Gå til innhold

Vintersko til 1,5 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt råd ang. vintersko til min lille på 1,5 år. Vi har kjøpt Ecco Track Uno som er en foret goretex-sko, men jeg synes ikke de ser særlig varme ut. Noen som har erfaring med disse? Nå bor vi på Vestlandet og det pleier ikke å bli så ille kaldt her, men noen fryser lett på beina bare det ligger rett under 0 grader. I tillegg er det jo ofte slaps og våt snø her så det må jo også være tett i tillegg til varmt. Trenger et par til som vi kan ha hjemme. Ecco-skoene står i bhg, men jeg lurer på om han kanskje må ha et par til stående der i tilfelle de blir våte?

Tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid sverget til KAVAT-sko. De tåler endel slaps og er gode og varme. Men de er for brede føtter og er ikke særlig billige da.

Skrevet

følger med her..min 1.5 åring trenger nye sko asap,men aner ikke hva eg bør kjøpe..!

de som var på tv2 testen er jo bare store str... :(

Skrevet

Ang ekstra par sko til bhg i tilfelle de blir våte: her har vi cherox i tillegg til goretexskoene.. koster ikke like mye + at jeg ikke ser vitsen i å bruke så mye penger på "ekstrasko".

Skrevet

Ts her.

Takk for svar! Pris har ikke noe å si. Komfort, vanntetthet og varmeisolerende egenskaper er det jeg er ute etter. Du som anbefalte Kavat, har du en modelltype du anbefaler? Liker ikke Cherrox, synes de ser så klumpete ut. Liker sko man kan stramme og justere med remmer.

Skrevet

Ts her.

Takk for svar! Pris har ikke noe å si. Komfort, vanntetthet og varmeisolerende egenskaper er det jeg er ute etter. Du som anbefalte Kavat, har du en modelltype du anbefaler? Liker ikke Cherrox, synes de ser så klumpete ut. Liker sko man kan stramme og justere med remmer.

Kavat defender....

Superbra sko!!

Min lenke

Skrevet

Superfit er kjempegode sko.

Ellers så var det vel Viking som vant best i test i år.

Jeg fikk forøvrig informasjon av skobutikken at de støvlettene som ikke "ser så varme ut" skal ha samme varmeisolerende egenskaper som de med mer synlig "pels" og foring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...