Van Dyke Skrevet 4. desember 2010 #41 Skrevet 4. desember 2010 Nei, det er ikke turnoff for meg. Jeg ønsker en partner som er der for meg, som står stødig ved min side, som er morsom, intelligent, empatisk, snill og har selv-ironi. Jeg håper også at jeg får beholde ham i mange, mange år fremover, så hvis du er "svak" pga dårlig kosthold og så godt som ingen fysisk aktivitet, hadde jeg håpet for vår skyld at du lå deg litt i selen, men turnoff fordi du ikke klarer å bære meg, eller få av syltetøylokket? No way, det er ikke en kvalitet jeg er avhengig av, eller ville savnet.
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2010 #42 Skrevet 5. desember 2010 Vanvittig IKKE ok. For min del. Typen skal klare å løfte mer enn 70 kg. 1
Gjest birry93 Skrevet 5. desember 2010 #43 Skrevet 5. desember 2010 Vanvittig IKKE ok. For min del. Typen skal klare å løfte mer enn 70 kg. Nemlig. Det er det som skiller mellom smågutter og MENN. 1
I Grosny Skrevet 5. desember 2010 #44 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Riktig gjort så trenger du nesten ikke løfte, men du må jo holde litt. Jeg tror helsestudio er veldig bra, og det er veldig viiktig å lære seg å løfte riktig. Du må trene hele kroppen. Bein mage og rygg er minst like viktig som armer. Ikke prøv på slike stunt med dama før du er litt tryggere. Sikkerhet er viktig. Du skal ikke hverken skade ryggen, knærne eller miste henne. Sikkerhet kommer med mestring, utvikling og selvtillitt. Tre måneders klok trening vil nok gjøre underverker. Du vil også merke at selvsikkerhet og sexlyst øker i takt med treningen, fordi muskulaturens utvikling øker testosteronproduksjon. Dette blir bra! Endret 5. desember 2010 av I Grosny
Gjest Dr. Proctor Skrevet 5. desember 2010 #45 Skrevet 5. desember 2010 Ja, kraft ganger arm.. mye av fremgangen ved trening kommer av å kunne ta i (nevromuskulær) og hvor effektiv bevegelsen er, men med endel alkohol innabords så kan hvem som helst løfte galt. Tre centimeter høy dørstokk vs. sunn risikoanalyse.
Gjest Ser Skrevet 6. desember 2010 #46 Skrevet 6. desember 2010 Overraskende at det er jenter her som mener de kan bære 90Kg. Snakker dere om å løfte rett opp og ned eller faktisk bære slik man tenker en mann ville båret en nygift dame? Altså hun ligger på tvers i armene dine. Bar en full kamerat på 95-100Kg for en måneds tid siden på den måten, og det tok ikke lang tid før jeg måtte gi meg. Brukte antaglig mye krefter på å løfte han fra bakken, men tror ikke jeg hadde kommet mye lengre dersom noen hadde gitt ham meg direkte. Selv veier jeg litt over 80Kg og ser på meg selv som en over gjennomsnittlig sterk gutt, men kanskje jeg må tenke igjen dersom mange jenter klarer det samme. Til trådstarter. Foreslår som andre her at du begynner med litt styrketrening. Dersom du ikke ønsker å gå på treningstudio, er det bare å ty til push ups og lignende. Tror forøvrig litt kampsport hadde vært bra for deg. Hadde du gått et par runder i en ring hadde du nok følt deg tryggere når andre hadde oppført seg truende mot deg. Gir deg sikkert et syn på at du tåler mer enn hva du tenker. Oppfordrer ikke til at du skulle vært truende tilbake, men tenker selv at det er lettere å "holde hodet kaldt" når man ikke er redd. 1
Gjest Leo Skrevet 6. desember 2010 #47 Skrevet 6. desember 2010 Jeg driter i om jeg ikke kan løfte dama mi over en dørstokk. Jeg er ikke sterk og har heller ikke noe behov for å være det. Jeg kjøper istedet dyre gaver/reiser til henne som de fleste andre menn bare kan drømme om å kjøpe til dama si
Gjest birry93 Skrevet 14. januar 2011 #48 Skrevet 14. januar 2011 Jeg driter i om jeg ikke kan løfte dama mi over en dørstokk. Jeg er ikke sterk og har heller ikke noe behov for å være det. Jeg kjøper istedet dyre gaver/reiser til henne som de fleste andre menn bare kan drømme om å kjøpe til dama si Jaja, det finnes de som tenner på "økonomiske muskler" også. :gjeiper: 1
