Gå til innhold

Tips til damene om hva som funker

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Av og til blir jeg hoderystende forundret over artikler, enten her på KG eller i ymse dameblader, om hva kvinner skal gjøre/tenke på i forhold til å være attraktiv/forføre en mann.

Hvis målet er å få ektemannen/samboeren/kjæresten/elskeren med på en heftig runde kan denne faktisk være god lærdom; http://www.kvinneguiden.no/artikler/naar_du_vil_ha_ham_naken_/70621

Denne derimot, skal dere drite i. I beste fall vil han legge merke til punkt 6, alt annet er bortkastet tid og penger. Vi menn digger dere nemlig som dere er, uten alskens kosmetiske (bokstavelig talt) justeringer; http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_naken/78588

Sånn, da vet dere det :ler:

Endret av Gorgonzola
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt riktig, vi skal ikke tro alt vi leser :)

Skrevet (endret)

Dobbelpost:)

Endret av Annabelle <3
Gjest Eurodice
Skrevet

I beste fall vil han legge merke til punkt 6, alt annet er bortkastet tid og penger. Vi menn digger dere nemlig som dere er, uten alskens kosmetiske (bokstavelig talt) justeringer; http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_naken/78588

Mitt behårede venusberg har aldri hverken skremt eller frastøtt noen hittil :lur: .

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Mitt behårede venusberg har aldri hverken skremt eller frastøtt noen hittil :lur: .

Det håper jeg virkelig ikke heller, jeg leste punkt 6 mer som at det er noe menn i beste fall legger merke til i forhold til stubber på leggeene, kvinners håpløse og totalt unødvendige bekymring over dun på lårene, for kraftige øyenbryn eller at du har hår på "berget". Klart, bush under armene ville nok de fleste menn ha stusset (ha-ha, den var god) over............

Gjest Eurodice
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke heller, jeg leste punkt 6 mer som at det er noe menn i beste fall legger merke til i forhold til stubber på leggeene, kvinners håpløse og totalt unødvendige bekymring over dun på lårene, for kraftige øyenbryn eller at du har hår på "berget". Klart, bush under armene ville nok de fleste menn ha stusset (ha-ha, den var god) over............

:ler::ler::ler:

Skrevet

Vel, den siste artikkelen gir tips om hvordan man skal pleie huden for at den skal se/føles bedre ut og ikke så vanvittig mye mer. Og det kan absolutt hende at en mann ikke kommer til å tenke "ja, nå har hun skrubbet seg halvt i hjel på badet for meg", men han kommer definitivt til å tenke "så deilig og myk hud". Så jeg er ikke helt enig med deg om at man kan bare drite i den siste artikkelen. Men at det er noe menn mest sannsynlig ikke kommer til å legge direkte merke til er HELT sikkert! Men for all del, dere legger ikke alltid merke til nye hårklipp, ny farge eller ny genser heller ;) Og det betyr ikke at vi skal slutte å gå frisøren eller kjøpe nye klær av den grunn :D

Gjest Blubberella
Skrevet

Av og til blir jeg hoderystende forundret over artikler, enten her på KG eller i ymse dameblader, om hva kvinner skal gjøre/tenke på i forhold til å være attraktiv/forføre en mann.

Hvis målet er å få ektemannen/samboeren/kjæresten/elskeren med på en heftig runde kan denne faktisk være god lærdom; http://www.kvinneguiden.no/artikler/naar_du_vil_ha_ham_naken_/70621

Denne derimot, skal dere drite i. I beste fall vil han legge merke til punkt 6, alt annet er bortkastet tid og penger. Vi menn digger dere nemlig som dere er, uten alskens kosmetiske (bokstavelig talt) justeringer; http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_naken/78588

Takk og pris for det! :) Den dagen man må bruke en spray-on foundation i bikinilinja eller deromkring for at mannen ikke skal klage på røde prikker etter barberinga, tror jeg at jeg melder meg ut av hele parforholdgreia! :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er enig, men når det er sagt så liker jeg å dulle litt med meg selv når jeg vet at kjæresten kommer på besøk. Men det handler mer om at jeg føler meg mer fantastisk etterpå :)

Spray-on foundation ville aldri falt meg inn da :ler:

Skrevet

Takk og pris for det! :) Den dagen man må bruke en spray-on foundation i bikinilinja eller deromkring for at mannen ikke skal klage på røde prikker etter barberinga, tror jeg at jeg melder meg ut av hele parforholdgreia! :fnise:

Ja, reagerte litt på det tipset der! Jeg satt nesten å ventet på en tråd om hvor vanlig dette var, for det har jeg aldri hørt om.

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja, reagerte litt på det tipset der! Jeg satt nesten å ventet på en tråd om hvor vanlig dette var, for det har jeg aldri hørt om.

Det finnes sikkert en gjest eller to som helst vil ha dama si lettere spraylakkert før han gidder å ha sex med henne! :ler:

Skrevet

Du sa det veldig enkelt og greit, Gorgonzola. :)

Min erfaring er at det stemmer også.

Mannen vil heller ha det der og da enn at jeg skal bruke timer i forkant for å se mest mulig deilig ut. Jeg er deilig :gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den artikkelen der er så kvalm, overfladisk, full av feil og annet vås og vrøvl at den som publiserte den her burde skjemmes herfra til evigheten. Den har INGENTING med virkeligheten å gjøre.

Skrevet

:skratte: Spray on foundation i bikinilinja?? Det stoffet smaker høgg og smitter av!

Når han da krabber opp igjen etter å ha begravd hele fjeset i...**** og oppi dalane der. Så tror han at du vasker deg med avfetning for bil og ser ut som en orange vaskebjørn i trynet! :skratte:

Skrevet

:skratte: Spray on foundation i bikinilinja?? Det stoffet smaker høgg og smitter av!

Når han da krabber opp igjen etter å ha begravd hele fjeset i...**** og oppi dalane der. Så tror han at du vasker deg med avfetning for bil og ser ut som en orange vaskebjørn i trynet! :skratte:

He he, hørtes som selvopplevd. Fortell :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...