Gå til innhold

dealextreme.com

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gadgets og teknologi er jo SVINBILLIG der. Så en som linket til denne nettsiden, Og ble helt målløs når jeg troppet inn på siden! Og i tilegg er det fri frakt..Er det noe lureri her?

Angrer jo plutselig på alt av teknologi jeg har kjøpt her i Norge når prisen der er så dramatisk nedsatt i forhold til vår :O :O

Snakket med en kollega som sa at dette var reelt og at han shoppet hele tiden der. Men jeg er skeptisk fordi.

Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloodless
Skrevet

Har handlet på dealextreme mange ganger. Kan ikke gå god for kvaliteten på alt der inne, men det jeg har kjøpt har funket iallefall. Også er det jo veldig mye som ikke er originale merker da, men som står f.eks. apple på likevel.

Siden er iallefall ekte, og du får det du kjøper, så ikke noe lureri sånn sett.

Skrevet

Siden er reell, prisene er reelle og frakt er inkludert. Jeg har sjelden hørt noe negativt om butikken. Jeg har derimot hørt mye negativt om dritten som kjøpes der, men til de prisene så er det heller ingen som forventer levetid på mer enn 47 minutter. :)

Skrevet

Siden er reell, prisene er reelle og frakt er inkludert. Jeg har sjelden hørt noe negativt om butikken. Jeg har derimot hørt mye negativt om dritten som kjøpes der, men til de prisene så er det heller ingen som forventer levetid på mer enn 47 minutter. :)

Hehe :))

Men hva med toll? Er den høy? Er det ikke slik at om du overstiger 200,- så må du betale det??

Hva med simkort format til mobil etc...?

Skrevet

Overstiger du 200 kroner så legges det til 25% moms og tollbehandlingsgebyr fra Posten (rett over hundringen). Elektronikk er tollfritt.

Formater og sånt har jeg ikke anelse om, slike ting må sjekkes for hvert produkt.

Skrevet

Okey! Så all teknologi har ingen toll? Uansett hvor mye du betaler? Kun 25% moms altså???

Skrevet

Tror ikke det, nei. Det finnes kanskje unntak, men jeg har ikke hørt om tollkrav på elektronikk.

Skrevet

Jeg har kjøpt varer for tusenlappen nå. Sjekka kontoen å blitt trekkt det. Hvor mye extra må jeg regne med å betale? Kommer det egen regning fra toll etc?..Evt. Hvor mye?

Skrevet

Så på toll.no at dette trenger man ikke tolle for. Kun moms som er 250 i dette tilfelle! DIGG!!!! :))

Skrevet

Det er en fin side, men kvaliteten på det som selges er så som så. Kina-telefoner er sjeldent veldig bra. Men ting som kabler og denslags har jeg kjøpt veldig mye av der, og de er veeldig billige. Kvaliteten er den samme som du får i en vanlig elektronikkbutikk i Norge.

Skrevet

Forresten, dersom du handler mange småting som koster lite (under 200). Hvorfor legger du ikke inn mange ordrer slik at du unngår å betale moms? Det er lovlig, det koster deg ingenting ekstra i og med at det er gratis frakt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...