AE74BEBDF734D81D7EA8CFCEA068E379.chiweb01&rc=2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Det kommer litt an på hva du skal. Hvis du skal noe i sentrum, og ikke har bil, så må du belage deg på å ta båt til og fra hotellet, eller en lang omvei over brua. Mens Quality Grand ligger midt i sentrum.
MsLeela Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Ut fra bilder ville jeg ha valgt Thon! Det så flott ut! Men det kommer akkurat an på hva du egentlig skal der. Hvis det andre hotellet ligger mer sentralt og du skal bare sove der, så ville jeg ha valgt det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for svar! Jeg har ikke bil, så det er jo praktisk at hotellet ligger nær shopping og flybuss. Samtidig synes jeg det er bra med et fint hotell, så jeg liker Thon best. Men det kan kanskje bli for upraktisk pga beliggenheten? Jeg har aldri vært i Kristiansund, så jeg er så dårlig kjent. Hvor lang tid bruker den båten, og går den ofte?
gladidag Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Ville valgt Rica. De har en fantastisk frokost!!!!! Har ikke bodd på Thon ennå, men har bodd etpar g ganger på Grand, helt ok. Men så er det frokosten på Rica da.. Det gjør det hotellet til mitt førstevalg:)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 gladidag: hvordan er det på grand? Vet du om rommene er oppusset i det siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå