AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Holder på å renovere badet i min nyinnkjøpte leilighet. I den forbindelse har rørleggeren vært innom et par ganger, og jeg har så langt vært veldig fornøyd med han/firmaet. I går gjorde han siste rest, og har i samme slengen klart (sikkert ved et uhell!) å skade den nye døra inn til badet. Det har blitt to, ikke veldig store hakk -men like fullt synlige hakk. Ringte han i dag for å diskutere plasseringen av avløpet til vaskemaskinen, og nevnte at det hadde blitt hakk i døra. Sa ikke direkte at det va han som hadde gjort det, men ga inntrykk av at jeg skjønte at det hadde skjedd i går mens han var der og jobbet. Først benektet han det. Innrømte etterhvert at det kunne ha skjedd, for han hadde hørt et "smell" i forbindelse med bæring av noe utstyr -men trodde at han bare hadde truffet dørhåndtaket. Sa at jeg syntes det var veldig kjipt med hakk i den nye døren min! Da hisser han seg litt opp og lurer på om jeg mener han bør kjøpe ny dør til badet mitt, med et relativt sarkastisk tonefall. Vet ikke, svarte jeg og sa at han kunne i det minste beklage det som hadde skjedd. Så hva syns dere? Burde jeg insistere på ny dør, evt reduksjon i prisen på jobben han har gjort hos meg? Er ikke snakk om en veldig dyr dør, men like full skikkelig irriterende at det har blitt hakk i den.
Berentsens Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Her er det bare å be om å få erstatning for døren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå