AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei, folkens, velger å være anonym grunnet temaets natur. Jeg er da en ung mann på 30+, som mildt sagt ikke er særlig fysisk sterk. Jeg har en kjæreste som drømmer om bryllup og hele den fadereian der, og som naturligvis ønsker å bli båret over dørstokken. Hun veier vel rundt 70 et sted, normal vekt vil jeg tro, men jeg makter ikke å rikke så mye som 50 over bakken. Så mitt spørsmål er da, til dere jenter der ute, er dette totalt turn-off, eller er det ok? Vær brutalt ærlig, ikke ljug for å være snill! Hilsen undrende.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hei, folkens, velger å være anonym grunnet temaets natur. Jeg er da en ung mann på 30+, som mildt sagt ikke er særlig fysisk sterk. Jeg har en kjæreste som drømmer om bryllup og hele den fadereian der, og som naturligvis ønsker å bli båret over dørstokken. Hun veier vel rundt 70 et sted, normal vekt vil jeg tro, men jeg makter ikke å rikke så mye som 50 over bakken. Så mitt spørsmål er da, til dere jenter der ute, er dette totalt turn-off, eller er det ok? Vær brutalt ærlig, ikke ljug for å være snill! Hilsen undrende. ehm..for å være ærlig? Ja..jeg vil ha en sterk mann..hadde han ikke klart å løfte meg så hadde jeg syns det var litt..... avtennende.. hiv deg i benken da mann!tren knebøy! vet du ikke hvordan du gjør det så sjekk ut masse videoer på youtube.teknikk er viktig;) Begynn rolig.ikke for mye vekter og øk på rundt 2-5 kg hver økt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 ehm... jeg klarer til og med å løfte min kjæreste å han veier 80-90 kilo og jeg er jente! 2
Gjest birry93 Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Seriøst? Jeg tar 70 over hodet, og ser ikke på meg selv som spesielt sterk. Råder deg til å løfte vekter og spare deg for pinilge situasjoner når du kommer så langt.
Gjest Blubberella Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg må ærlig innrømme at jeg overhodet ikke forventer at mannen min skal bære meg, verken over dørstokken eller andre steder. For meg er det ikke negativt at en mann ikke klarer å bære dama si. Det er da andre og viktigere ting jeg heller ser etter i en mann 2
Gjest Xelle Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Foretrekker en mann som er sterkere enn meg selv. Er vel urinstinktet som slaar inn =p
Gjest Blubberella Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Foretrekker en mann som er sterkere enn meg selv. Er vel urinstinktet som slaar inn =p Jeg er så lite sterk som det går an å bli, så det skal ikke så mye til før en fyr er sterkere enn meg Antakelig derfor jeg ikke er så kresen på det området
Gjest Xelle Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er så lite sterk som det går an å bli, så det skal ikke så mye til før en fyr er sterkere enn meg Antakelig derfor jeg ikke er så kresen på det området Man har alle sine preferanser, hadde det vaert mannen i mitt liv, saa ville nok ikke styrke akkurat hatt saa mye med saken aa gjoere uansett. Kjaerlig er kjaerlig, og da har man en tendens aa legge vekk noen av listekravene sine. =D
Gjest Blubberella Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Man har alle sine preferanser, hadde det vaert mannen i mitt liv, saa ville nok ikke styrke akkurat hatt saa mye med saken aa gjoere uansett. Kjaerlig er kjaerlig, og da har man en tendens aa legge vekk noen av listekravene sine. =D joda, helt enig
Antlers Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Det er ikke akkurat noen dealbreaker, men turnoff er det definitivt. Jeg er selv en kvinne på 168 cm som veier 55 kg, trener ikke aktivt, men jeg klarer fint å løfte min partner som veier 90 kg. Nå er det ikke først og fremst det at mannen skal bære meg over dørstokken jeg er opptatt av, det er vel mer det at jeg liker å vite at mannen er sterk, og i stand til å beskytte meg om noe skulle skje. Om kjæresten din drømmer om å gifte seg med deg vil jeg tro at din mangel på fysisk styrke ikke har så mye å si for henne. Jeg nekter å tro at dere har kommet såpass langt at dere snakker om bryllup uten at hun har lagt merke til hvor sterk/svak du er. Når du sier at du ikke klarer å løfte 50 kilo engang må jeg si at du burde virkelig trene for din egen del! Ikke vondt ment, men du kan jo ikke akkurat være i god form om du orker såpass lite? Med mindre du har noen spesielle sykdommer/lidelser som gjør at du ikke bør løfte, er det absolutt håp for å oppfylle drømmen hennes (tar jo litt tid å planlegge et bryllup). Du kan gjerne øve med kjæresten din. Husk på at det går mye lettere om hun holder seg selv litt oppe ved å holde godt rundt skuldrene dine, samtidig som hun slenger opp beinet, slik at du slipper å bøye deg for å plukke henne opp. Tren deg opp med å gå korte runder med henne på ryggen for å styrke beina, og løft henne normalt (rundt midjen), gjerne mens hun står i sofaen, for å trene armene. Lykke til! 1
BennyE Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Takk for ærlige svar, jenter. Selv om det gjorde litt vondt var det godt å få høre sannheten, jeg vil prøve å få bygget litt muskler. Min feighet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, jeg skjelver i buksene om noen oppfører seg truende, så jeg bare håper det ikke kommer den dag jeg må "beskytte" noen. :S Jaja, jeg turte iallefall å vise hvem jeg er, mer eller mindre. =P Endret 15. oktober 2010 av BennyE
Gjest Eventyr3 Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for ærlige svar, jenter. Selv om det gjorde litt vondt var det godt å få høre sannheten, jeg vil prøve å få bygget litt muskler. Min feighet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, jeg skjelver i buksene om noen oppfører seg truende, så jeg bare håper det ikke kommer den dag jeg må "beskytte" noen. :S Jaja, jeg turte iallefall å vise hvem jeg er, mer eller mindre. =P Av ren nysgjerrighet,hva er det du frykter? Hvis du havner i en situasjon hvor noen som står nær deg trenger beskyttelse, så tviler jeg på at du forsatt vil skjelve i buksa. tror nok raseriet ditt pumper seg opp da. ellers, tren hele kroppen, ikke bare armer. viktig å få en solid kropp. da tåler du mer juling. og jeg tenker ikke arnold macho macho kropp,men sånn at du ikke fyker bortover heller.
pingeline Skrevet 15. oktober 2010 #13 Skrevet 15. oktober 2010 Det betyr ingenting for meg. Kan forresten legge til at jeg en gang ble mista under en sånn tillits øvelse der jeg skulle slippe meg bakover og stole på at partneren min (altså partner på den leken, ikke kjæresten min) tok meg i mot. Jeg er tillitsful som søren, og stiv som en støtte slapp jeg meg bakover, men min dengang syltynne kropp var litt for mye å ta i mot, tydeligvis. Men ærlig talt har det veldig lite å si om mannen er sterk i armene. Vi har alle styrker og svakheter, og om en av dine svakheter er musklaturen i armene, så er ikke dama mye glad i deg hvis hun holder det i mot deg. Hvis det plager DEG, derimot, så burde du gjøre noe med det. Bedre å løfte litt vekter noen ganger i uka enn å gå rundt å ha dårlig selvfølelse pga noe sånt.
Gjest sardintroll Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg synes nå dette var litt turn-off ja, du burde absolutt begynne å pumpe litt, for en veltrent kropp ser for det første bedre ut enn en som ikke er det, og 50 kg ER faktisk ikke spesielt tungt, så jeg anbefaler deg å begynne å ta litt bedre vare på deg selv. Med en sterkere kropp skal du se at kanskje "heltemotet" kommer tilbake også.
Gjest trener'n Skrevet 15. oktober 2010 #15 Skrevet 15. oktober 2010 Kjør baseøvelser: Knebøy(squat),benkpressBenchpress),markløft(deadlift),militærpress (overheadpress),stangroing(bent over barbellrows),litt planke/mageøvelser. 3 ganger i uka. anbefaler et program som heter 5X5stronglifts.Bra for å øke i styrke. Sjekk ut på youtube ja.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #16 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kan være bånn ærlig og si at hvis jeg hadde vært kjæresten din, og jeg hadde drømt om å gifte meg med deg, så hadde jeg gitt blanke i om du hadde klart å løfte 50 eller 500 kilo. Da hadde jeg allerede elsket deg som du er Men når det er sagt, om hun ønsker at du skal bære henne over dørstokken, og du selv ønsker å gi henne den gleden, er det bare å sette i gang med styrketrening av hele kroppen! Og tren gjerne sammen med din kjære, så kan dere kose dere sammen og begge nyte godt av å føle dere vel i bryllupet. Lykke til! 1
Gjest jekkdeg Skrevet 15. oktober 2010 #17 Skrevet 15. oktober 2010 ehm... jeg klarer til og med å løfte min kjæreste å han veier 80-90 kilo og jeg er jente! Det sier om deg enn om vår kjære OP.
Gjest jekkdeg Skrevet 15. oktober 2010 #18 Skrevet 15. oktober 2010 ehm... jeg klarer til og med å løfte min kjæreste å han veier 80-90 kilo og jeg er jente! Det sier om deg enn om vår kjære OP.
Gjest Pet Skrevet 15. oktober 2010 #19 Skrevet 15. oktober 2010 Du får investere i en sekketralle. Kan være romantisk det også, hvis du pynter den med litt blomster.
Fanta Exotic Skrevet 15. oktober 2010 #20 Skrevet 15. oktober 2010 Min kjære skal aldri bære meg, enten det er over dørstokken eller andre steder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå