Gå til innhold

Erfaringer med en enorm dås

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte ei lita jente nylig.

Og hun hadde en slik enoooooorm dås.

Jeg bare forsvant inn.

Kunne nesten ikke bevege meg i frykt for å forsvinne inn og kveles.

Til slutt fikk jeg en helt patetisk orgasme.

(og ja. Dette er diktet opp, slik som den andre tråden...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang da jeg knulle ei slik ei, kjente jeg ingenting. Så jeg måtte ned og studere dåse nøyere. Plutselig forsvant jeg inn. Der var det helt mørkt, inntil jeg traff en annen fyr. Han spurte om jeg hadde sett traileren hans...

Skrevet

Husk, det er alltid et lys i enden av tunnelen, bare håp på at det ikke er et TOG!

Skrevet

En gang da jeg knulle ei slik ei, kjente jeg ingenting. Så jeg måtte ned og studere dåse nøyere. Plutselig forsvant jeg inn. Der var det helt mørkt, inntil jeg traff en annen fyr. Han spurte om jeg hadde sett traileren hans...

HAHAHAHAHAHAHAA!!!

Skrevet

Fra spøk til alvor: Jeg hadde en x som var veldig vid nedentil. Det var slik at jeg nesten ikke kjente noe i det hele tatt (jeg er ikke dårlig utstyrt). Jeg kunne ligge og jokke i timesvis uten at det ble nok stimulanse til å få orgasme. Hun gikk lei og jeg gikk lei. Vi hadde annen sex og (anal, oral, fetish osv..) men av og til ville hun ha vaginal sex, og da gikk det kaldt nedover ryggen min hver gang. Det var nesten som jeg mistet potensen bare hun nevnte det. Veldig kjedelig.

Heldigvis har min nåværende kjæreste en smekker liten mus som jeg ikke har problemer med å komme i 2 ganger på rad! :)

Gunnar.

Skrevet

Hmmm... Jeg husker første gangen jeg var sammen med noen. Til å begynne med var hun så trang at det knapt nok var mulig å få inn en finger. Og jo da, hun var kåt, det var hun som ville, så det var ikke det. Men jeg fikk så klart dårlig samvittighet alikevel. Nåja, nok om det. Litt senere på kvelden så var det hun som dro i meg og ville. Når vi endelig gjorde det så var det helt slapt og vidt nedi der hos henne. Jeg kjente omtrent ingenting. Og det var den samme jenta som var for trang for bare litt siden. Aldri skjønt det der... Men nå er ikke vi sammen lenger, og jeg har vært borti langt bedre mennesker etter det.

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Gjest A. Caron
Skrevet

Hmmm... Jeg husker første gangen jeg var sammen med noen. Til å begynne med var hun så trang at det knapt nok var mulig å få inn en finger. Og jo da, hun var kåt, det var hun som ville, så det var ikke det. Men jeg fikk så klart dårlig samvittighet alikevel. Nåja, nok om det. Litt senere på kvelden så var det hun som dro i meg og ville. Når vi endelig gjorde det så var det helt slapt og vidt nedi der hos henne. Jeg kjente omtrent ingenting. Og det var den samme jenta som var for trang for bare litt siden. Aldri skjønt det der... Men nå er ikke vi sammen lenger, og jeg har vært borti langt bedre mennesker etter det.

Langt bedre mennesker ja....?

Jeg måtte nesten flire litt av den formuleringen, unnskyld meg :fnise:

Skrevet

Det er noen kvinner som har større "dåser" enn snittet, ettersom kvinner varierer like mye i størrelse som menn. Men det er jo bare å gjøre det beste ut av det man har. Kvinner har en herlig evne til å trene seg til å kjenne mer av mannen.

Skrevet

Det er noen kvinner som har større "dåser" enn snittet, ettersom kvinner varierer like mye i størrelse som menn. Men det er jo bare å gjøre det beste ut av det man har. Kvinner har en herlig evne til å trene seg til å kjenne mer av mannen.

Ja, så i og for seg burde vel svært få være vide. Vi har jo masse muskler der nede.

Skrevet

Veldig bra skrevet :ler:

Skrevet

Kvinner blir bedt om å knipe for å gjøre porten smalere, hvorfor blir ikke menn oppfordret til å gjøre utvidende øvelser for å bidra til herligheten? Det er urettferdig. :tristbla:

Skrevet

Kvinner blir bedt om å knipe for å gjøre porten smalere, hvorfor blir ikke menn oppfordret til å gjøre utvidende øvelser for å bidra til herligheten? Det er urettferdig. :tristbla:

Fordi det ikke fungerer med alle disse øvelsene som skal loppe usikre menn for penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...