AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har kikka litt rundt på nettet, men ikke funnet noe særlig. Ønsker meg gensere til mine to gutter på 10 og 12, rund hals (i alle fall ikke glidelås), strikka, i 100 % ull. Bestemor pleide å strikke til dem, men det går dessverre ikke lenger. Har kikka på nøstebarn, løvebarna, osv, men utvalget er veldig dårlig til såpass store barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 15. oktober 2010 #2 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tror jeg har sett noe sånn på Husfliden og lignende butikker. Dessverre er de ganske dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 15. oktober 2010 #3 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fretex, Uff og andre bruktbutikker pleier å ha en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller du kan kjøpe pinner, mønster og garn og strikke selv.... Jeg var skikkelig strikkedust for noen år tilbake...mamma og bestemor strikket sokker, gensre, luer, votter og skjerf til meg og mine barn. Men så begynte jeg å tenke på at frem i tid så vil ikke min mor og bestemor være her lengre, og at det er lurt å føre strikketradisjonen videre.. Så da ble det innkjøp av nødvendig utstyr (og det ble endel nødhjelp fra min bestemor som bor like ved), og plutselig så kunne jeg å strikke!! Nå synes jeg det er utrolig gøy å lage strikkeplagg til min familie! Og mine venniner er kjempeglade når de får barn og jeg gir dem babyjakke, sokke og lue:-) Pluss at jeg strikker masse fint til mine barn.. Men jeg vet at husfliden selger strikkeplagg, likedan Jens Hoff. Du kan og sjekke ut ukeblader, særlig Hjemmet, der er det mange som selger. Mulig du og kan sette inn annonse i lokalavisa eller et ukeblad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå