AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Fikk kviser i hele ansiktet etter et samlivsbrudd i våres. har nå gått på tetralysal i 1 mnd og er nesten helt fin. MEN, har en del arr. Mest sånne røde + store porer og litt arr etter klemming... Jeg vil absolutt fjerne disse arrene. Hvilken måte er best? Må jeg ty til laser, eller er det noe annet jeg kan gjøre?
Gjest Bella_ Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Hei laser er en løsning,men veldig dyrt.Md formulations anti blemish adult skin er en "kit"du bør prøve.Den har hjulper meg veldig ikke fjernet alle arrene men gjorde huden min jevnere og mange av arrene forsvant etter tid da seffølgelig. Aloevera skal hjelpe på arr også og e -vitamin(smøre i ansiktet)Hveteskimolje.. Her er en link til md formulations Min lenke Du år det billigere på feelunique.com de tilbakerbetaler toll og har fri frakt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hei laser er en løsning,men veldig dyrt.Md formulations anti blemish adult skin er en "kit"du bør prøve.Den har hjulper meg veldig ikke fjernet alle arrene men gjorde huden min jevnere og mange av arrene forsvant etter tid da seffølgelig. Aloevera skal hjelpe på arr også og e -vitamin(smøre i ansiktet)Hveteskimolje.. Her er en link til md formulations Min lenke Du år det billigere på feelunique.com de tilbakerbetaler toll og har fri frakt. Jeg har dette skin renewal-serumet fra md... Jeg har VELDIG tørr hud. Aloe vera har jeg, fra dead sea:)
Gjest Bella_ Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 prøv da med e vitamin eller hveteskimsolje masere i ansiktet hver kveld.E vitamin(kapsler)knuser du bare og smører i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 prøv da med e vitamin eller hveteskimsolje masere i ansiktet hver kveld.E vitamin(kapsler)knuser du bare og smører i ansiktet. Tusen takk for tips, dette skal jeg prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå