Gå til innhold

Har du datet med en som er en BUSYmann?

Anbefalte innlegg

Gjest gjestsolskinn
Skrevet

I begynnelsen datet vi flere ganger i uken, pratet om alt og ingenting, han er veldig snill og koselig, er ikke en åpen fyr men forsiktig. Har ikke hatt kjæreste på lenge, prioritert venner og familie og jobb. Han tok mye kontakt via mail og MSN, vise interesse og sms hver morgen.

Senere, hadde han så fulle planer, har ikke tid å møte meg, eller 1-2 timer før han skal i møte, trening, gjøre ærender. Møtes mindre enn før. Han har ikke tid til MSN.

Hadde du ventet på at han får bedre tid? Hadde du blitt skuffet om han kan ikke prioritere deg så mye? Hva gjorde du da, eller hva hadde du sagt? Du liker han så godt da! :P

Ville du ha spurt han om han ville virkelig satse på deg? Han har sagt at han liker meg godt, og at han vil bli mer kjent med meg. Virkelig lyst til det.....

Han er dårlig til å sende meldinger,- skriver ikke søte meldinger eller gir ros, vet at alle er ikke like. Noen er dårlig med SMS, men bedre til å vise det når man møtes kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær tålmodig, men ikke "sitt å vent" :P

Han virker som den typen med alt for mange unnskyldninger, det viktigste er å ikke begynne å konkurrere tror jeg.

Men jeg hadde spurt som du skrev om han er villig til å satse, er ikke noe poeng i å sitte å vente på noe som aldri skjer.

:)

Skrevet

For meg er slike småting viktige. Ikke at man må holde hverandre i hånden 24/7, men å bry seg såpass at man viser litt god oppmerksomhet i hverdagen. Omtenksomhet. Det betyr mye å vite at den andre tenker på en.

Dersom dette mangler og savnes allerede såpass tidlig i forholdet, er det takk og adjø fra meg. Da er vi ikke like nok, og har ikke samme behov. Eller den andre er ikke egentlig interessert. Ingen poeng i å prøve å satse på noe som man vet ikke er det man trenger.

Skrevet

For meg er det viktig å bli prioritert. Ikke all oppmerksomhet hele tiden, men nok til å føle meg ja - prioritert. Enig med forrige svar om at det er greit å være like på det området.

Skrevet

Hvis jeg får inntrykk av at en fyr ikke er videre interessert i mitt ve og vel, så er han ikke det heller. Da er det bedre å være singel. :)

Jeg har også prøvd dette så altfor mange ganger.

Skrevet

Synes det er viktig å få litt oppmerksomhet og føle at man blir prioritert. Ikke for mye, men i hvert fall sånn at man føler seg litt viktig for noen.

Datet en før i år. Endte bare opp med 2 dater. Med 4 uker mellomrom. Det synes jeg ble altfor mye. Vi prata ikke særlig ofte heller. Begge var interessert, men tydeligvis ikke nok interessert til å ha mer tid til hverandre. Alt annet kom først hos han.

Greit å være tålmodig, men det finnes en grense.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en slik mann i 1 år. I starten prioterte han meg og det var vel pga han var så forelsket. Etter som tiden gikk ville han heller priotere seg selv. Det endte med brudd denne helga. Jeg vil ikke sitte å vente på en som heller vil gjøre andre ting. Jeg er helt sikker på at det finnes en mann som ønsker være med meg. Veldig synd siden vi begge har sterke føleser for hverandre, men det er tydligvis ikke godt nok. Jeg skal passe meg for karriere menn og ultra sosila menn heretter.

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som ikke engang jobber, men han har heller aldri tid...

Hvorfor er det så vanskelig for menn å forstå at de må ta litt mer initiativ og faktisk også ha litt mere kontakt! Det bør da ikke komme som noen overraskesle om dama bare går!

Men tror det er den som er mest passiv som setter premissene for forholdet og vi andre har da bare å lystre. Noe som jo ikke alltid er like lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...