Gå til innhold

Datoer for utbetaling av sykepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet, eller greier å finne, NAVs datoer for utbetaling av ordinære sykepenger? Jeg er sykmeldt på tredje måneden nå, og greier ikke å finne noe system for når de foretar utbetalingene. Etter hva jeg kan se, kommer det i drypp nå og da. Litt kinkig, når man har faste trekk fra konto. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet mange får hovedutbetalingen fra NAV den 20 i hver mnd. men er usikker på om de i noen tilfeller deler opp utbetalingene.

Skrevet

Er det noen som vet, eller greier å finne, NAVs datoer for utbetaling av ordinære sykepenger? Jeg er sykmeldt på tredje måneden nå, og greier ikke å finne noe system for når de foretar utbetalingene. Etter hva jeg kan se, kommer det i drypp nå og da. Litt kinkig, når man har faste trekk fra konto. :forvirret:

Søk på utbetalignsdatoer på nav.no.

Skrevet

vet mange får hovedutbetalingen fra NAV den 20 i hver mnd. men er usikker på om de i noen tilfeller deler opp utbetalingene.

Nei, NAV opererer med 4-5 datoer for sykepengeutbetaling hver måned. Et styr å følge med på.

Skrevet

det er : 1,3 og 13,15 og 23 og 28 :) ihvertfall her jeg bor.

Skrevet

Du finner en oversikt her - nederst på siden.

(Men - om du får utbetaling 20. den ene måneden - kan du få 28. neste - det er ikke noe system)

Skrevet

Hos oss får uføretrydede utbetaling den 20 i hver mnd.

Det variere gjerne noe fra sted til sted og hvilken kategori mann ligger under, ei venninne som var langtids sykemeldt fikk sykepenge til fast dato hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...