Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kviser i hele ansiktet etter et samlivsbrudd i våres. har nå gått på tetralysal i 1 mnd og er nesten helt fin. MEN, har en del arr. Mest sånne røde + store porer og litt arr etter klemming... Jeg vil absolutt fjerne disse arrene. Hvilken måte er best? Må jeg ty til laser, eller er det noe annet jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei laser er en løsning,men veldig dyrt.Md formulations anti blemish adult skin er en "kit"du bør prøve.Den har hjulper meg veldig ikke fjernet alle arrene men gjorde huden min jevnere og mange av arrene forsvant etter tid da seffølgelig.

Aloevera skal hjelpe på arr også og e -vitamin(smøre i ansiktet)Hveteskimolje..

Her er en link til md formulations

Min lenke

Du år det billigere på feelunique.com de tilbakerbetaler toll og har fri frakt.

Skrevet

Hei laser er en løsning,men veldig dyrt.Md formulations anti blemish adult skin er en "kit"du bør prøve.Den har hjulper meg veldig ikke fjernet alle arrene men gjorde huden min jevnere og mange av arrene forsvant etter tid da seffølgelig.

Aloevera skal hjelpe på arr også og e -vitamin(smøre i ansiktet)Hveteskimolje..

Her er en link til md formulations

Min lenke

Du år det billigere på feelunique.com de tilbakerbetaler toll og har fri frakt.

Jeg har dette skin renewal-serumet fra md... Jeg har VELDIG tørr hud. Aloe vera har jeg, fra dead sea:)

Skrevet

prøv da med e vitamin eller hveteskimsolje masere i ansiktet hver kveld.E vitamin(kapsler)knuser du bare og smører i ansiktet.

Skrevet

prøv da med e vitamin eller hveteskimsolje masere i ansiktet hver kveld.E vitamin(kapsler)knuser du bare og smører i ansiktet.

Tusen takk for tips, dette skal jeg prøve!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...