Gå til innhold

rare navn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg heter da Luna Olivia , jeg syntes det er et veldig rart navn men jeg er vant med det. Søskena mine har veldig rare navn de også.

Mina Mathea

Maren Mathilde

og Oda Victoria

Jeg syntes faktisk det er veldig tøft med rare navn

Nå har det seg slik at jeg er gravid , skal få tvillinger 2 jenter . jeg har veldig lyst til og kalle dem noe litt utenom det vanlige , så jeg lurte på om dere har noen forslag til navn?

Jeg har tenkt og bruke Selma i det ene navnet men begge barna skal få et mellomnavn ,

Har dere noen forslag?

Har du et rart navn?

Hva heter dine barn?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette rare navn? De er da helt ordinære alle sammen, selv om et par av kombinasjonene ikke klinger så godt sammen. Rare navn er mer navn som høres ut som de er hjemmelagede, f.eks. Ea, Carosander osv.

Gjest Consensio
Skrevet

Er det mange i Norge som heter Luna Olivia?

Du forstår at ved å ha et slikt navn, så kan det være enklere å spore deg opp. Og ikke nok med det, så har du fortalt hva dine søsken heter og det er vel ikke sikkert at de er så interessert å bli snakket om med navn på nettet.

Skrevet

Er det mange i Norge som heter Luna Olivia?

Du forstår at ved å ha et slikt navn, så kan det være enklere å spore deg opp. Og ikke nok med det, så har du fortalt hva dine søsken heter og det er vel ikke sikkert at de er så interessert å bli snakket om med navn på nettet.

Jeg forstår dette , men nå har det seg slik at jeg bor ikke i norge ,så det blir vanskeligere å spore opp meg og mine søsken. :)

Skrevet

Jeg forstår dette , men nå har det seg slik at jeg bor ikke i norge ,så det blir vanskeligere å spore opp meg og mine søsken. :)

Det er da bare å google navnene deres selv om dere ikke bor i Norge.

Skrevet

Er dette rare navn? De er da helt ordinære alle sammen, selv om et par av kombinasjonene ikke klinger så godt sammen. Rare navn er mer navn som høres ut som de er hjemmelagede, f.eks. Ea, Carosander osv.

Så snodig at du skulle nevne akkurat nevnet Ea, når jeg leste hovedinnlegget her begynte jeg å tenke på en familie som var på god morgen norge her om dagen, og de hadde tre døtre som het Ea, Marikken og Gjendine. Rimelig spesielle navn alle tre.

Skrevet

jeg mente ikke at det var rare navn , men de passer ikke i sammen i det hele tatt. Ea det var faktisk ganske "pent" navn ;)

Skrevet

:strix: :strix: :strix:

...

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

jeg mente ikke at det var rare navn , men de passer ikke i sammen i det hele tatt. Ea det var faktisk ganske "pent" navn ;)

Ea forekommer ofte i kryssord, det er ærfuglhunn, bestemt form :fnise: .

Endret av Belladonna
Gjest Ruccola
Skrevet

Ea og Marikken er da vanlige navn her jeg bor :)

Otilie evt. Othelia, Cornelia, Jakobine, Angelina, Mali, Mina, Savanna, Tabita, Tilda, Tomasine, Flora, Konstanse, Alfa... Kommer ikke på mer :)

Så kan du jo sette to navn sammen i en kombinasjon som få bruker, så er du jo godt på vei :)

Skrevet

Venninna mi har ei tispe som heter Tilla. En stund etterpå hørte jeg søren meg om ei lita jente som het tilla og. Vanskelig å relatere seg til ungen når jeg hadde bodd med en feit labrador med dårlig ånde ved navn Tilla Lilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...