Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor mange kvinner der ut bruker ekte RHT eller FF strømper?

Norske kvinner er ikke kjent for å være elegante på dette området. ert ert. Kanskje det kan motbevises?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

i see your agenda right there :P

Endret av cyanid
Gjest A. Caron
Skrevet

Hei

Hvor mange kvinner der ut bruker ekte RHT eller FF strømper?

Norske kvinner er ikke kjent for å være elegante på dette området. ert ert. Kanskje det kan motbevises?

Tro meg kjære venn, de har ikke peiling på hva du spør om, og antakelig null interesse av å vite det heller...

Bare se på "alle" svarene du har fått, det forteller vel igrunn alt om den saken :roll:

Skrevet

Tro meg kjære venn, de har ikke peiling på hva du spør om, og antakelig null interesse av å vite det heller...

Bare se på "alle" svarene du har fått, det forteller vel igrunn alt om den saken :roll:

Virker som du har rett i det ja. Desverre og som ventet. :skravle::skravle:

Skrevet

Virker som du har rett i det ja. Desverre og som ventet. :skravle::skravle:

Der er med andre ord ingen Kvinner i Norge som vet hva dette er ,, er det mulig

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva RHT eller FF-strømper er for noe.

..Men jeg skjønner ikke hvorfor "vi" skal rakkes ned på fordi vi ikke bruker f.eks ekte nylonstrømper? Hva som er pent, hva menn liker osv. er relativt og "dere" liker jo ikke det samme - så hvorfor rakke ned på norske kvinner (som ikke bruker ekte nylonstrømper)?

Gjest A. Caron
Skrevet (endret)

Nei, jeg vet ikke hva RHT eller FF-strømper er for noe.

..Men jeg skjønner ikke hvorfor "vi" skal rakkes ned på fordi vi ikke bruker f.eks ekte nylonstrømper? Hva som er pent, hva menn liker osv. er relativt og "dere" liker jo ikke det samme - så hvorfor rakke ned på norske kvinner (som ikke bruker ekte nylonstrømper)?

Hvem har egentlig rakket ned på noen som helst i denne tråden???

Det du kaller nedrakking er vel at jeg svarte for dere alle som "ikke vet", "ikke er interessert i å vite", og "ikke bruker" FF eller RHT, ikke sant?

Vel, ut fra "alle" svarene virker det jammen som at jeg traff spikeren, og det er selvsagt basert på tidligere tråder om emnet, så at det er nedrakking kan jeg slett ikke se...

Endret av Bond
Gjest Blondie65
Skrevet

Er det VELDIG VIKTIG at man har forsterket hæl og tå på strømpene?

Gjest Blondie65
Skrevet

Forøvrig kan jeg fortelle trådstarter at dersom jeg hadde hatt kropp til det skulle jeg gjerne gått i både Fully Fashoned nylonstrømper og skikkelige holdere. De Reinforced Heal and Toe synes ikke jeg er like pene, selv om jeg synes det er flott med søm bak.

Forøvrig finnes det allerede minst 1 om ikke mange flere tråder om tema.

Gjest A. Caron
Skrevet

Forøvrig kan jeg fortelle trådstarter at dersom jeg hadde hatt kropp til det skulle jeg gjerne gått i både Fully Fashoned nylonstrømper og skikkelige holdere. De Reinforced Heal and Toe synes ikke jeg er like pene, selv om jeg synes det er flott med søm bak.

Forøvrig finnes det allerede minst 1 om ikke mange flere tråder om tema.

Forøvrig, Fully Fashioned har søm bak, Reinforced Heel and Toe har ikke :jepp:

Forøvrig, dette er den første tråden jeg har sett der FF og RHT etterspørres brukt :jepp:

Skrevet

evt. så gidder vi ikke å svare på en tråd av denne trådstarteren, siden han sender oss slibrige meldinger etterpå.

Gjest Blondie65
Skrevet

Forøvrig, Fully Fashioned har søm bak, Reinforced Heel and Toe har ikke :jepp:

Forøvrig, dette er den første tråden jeg har sett der FF og RHT etterspørres brukt :jepp:

Jøye meg. Hvorfor kunne ikke du forklart hva disse forkortelsene står for istedenfor å rette på min nylig googlede kunnskap? Da kunne du kanskje sluppet en del sure kommentarer.

Det er sikkert helt rett at FF og RHT ikke har vært brukt før her, men der er da vitterlig flere tråder om strømper.

Ellers synes jeg at RHT i sko uten tå og hæl er stygt.

Skrevet (endret)

Hvem har egentlig rakket ned på noen som helst i denne tråden???

Det du kaller nedrakking er vel at jeg svarte for dere alle som "ikke vet", "ikke er interessert i å vite", og "ikke bruker" FF eller RHT, ikke sant?

Vel, ut fra "alle" svarene virker det jammen som at jeg traff spikeren, og det er selvsagt basert på tidligere tråder om emnet, så at det er nedrakking kan jeg slett ikke se...

Jeg baserer selvsagt ikke mitt utsagn basert på kun denne tråden - det burde da du vite, som saumfarer dette emnet. Og om du tror at jeg mener at det sure svaret ditt er nedrakking, så tar du skammelig feil, men du er på rett vei. ;)

Hva med å se på det selv før du kritiserer andre?

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Jeg baserer selvsagt ikke mitt utsagn basert på kun denne tråden - det burde da du vite, som saumfarer dette emnet. Og om du tror at jeg mener at det sure svaret ditt er nedrakking, så tar du skammelig feil, men du er på rett vei. ;)

Hva med å se på det selv før du kritiserer andre?

Uansett hva man nå diskuterer her er det tydelig at dette tema ikke ligger norske kvinner på hjertet. For all del, det finnes veldig lite refleksjon og eleganse blant menn også men det hører hjemme under en annen tråd vil jeg tro.

Endret av Bond
Skrevet

Med et brukernavn som BUNIONman oppfordrer man jo ikke akkurat til kosesamtaler om pene ben og føtter...

Skrevet

Jeg bruker billige strømpebukser fra Lindex, og hadde aldri hørt om RHT- eller FF-strømper før jeg leste denne tråden. Jeg går aldri med strømper, kun strømpebukser om det er nødvendig med nylonstrømper.

(SKREKK OG GRU, JEG EIER IKKE KVINNELIG ELEGANSE!)

Skrevet

Og jeg er drittlei av nylonstrømpefetisjisten(-e?) her inne.

Fatter heller ikke hvorfor folk går i baret gang etter gang og skal diskutere strømper og føtter med ham.

Gjest Elfrida
Skrevet

Problemet med ff/rht er at det er ubehagelig å gå med, har lett for å skli ned og bli rynkete nederst, eller være ubehagelig rundt låret hvis man ikke har 100 % riktig størrelse. Verden har gått framover, og vi har fått stretch!

Skrevet

Om våren hender det jeg går i knestrømper under buksa, hvis jeg ikke ønsker strømpebukse under, men det er litt for kaldt å gå barfot, et enda bedre alternativ er nylonsokker, de stopper rett over ankelen, kjempepraktisk og penere enn vanlige sokker :)

Det andre du prater om vet jeg ikke hva er for noe og har ikke akkuratt så mye interesse av å vite det heller.

Skrevet

Problemet med ff/rht er at det er ubehagelig å gå med, har lett for å skli ned og bli rynkete nederst, eller være ubehagelig rundt låret hvis man ikke har 100 % riktig størrelse. Verden har gått framover, og vi har fått stretch!

Strømper uten stretch? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...