Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexyness
Skrevet

Jeg har møtt en flott fyr som jeg virkelig liker denne gang,vi har samme interesser og prater lett og ledig.God kjemi.Har kysset en gang (deiiiilig),men det var det.(i helga)

Men det jeg tar meg selv i er at jeg ikke spiller på sex for å få han interessert denne gangen.Jeg kan faktisk ikke huske at jeg noen gang har prøvd å få en mann uten å være "sexy" hvis dere skjønner?

Jeg prøvde ikke engang å røre ham på utvalgte steder på kroppen da jeg var med ham i helga,han gjorde heller ikke det med meg.Men vet at han ville da jeg kjente en mr.something something der nede i underetasjen som kom borti ryggen min;)

Før har jeg alltid hatt en veldig flørtete tone med"sex" i..men det har jeg ikke gjort nå.Føler kanskje jeg er litt kjedelig plutselig?

Joda jeg flørter,men ikke sånn overdrevent.Jeg tar meg selv i nakken-og sier ro deg ned -ikke stress ham-må ikke virke for interessert(desperat) osv.

Han virker som en veldig "skikkelig"type.En som ikke vil ligge med ei kjerring første gangen han treffer ei.

Så jeg trur kanskje jeg ikke vil virke vulgær i hans øyne..?

fleir en meg som har det sånn?

Hva synes dere gutter/menn-liker dere at jenter flørter med en liten anelse sex (skjult)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm så du har fått litt selvrespekt det du prøver å si?

Gjest sexyness
Skrevet

hmm så du har fått litt selvrespekt det du prøver å si?

hehe,,kanskje det ja?

Før har jeg kanskje vært litt naiv og trodd at hvis jeg var sexy hele tiden så fikk jeg den jeg ville ha..men nei-det har nok ikke alltid funket.

Har jo blitt eldre nå.

Bare litt morsomt at det gikk opp for meg sånn plutselig at man trenger ikke å være/spille sexy for å få den man vil ha.

kanskje menn synes vi er sexy uansett? ;)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

hehe,,kanskje det ja?

Før har jeg kanskje vært litt naiv og trodd at hvis jeg var sexy hele tiden så fikk jeg den jeg ville ha..men nei-det har nok ikke alltid funket.

Har jo blitt eldre nå.

Bare litt morsomt at det gikk opp for meg sånn plutselig at man trenger ikke å være/spille sexy for å få den man vil ha.

kanskje menn synes vi er sexy uansett? ;)

Det at du skriver "kjerring" på slutten av det første innlegget ditt, gjør at jeg tror du er ganske ung. Det er vel ikke vanlig blant mer voksne å omtale jenter/kvinner som "kjerringer"?

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg tror at hvis du ønsker deg en mann, langsiktig, så er det smartest å slappe av å være deg selv, uansett om du er grisessexy eller halvvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...