Audrina Skrevet 14. januar 2011 #49 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Takk og lov kan min kjære løfte meg! Urinstinkt, ja. Mannen skal være sterk og manndig, så jeg føler meg trygg i hans armer :rødme: Jeg synes du skal begynne å trene, men gjør det i hovedsak for din egen del! Du vil garantert komme i en situasjon eller 5 i løpet av livet, hvor det vil komme til nyttighet. For ikke å nevne at du vil få mange andre goder ved å være i god fysisk form. Så kan du heller se på det som en bonus at kjæresten din liker det, og at du får oppfyllt hennes ønske Endret 20. januar 2011 av Audrina 1
Gjest M Skrevet 14. januar 2011 #50 Skrevet 14. januar 2011 herregud for et idiotisk tema. Er dette kødd? "Min mann mååååå kunne bære meg" "du må begynne å trene". Helt ærlig tenner jeg ikke særlig på pinglegutter selv, men det gjør da åpenbart forloveden til TS. Dersom det er så helvetes viktig for dåsa å bli båret over en dørstokk får hun enten ta av noen kilo eller finne seg en ny mann evt komme seg ned på jorden igjen. Mange grunner til å begynne å trene, men slik at en skal kunne bære et voksent menneske over en dørstokk? Teit! 2
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2011 #51 Skrevet 14. januar 2011 Hah, trodde det var mest gutter som var utrolig "sterke på papiret", men det gjelder visst for jenter også. Jeg veier 95kg og flere jenter har prøvd å bære meg uten spesielt hell. De fleste greier å løfte meg 10cm med å bare ta rundt magen, men jeg hadde blitt imponert om ei jente (med unntak av skogsdundrer) greide å bære meg "som en brud" uten at jeg hjalp veldig til og omtrent klatrer oppå skuldrene hennes. Og det var ei som sa at hun tok 70kg over hodet her om jeg ikke så helt feil. Med mindre du er aktiv styrkeløfter, så aldri i verden, snuppa.
Gjest birry93 Skrevet 17. januar 2011 #52 Skrevet 17. januar 2011 Mannen skal være sterk og manndig, så jeg føler meg trygg i hans armer :rødme: Det er nettopp det, det føles deilig å kjenne at han er sterk og stødig. 1
Ziegel Skrevet 17. januar 2011 #53 Skrevet 17. januar 2011 Nemlig. Det er det som skiller mellom smågutter og MENN. Og jenter må ha puppestørrelse over B-cup. Det er det som skiller småjenter og DAMER. .....
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #54 Skrevet 17. januar 2011 Og jenter må ha puppestørrelse over B-cup. Det er det som skiller småjenter og DAMER. ..... hehe vet du hvordan man virkelig skiller på jenter og DAMER da? Jenter er opptatt av muskelstørrelse, i mens DAMER er mer opptatt av mannen bak musklene. 1
MJ_Parker Skrevet 22. januar 2011 #55 Skrevet 22. januar 2011 Hei, folkens, velger å være anonym grunnet temaets natur. Jeg er da en ung mann på 30+, som mildt sagt ikke er særlig fysisk sterk. Jeg har en kjæreste som drømmer om bryllup og hele den fadereian der, og som naturligvis ønsker å bli båret over dørstokken. Hun veier vel rundt 70 et sted, normal vekt vil jeg tro, men jeg makter ikke å rikke så mye som 50 over bakken. Så mitt spørsmål er da, til dere jenter der ute, er dette totalt turn-off, eller er det ok? Vær brutalt ærlig, ikke ljug for å være snill! Hilsen undrende. Jeg må nok ærlig innrømme at jeg finner det svært lite attraktivt når en ung mann på din alder ikke klarer å løfte en kvinne med normal vekt. Det er ikke det at det er så om å gjøre å bli løftet på og båret hele tiden, men jeg synes det gir en følelse av trygghet å vite at han kan, at mannen tross alt er sterkere enn meg. Det er selvsagt delte meninger om dette, som nevnt av andre på forumet, og om din kjære ikke bryr seg om du kan løfte henne eller ikke, så er jo det fint for deg, vi kvinner er forskjellige, men jeg vil uansett råde deg til å begynne med litt vektløfting, for du vil absolutt ha godt av det. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2011 #56 Skrevet 22. januar 2011 Det er ikke akkurat noen dealbreaker, men turnoff er det definitivt. Jeg er selv en kvinne på 168 cm som veier 55 kg, trener ikke aktivt, men jeg klarer fint å løfte min partner som veier 90 kg. Nå er det ikke først og fremst det at mannen skal bære meg over dørstokken jeg er opptatt av, det er vel mer det at jeg liker å vite at mannen er sterk, og i stand til å beskytte meg om noe skulle skje. Om kjæresten din drømmer om å gifte seg med deg vil jeg tro at din mangel på fysisk styrke ikke har så mye å si for henne. Jeg nekter å tro at dere har kommet såpass langt at dere snakker om bryllup uten at hun har lagt merke til hvor sterk/svak du er. Når du sier at du ikke klarer å løfte 50 kilo engang må jeg si at du burde virkelig trene for din egen del! Ikke vondt ment, men du kan jo ikke akkurat være i god form om du orker såpass lite? Med mindre du har noen spesielle sykdommer/lidelser som gjør at du ikke bør løfte, er det absolutt håp for å oppfylle drømmen hennes (tar jo litt tid å planlegge et bryllup). Du kan gjerne øve med kjæresten din. Husk på at det går mye lettere om hun holder seg selv litt oppe ved å holde godt rundt skuldrene dine, samtidig som hun slenger opp beinet, slik at du slipper å bøye deg for å plukke henne opp. Tren deg opp med å gå korte runder med henne på ryggen for å styrke beina, og løft henne normalt (rundt midjen), gjerne mens hun står i sofaen, for å trene armene. Lykke til! Løfte og bære er to forskjellige ting frøken. Du klarer vel neppe bære din mannen din over dørstokken type. Til TS, ikke vær bekymret, det er faktisk vanlig å slite litt med å bære en pers over 70 kg. Kg-folket har en klar tendens til å ligge lang over gjennomsnittet på "best i test" skalaen
Antlers Skrevet 22. januar 2011 #57 Skrevet 22. januar 2011 Løfte og bære er to forskjellige ting frøken. Du klarer vel neppe bære din mannen din over dørstokken type. Til TS, ikke vær bekymret, det er faktisk vanlig å slite litt med å bære en pers over 70 kg. Kg-folket har en klar tendens til å ligge lang over gjennomsnittet på "best i test" skalaen Jo, det klarer jeg fint Jeg klarer derimot ikke å bære rundt på ham like lenge som han kan bære meg, eller å løfte ham med strake armer, eller løfte ham med samme letthet som han kan løfte meg. Jeg er sterk på visse områder, men svak på andre. Jeg kan f.eks ikke ta mer enn 20 armhevninger, og jeg har ikke sjans til å løfte meg selv opp etter armene (enten jeg er trent eller utrent - aldri kommet lenger enn halvveis). Men... Det har ikke noe med hvem som er "sterkest" eller "best" å gjøre. Når en mann ikke kan løfte (vi snakker ikke engang om å bære rundt på) 50 kg, kan du ikke påstå at det er normalt. Det høres bare skummelt ut, med tanke på vedkommendes helse.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2011 #58 Skrevet 22. januar 2011 Jo, det klarer jeg fint Jeg klarer derimot ikke å bære rundt på ham like lenge som han kan bære meg, eller å løfte ham med strake armer, eller løfte ham med samme letthet som han kan løfte meg. Jeg er sterk på visse områder, men svak på andre. Jeg kan f.eks ikke ta mer enn 20 armhevninger, og jeg har ikke sjans til å løfte meg selv opp etter armene (enten jeg er trent eller utrent - aldri kommet lenger enn halvveis). Men... Det har ikke noe med hvem som er "sterkest" eller "best" å gjøre. Når en mann ikke kan løfte (vi snakker ikke engang om å bære rundt på) 50 kg, kan du ikke påstå at det er normalt. Det høres bare skummelt ut, med tanke på vedkommendes helse. Ugh.... quota visst feil, pyttpytt. Men WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klare å bære en kropp på 90 kg som dame er YJUBER spess, bra for en mann t.o.m, cudos to you madame. Når jeg snakker om bære så mener jeg, klassiske over stokken type altså bare så vi er enige der. (gjerne uten headbump trauma i dørkarmen) Jeg tror (vet ikke) ts dro på litt når han sa han ikke kan rikke 50 fra bakken, for han mente vel bære, siden det var snakk om brølløpp og de greian der. TS? Annyways, bryllup tar tid å planlegge, så om dette (dvs.bære ritualet) er noe du gruer deg til er det bare å legge seg i trening! good luck:)
Gjest Dr. Proctor Skrevet 22. januar 2011 #59 Skrevet 22. januar 2011 Soveromsdøra slår som regel utover i gangen, så bare sett senga nær dørstokken.
BennyE Skrevet 29. april 2011 #60 Skrevet 29. april 2011 Takk for mange ærlige tilbakemeldinger, jeg har nå begynt med vektløfting for et par måneder siden, pent og forsiktig. Satser på å bli en sterk mann i løpet av et par-tre år. Forhåpentlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå