AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Får ikke åpnet kundeavisen på hjemmesiden og lurer på om OBS Lagunen har tilbud på Janus ullgenser + bukse (179,-). Er jo ikke alle butikkene som kjører samme tilbud, men jeg får som sagt ikke sjekket hva som gjelder for Lagunen.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Får ikke åpnet kundeavisen på hjemmesiden og lurer på om OBS Lagunen har tilbud på Janus ullgenser + bukse (179,-). Er jo ikke alle butikkene som kjører samme tilbud, men jeg får som sagt ikke sjekket hva som gjelder for Lagunen. ja de har det :-)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Takk!!! Vet du tilfeldigvis om det er noe igjen også? Tenkte dersom du har vært der nylig
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Takk!!! Vet du tilfeldigvis om det er noe igjen også? Tenkte dersom du har vært der nylig Det er for barn da.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Det er for barn da. Ja, det er jeg klar over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå