Gjest Maria Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei, Skal arangere bursdagsfest til min 5 år gammel datter. Har dere noe tips? Vi har ikke så god plass hjemme, så lurer jeg på om det er noe aktiviteter man kan finne på med 8-9 stykker som ikke krever mye plass.. Eller eventuelt arangere det et annet sted. er litt kaldt ute om dagen, så vi har ikke alternativ å være ute... HJELP! på forhånd takk!
Sandra Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Halen på grisen falt i smak da sønnen min hadde 5-årsdag. Vi hadde tryllekunstner også (pappaen kan trylle litt ) , men det er jo ikke bare-bare å oppdrive en sånn. Har dere plass nok til bowling med halvlitersflasker og fotball? Eller kaste ball på blikkbokser? Eller så er det gøy med sanseleker. Bind for øynene og kjenn med hendene hva gjenstanden er. Eller ta opp forskjellige lyder og hør hva lyden er. Smake forskjellige smaker og gjett hva det er.
redchilli Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 kjøpe papirduk, så kan alle barna tegne seg selv på duken!
Gjest Dhanu Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Da datteren min var 5 bestemte hun selv hvilke bursdager hun ville ha. Noen ganger ville hun ha hjemmebursdag. Da er det morsomt å gjemme små poser med småleker/smågodt rundt i huset. (Vil man ikke ha dem inne på enkelte rom, sier man bare at der er det ikke noe å finne). Den leken er også fin utendørs, hvis man har egnede gjemmesteder. Andre ganger valgte hun bassengbursdag eller MacDonalds-bursdag. Var i en barnebursdag for noen mnd siden, da laget mammaen "skattekart" og barna måtte følge kartet langs en utendørs løype. Skattejakten var minst like morsom som skatten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå