LunaOlivia Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei dere Dette spørsmålet er sikkert ikke så veldig interesant for de fleste av dere , men jeg har lurt på dette i lang tid. Hva kjennetegner egentli en europeer? Liksom hva er vi ? Håper noen vil fortelle meg dette
The Kitten Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har aldri tenkt på europeere som en homogen gruppe. Så er vanskelig å si hva som kjennetegner en europeer.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har aldri tenkt på europeere som en homogen gruppe. Så er vanskelig å si hva som kjennetegner en europeer. Blir for store forskjeller, men gjennomgående så er det vel at det er likestilling mellom kjønnene i stor grad, sammenliknet med f.eks. den kjønnssegregerte kulturen i Midt-Østen. Det er nok noe av det første man opplever som stor forskjell. Men selv Afrika sør for Sahara har ikke den type kjønnsegregering som man har i Midt-Østen/Sør-Asia så slik sett er Afrika mer likt Europa.
Norna Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Slavisk, Arisk og Germansk. Men det avhenger av menneskesynet man har. Noen ser mennesker som statsborgerskap og tall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå