Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, jeg henvender meg til dere for jeg trenger litt råd og litt hjelp av dere!

Først litt kort om meg. Jeg er en 24 år gammel fyr, som er på 3året i medisinstudiet, og med det kan dere kanskje forstå at jeg bruker tid og krefter for å sikre en god og stabil fremtid for meg og min fremtidige familie :). Ofte kanskje litt for mye. Jeg skulle kanskje trent litt mer enn jeg gjør, men holder meg sunn og slank og når jeg først gidder så yter jeg godt ved fysisk aktivitet! Det er jo dritgøy når man først er i gang! Jeg er en kjekk fyr, og dette er ikke bare god selvtillit, men jeg er vant til å få veldig mye oppmerksomhet fra jenter. Selv med mine 179m over bakken :).

Frem til nå har det aldri vært særlig vanskelig å få meg seg en deilig jente hjem. Noen ganger krever det litt arbeid, andre ganger ikke. Men før jeg fortsetter her, og det er nettopp her dere kommer inn, så skal jeg bare ta dere en liten tur bak i tid.. :)

Jeg har vært singel i 4+ år nå. Før det hadde jeg ofte kjærester. I forhold, særlig mot slutten, så ser man jo singellivets fordeler, men singel eller i forhold; alt i alt; så er forhold best! Jepp jeg er romantiker, elsker jenter, elsker elsker elsker sex (og det vet jeg dere gjør å!), og sexen er utvilsomt best med en jente man elsker! Men så skjedde det. Forhold på forhold i tenårene, og kjærestene ble bare penere og penere. Helt til den siste som var noe av det vakreste jeg hadde sett ble gruppevoldtatt mens vi var sammen. Som dere sikkert forstår, så, selv hvor hardt vi prøvde, så varte ikke dette forholdet. Det var veldig tøft. Men det er en annen historie. Det er 4 år siden nå, og jeg har bearbeidet det og for lengst kommet meg videre, selv om det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme.

Jeg trengte en god stund å være singel. Men nå har jeg vært singel så lenge at jeg ikke klarer å komme meg ut av det! Singeltiden etter det som skjedde, og lang fortid med kjærester, har vært nødvendig og deilig. Det var det jeg trengte for å få hodet på plass og finne ut at jeg ville studere medisin. Men siste to årene hadde det ikke vært dumt med kjæreste igjen :). Singellivet er kult, nødvendig, men herregud så oppskrytt!! Ikke det at jeg leter etter kjæreste, men nå er jeg klar for det hvis det kommer. Før, når jeg har vært klar for det så har det kommet, men nå, så skal bare jentene ha med meg hjem og kaste meg ut når de er ferdige! ;):P

Så jenter, hjelp meg. Jeg tar med meg jenter hjem, det blir vilt og heftig. Så skal vi prates og med det dabber det liksom av. Innrømmer å at jeg har hatt med jenter som ikke helt er min type med hjem å, for jeg tenker å gi henne en sjangs, men finner ut at det ikke er noe spes med de likevel, og det er jo selvsagt de som vil bli.. Hvorfor liker ikke jenter at man viser at man liker henne?? Altså greit, man skal ikke være helt pus, men å vise en jente at hun er en man har falt for vil jeg tro er veien å gå og naturlig?! Jeg syntes det er sjarmerende når en jente viser at hun har falt for meg, turn on, så tar jeg med hun hjem. Det blir vilt og heftig. Det blir kanskje en gang eller to til. Så dabber det av.. Og så er de de som jeg ikke faller for. De vil bare bli bli bli! Håper dere forstår dilemmaet.. hehe. OG, når man har vært med en i en jente-gjeng, så er man liksom "hennes eiendom" for ubestemt tid, selv om det ikke er noe mellom oss, og da for jeg ikke funnet ut om det kanskje er noe mellom meg og en av de andre felles venninnene.

Men en ting skal dere vite. Her skriver jeg at jeg tar og har tatt med jenter hjem i hytt og gevær, men en ting vil jeg at dere skal vite. Og det er at jeg aldri har tatt med en dame hjem for en one-night stand, jeg har alltid gitt kjærligheten en sjangs :). Men, det har ofte bare blitt til at det ble bare med den ene natten.. heh.

Håper noen har noe godt å komme med, for alt jeg vil ha er en nydelig jente. bare en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter, jeg henvender meg til dere for jeg trenger litt råd og litt hjelp av dere!

Først litt kort om meg. Jeg er en 24 år gammel fyr, som er på 3året i medisinstudiet, og med det kan dere kanskje forstå at jeg bruker tid og krefter for å sikre en god og stabil fremtid for meg og min fremtidige familie :). Ofte kanskje litt for mye. Jeg skulle kanskje trent litt mer enn jeg gjør, men holder meg sunn og slank og når jeg først gidder så yter jeg godt ved fysisk aktivitet! Det er jo dritgøy når man først er i gang! Jeg er en kjekk fyr, og dette er ikke bare god selvtillit, men jeg er vant til å få veldig mye oppmerksomhet fra jenter. Selv med mine 179m over bakken :).

Frem til nå har det aldri vært særlig vanskelig å få meg seg en deilig jente hjem. Noen ganger krever det litt arbeid, andre ganger ikke. Men før jeg fortsetter her, og det er nettopp her dere kommer inn, så skal jeg bare ta dere en liten tur bak i tid.. :)

Jeg har vært singel i 4+ år nå. Før det hadde jeg ofte kjærester. I forhold, særlig mot slutten, så ser man jo singellivets fordeler, men singel eller i forhold; alt i alt; så er forhold best! Jepp jeg er romantiker, elsker jenter, elsker elsker elsker sex (og det vet jeg dere gjør å!), og sexen er utvilsomt best med en jente man elsker! Men så skjedde det. Forhold på forhold i tenårene, og kjærestene ble bare penere og penere. Helt til den siste som var noe av det vakreste jeg hadde sett ble gruppevoldtatt mens vi var sammen. Som dere sikkert forstår, så, selv hvor hardt vi prøvde, så varte ikke dette forholdet. Det var veldig tøft. Men det er en annen historie. Det er 4 år siden nå, og jeg har bearbeidet det og for lengst kommet meg videre, selv om det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme.

Jeg trengte en god stund å være singel. Men nå har jeg vært singel så lenge at jeg ikke klarer å komme meg ut av det! Singeltiden etter det som skjedde, og lang fortid med kjærester, har vært nødvendig og deilig. Det var det jeg trengte for å få hodet på plass og finne ut at jeg ville studere medisin. Men siste to årene hadde det ikke vært dumt med kjæreste igjen :). Singellivet er kult, nødvendig, men herregud så oppskrytt!! Ikke det at jeg leter etter kjæreste, men nå er jeg klar for det hvis det kommer. Før, når jeg har vært klar for det så har det kommet, men nå, så skal bare jentene ha med meg hjem og kaste meg ut når de er ferdige! ;):P

Så jenter, hjelp meg. Jeg tar med meg jenter hjem, det blir vilt og heftig. Så skal vi prates og med det dabber det liksom av. Innrømmer å at jeg har hatt med jenter som ikke helt er min type med hjem å, for jeg tenker å gi henne en sjangs, men finner ut at det ikke er noe spes med de likevel, og det er jo selvsagt de som vil bli.. Hvorfor liker ikke jenter at man viser at man liker henne?? Altså greit, man skal ikke være helt pus, men å vise en jente at hun er en man har falt for vil jeg tro er veien å gå og naturlig?! Jeg syntes det er sjarmerende når en jente viser at hun har falt for meg, turn on, så tar jeg med hun hjem. Det blir vilt og heftig. Det blir kanskje en gang eller to til. Så dabber det av.. Og så er de de som jeg ikke faller for. De vil bare bli bli bli! Håper dere forstår dilemmaet.. hehe. OG, når man har vært med en i en jente-gjeng, så er man liksom "hennes eiendom" for ubestemt tid, selv om det ikke er noe mellom oss, og da for jeg ikke funnet ut om det kanskje er noe mellom meg og en av de andre felles venninnene.

Men en ting skal dere vite. Her skriver jeg at jeg tar og har tatt med jenter hjem i hytt og gevær, men en ting vil jeg at dere skal vite. Og det er at jeg aldri har tatt med en dame hjem for en one-night stand, jeg har alltid gitt kjærligheten en sjangs :). Men, det har ofte bare blitt til at det ble bare med den ene natten.. heh.

Håper noen har noe godt å komme med, for alt jeg vil ha er en nydelig jente. bare en :)

Skal vi gifte oss? :yvonne::klemmer:

Skrevet

Heihei!

Du høres ut som en oppegående og sjarmerende fyr, så dette burde vel egentlig ikke være et problem for deg ;)

Hvor møter du jenter egentlig? På byen? Jeg tolker det litt sånn siden det virker som du treffer dem og tar dem med hjem gjerne samme kveld. De færreste jenter jeg kjenner drar ut på byen for å få seg en kjæreste... Hva med å prøve en jente du treffer i en annen setting og begynne litt rolig med dater ogsånn isteden for å ta henne med hjem og i seng med en gang?

Skrevet

Man gir ikke kjærlighet en sjans på det viset du beskriver. Kjærlighet er noe som vokser frem av seg selv når man omgåes, blir kjent, finner at man kan snakke sammen og har felles ideer og fremtidsmål. Det du holder på med er som julaften, finner en ny pakke under treet, beholder spenningen i tre sekunder, river papiret av og finner...en genser fra mormor.

Jentene på sin side ser utseendet ditt, medisinstudiet og at mange andre jenter vil ha deg. Status å være akkurat DIN utvalgte. De rekker ikke å bli kjent med deg før du dumper. Og om de rekker det så oppdager de at du bare var litt tom og vil ha noe pent som matcher studiet ditt.

Og å ha seg med en jente, for så å dumpe henne og gå etter en felles venninne. Det er direkte bruk, kast og bedriten playeroppførsel. Særlig om jenta falt kraftig for deg. Sånt gjør man ikke.

Det tenker jeg etter å ha lest innlegget ditt.

Skrevet

Det første som slår meg er at TS kanskje leter på feil sted?

Man finner veldig sjelden kjærligheten på et utested, og i tråd med all "få med jenta hjem" er det utested som slår meg som hovedarena for hvor TS leter...

- man får vel gjerne ikke et inntrykk av det "mellom ørene" liksom på et slikt sted, sammen med "det i hjertet" som liksom teller for en fremtid...?

Når det er sagt er kanskej det å "vente" litt med sex sex sex til man får kjent på følelsen av å tiltrekkes hverandre, av å elske med hodet før man elsker med korppen kanskje et lite råd å ta med på veien? De fleste jenter liker litt oppvartning på en eller annen måte og ikke bare "kle av deg og la meg føle deg" forå finne ut om vi passer sammen..

Selv om "kle av deg og føle" delen er vesentlig for et forhold, og nok ødelegger mye mer om det mangler i forhold til om alt annet fungerer dårlig og sexen er himmelsk og alt det der - bla bla bla har hørt det før regla, så tror jeg fullt og fast at en mann som klarer vinne en jentes interesse FØR de har sex på samme måte som en jente vinner mannen - lettere klarer holde på den spenningen ved å ha lyst til...

Skrevet

Takk for svar jenter, jeg hører virkelig etter!

For å forsøke å svare så;

Føler ikke at jeg er mer player en jeg kanskje blir playet. Ok, oftes når det blir noe, mer enn bare flørting, så er det på kveldstid i hyggelig lag. Dagtiden går til flørt, og mye av det. Jeg må da, som dere sier, bli flinkere til å vise at det er et poeng i flørten..? Hehe. Sant skal også sies, at dagtid er skole og jobb tid og jeg gir det all min fokus for så på kveldstid fokusere på alt det andre.

Og det med sex; spenningen som i julen, rive av gavepapiret (å ha det veldig gøy med det), for så bli lei av innholdet analogien som nettopp var. Jeg ser den, virkelig. Men det er ikke alltid slik at, pga jeg er gutt, at det er om å gjøre å ha sex med en gang fortest mulig. Igjen, her går det begge veier. Jeg er veldig enig i at "kom over på middag og film" ikke må bety sex, men det er det det nesten alltid ender opp i, enten man vil eller ikke (altså, instinktivt vil vil man alltid, jeg tenker på å ikke ville fordi man vil kjenne på tiltrekkelsen som en av dere jentene så klokt sa det!).

Og en annen ting, jeg ønsker meg kjæreste igjen. Og det er jo ikke før man har hatt sex at det går mot seriøst.

Nei jeg vet ikke, jeg er bare lei det tåpelige singelspillet. Sant skal sies, at jeg vet ikke lenger helt hva som skal gjøres etter det har oppstått gnister (både med og uten sex) at jeg venter kanskje på at jenta skal ta litt insj og så gjør jeg ingen ting, og så dabbet det av fordi ingen av oss gjør noe, for så gå gjennom alt dette igjen med en annen flott jente. Det er dette jeg har vært dømt til de siste årene, gang på gang.

Jaja, det årner seg sikkert, noen må jo ende opp md meg :). Jeg bare gidder ikke å sitte på ræva å la det skje. Jeg ser at jeg roter til noe, det er derfor jeg kommer til dere jenter, for råd og hjelp :).

Takk skal dere ha! Dere er flotte hele gjengen!! :)

Skrevet

Du må nesten prøve å bli ordentlig kjent med jenter før du går til sengs med dem. Er en jente du plukker opp på byen og som blir med deg hjem egentlig en du vil satse på uansett? For det første, er hun som nevn, sannsynligvis ikke ute etter noe seriøst forhold med en hun finner ute. For det andre mener jeg det sier litt om en jente hvis hun har sex med en første gang de treffes, men det er mitt synspunkt.

Jeg er omtrent på din alder. Når jeg går inn i et forhold tar det tid før jeg har sex. Det er veldig mye som skal klaffe først, hadde jeg invitert en helt ny fyr hjem på "middag og film" og han hadde ventet seg sex hadde jeg blitt rimelig oppgitt. Mulig jeg er prippen, men det er meg egentlig litt likegyldig. Du sier dine "middag og film"-dater nesten alltid blir sex? Spesielt... Og ikke akkurat noe å bygge et forhold på.

Hva slags jenter pleier du å date?

Det er litt merkelig at du på en måte alltid hopper over denne bli-kjent fasen som jeg mener er fundamentet for et lykkelig forhold. Har du vansker med å slippe folk tett inn på deg?

Skjønner at du har mye å gjøre i forhold til skole og jobb og slikt, studerer selv realfag, så vet hva jeg snakker om. ;) Men dating på kveldstid trenger heller ikke å bety sex. Er mye man kan gjøre; kino, klatring, bowling, gå en kveldstur osv osv.

Skrevet

Nå har du gjort den samme feilen om igjen mange ganger, dvs å gå på byen, ha sex med en jente for å tro det skal lede til et forhold. Det har ikke ledet til et forhold noen av gangene. Er det så vanskelig å skjønne at du ikke skal ha sex med jenta første kvelden? Når du er på byen går det fint an å prate litt med en jente, utveksle telefonnummer og avtale at dere skal ta en kaffe dagen etter. Mange jenter vil ta deg for å være useriøs når du har sex første kvelden.

Skrevet

Hva slags jenter? Vel, prøver jo å gå etter jenter som er attraktive på sin måte og har en god personlighet som følger med. Liker at de er sosiale slik at jeg ikke må være opptatt med å underholde henne hele tiden. At hun har sitt eget liv er viktig, med andre ord litt poppis. Jeg faller lett for jenter som tør å vise hva de føler ovenfor meg, men slikt er jo sjeldent for det er gutten som skal vinne en jenters hjerte. Men likevell, jeg liker å vise hva jeg føler for henne, men når hun tar meg i forkjøpet, det liker jeg :). Veldig mye :)

Jeg er veldig glad i å slippe folk inn til meg, kanskje litt for mye, jeg legger ikke skjul på den jeg er. Og de dype hemlighetene folk har, jeg liker å dele mine og når andre deler sine. Jeg liker å diskutere og prate, men mest av alt lytte til noen som har noe interresant å si. Eller noe morsomt å si. Kjent som en morsom fyr, men da mest i dialog.

Ok, jeg skal gjøre mitt beste med å utsette sexen når jeg finner en jeg liker. Det bør ikke være så stort problem, selv om sex er sinnsykt godt og gøy, men jeg har riktignok opplevd såppass sex at jeg vet hva det er. Men på en annen måte, sex er likevell veldig viktig. Med sex kan man uttryke hva man føler som man ikke kan på noen annen måte. Lidenskap, og humor, ikke minst :). Og funker ikke sexen, så funker ikke forholdet. I sommer datet jeg en jente et par ganger, det var veldig hyggelig. Hun var ikke helt min type, men hun var en jeg kunne tilpasse meg etter. Så kom sexen, og den var dritkjedelig. Gav det mange mange sjangser, men det ble ikke bedre. Så selv om vi hadde det hyggelig, så gikk det altså ikke.

Jeg håper streaken min løser seg snart, en og bare en deilig jente, som er der hele tiden, hadde vært deilig. Nesten glemt hvor godt det er. Men, bare nesten ;)

Skrevet

Til gjest gjest. Jeg ser den, men hva når det ikke er jeg som skal dra med henne hjem, men hun som skal dra med meg hjem? I en gutts hode, når en jente er så klar, så går det ikke ann å si nei! Vil jo ikke skuffe.. Samtidig, så er det tennende. Som jeg sa, jeg faller for jenter som viser insj. Så blir jeg dratt med hjem, eller hjem til meg, det blir heftig enten jeg vil eller ikke noen ganger. Og så blir det med det.. Hadde dette skjedd en gang eller to, greit, men det skjer litt for ofte. Er det rart jeg har lyst på kjæreste? Igjen, jeg er kjærestetype, før min 4+årige singeltid så hadde jeg nesten alltid bare kjærester mens jeg vokste opp.. 3årig forhold i barneskolen t.o.m! Haha :)

Skrevet

Du hørtes ut som en flott fyr! Hvor studerer du? :)

-S

Gjest Tsunade
Skrevet

Til gjest gjest. Jeg ser den, men hva når det ikke er jeg som skal dra med henne hjem, men hun som skal dra med meg hjem? I en gutts hode, når en jente er så klar, så går det ikke ann å si nei! Vil jo ikke skuffe.. Samtidig, så er det tennende. Som jeg sa, jeg faller for jenter som viser insj. Så blir jeg dratt med hjem, eller hjem til meg, det blir heftig enten jeg vil eller ikke noen ganger. Og så blir det med det.. Hadde dette skjedd en gang eller to, greit, men det skjer litt for ofte. Er det rart jeg har lyst på kjæreste? Igjen, jeg er kjærestetype, før min 4+årige singeltid så hadde jeg nesten alltid bare kjærester mens jeg vokste opp.. 3årig forhold i barneskolen t.o.m! Haha :)

Er det så vanskelig å si nei? Har du ingen egen vilje?

Jeg har inntrykk av at du mer eller mindre bevisst går etter ONS-opplegget likevel, samme hva du hevder her.

Du bør tenke litt på hva du egentlig velger i praksis - kjapp sex og bekjentskaper framfor seriøs kontakt.

Det legger jentene merke til, skjønner du! ;)

Skrevet

Jeg stusser stort på at du mener at et forhold ikke kan være seriøst eller potensielt så med mindre du har hatt sex med jenta. Da har du et voldsomt snevert utgangspunkt, og utelukker automatisk de som helst vil vente en halv omdreining før halmen prøves. Og det sier ganske mye om din innstilling til det hele. Når du i tillegg bruker årsverk på sjekking, utesteder, byliv og eksterne faktorer, så blir det lite ull og mye tull.

Hoppet selv av medisinstudiet, for kvalmere mennesker med lite medmenneskelighet skal du lete langt etter. Med.stduenter identifiserer seg ved studievalg, så det at du måtte poengtere dette i første avsnitt gjør at varsellampene lyser herfra til Bondi Beach. Du er bare en helt vanlig gutt, og den riktige jenta vil ikke bry seg om du fikk A på obs&gyn.eksamen eller om du gjør det bra som siv.ing. Det hun vil bry seg om er at du ser forbi julepakkestadiet, glemmer orgasmiske aftener og at du gir blanke i hva som står på studentkortet ditt. Det hun vil bry seg om er om du har baller nok til å stå for det du mener, om du har vett nok til å ta deg selv uhøytidelig, får henne til å le og kan beskytte henne. Skal du forvente at andre skal ta deg for den du er, uavhengig av bakgrunn og klesmerker, så må du først vise at du kan gjøre det samme for henne.

Skrevet

Jeg stusser stort på at du mener at et forhold ikke kan være seriøst eller potensielt så med mindre du har hatt sex med jenta. Da har du et voldsomt snevert utgangspunkt, og utelukker automatisk de som helst vil vente en halv omdreining før halmen prøves. Og det sier ganske mye om din innstilling til det hele. Når du i tillegg bruker årsverk på sjekking, utesteder, byliv og eksterne faktorer, så blir det lite ull og mye tull.

Hoppet selv av medisinstudiet, for kvalmere mennesker med lite medmenneskelighet skal du lete langt etter. Med.stduenter identifiserer seg ved studievalg, så det at du måtte poengtere dette i første avsnitt gjør at varsellampene lyser herfra til Bondi Beach. Du er bare en helt vanlig gutt, og den riktige jenta vil ikke bry seg om du fikk A på obs&gyn.eksamen eller om du gjør det bra som siv.ing. Det hun vil bry seg om er at du ser forbi julepakkestadiet, glemmer orgasmiske aftener og at du gir blanke i hva som står på studentkortet ditt. Det hun vil bry seg om er om du har baller nok til å stå for det du mener, om du har vett nok til å ta deg selv uhøytidelig, får henne til å le og kan beskytte henne. Skal du forvente at andre skal ta deg for den du er, uavhengig av bakgrunn og klesmerker, så må du først vise at du kan gjøre det samme for henne.

:pls:

Skrevet

Aaaaamen! Og jeg mente ikke LEI av innholdet i julegaven, men SKUFFA over det. Big difference. Det synes jeg en medisinerstudent burde plukket opp. :lur:

Gjest Tsunade
Skrevet

Anonym Bruker kl. 17:49 - den der var dagens beste!

:klappe:

Jeg sier også amen og halleluja og bøyer meg i støvet.

Skrevet

Ja, der fikk du nok pepper for ONS-dine og den rare holdningen til at man må jo prøve ut sexen først, før man vet om det blir noe bra forhold eller ikke. Og alle er absolutt treffelige og er noe å tenke over.

Jeg vil bare si at det er ikke nødvendigvis sååå ille med sex på første date. Jeg har nemlig hatt det selv, og nå er jeg gift med mannen! Så det så! Men har du sex med jenta på første date, må du ihvertfall IKKE vente med å kontakte henne dagen etter hvis du likte henne godt. Det er jo den vanlige fallgruve å la være å ta kontakt igjen etter en heftig natt, i tro om at "han ville sikkert ikke ha noe mer, enn sex med meg". Har du hatt sex med jenta tidlig i forholdet og liker henne godt, må du følge opp og stå for det du har gjort! Og ikke være arrogant og vente på at hun skal gjøre det. Jenter legger ofte mer i det å ha sex, enn det gutter gjør. Og ting kan tolkes ulikt.

Dette er bare av egen erfaring...

Skrevet

Takk for ærlige svar, derfor jeg prater med dere, jeg trenger jo hjelp! Og det føler jeg jeg får, så takk.

Når du snakker om studiet mitt vil jeg bare si at det er en annen historie og et annet liv jeg lever. Jeg har et liv og jeg har et annet på sykehuset. Det er som sagt en annen historie, og du kan tro hva du vil om generelle medisinstudenter og leger, jeg er faktisk ganske enig, men meg kjenner du ikke så ikke døm meg der. Da reagerer jeg. På sykehus vil jeg hjelpe, uansett hvor trøtt og sliten og lei jeg er, så når man ser at man har hjulpet noen får man nytt liv, kick og det er helt rått. De er de jeg tenker på når jeg leser, og det er derfor jeg vil lese. Men nok om det, selv om jeg måtte svare.

Amen ja, det dere sier treffer spikeren på hodet. Jeg er en vanlig gutt som ønsker en spesiell jente. Ikke noe mer :). Men jeg roter det til gang på gang. Og det må jeg fikse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...