Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #21 Del Skrevet 8. oktober 2003 Bør man ikke hatt seg litt kuk før man går hen å skaffer seg vibrator? Slik at man ikke blir så skuffet når d viser seg at mannen ikke er like utholdende som vibratoren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #22 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan ikke fatte annet enn at 15-åringer som går hen og kjøper seg vibrator er utsatt for en eller annen form for press ifra kamerater ol. Jeg tror nysgjerrigheten er der uansett, jeg, SS, på seksuelle hjelpemidler, helt uavhengig av press. Personlig ville jeg foretrukket en vibrator framfor den nevnte guleroten, eller flasketuter, agurker, Venus sitt barbehøvelskaft, stearinlys....you name it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #23 Del Skrevet 8. oktober 2003 Bør man ikke hatt seg litt k## før man går hen å skaffer seg vibrator? Slik at man ikke blir så skuffet når d viser seg at mannen ikke er like utholdende som vibratoren? Mulig du har et poeng der, sexy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 8. oktober 2003 Opplever ikke at hun er utsatt for press i vennegjengen sånn sett. Har spurt om det er flere som har vibrator og slike ting, men det tror hun ikke. Men hun vet at jeg har....uten at jeg har fortalt det. Hun fant dem da hun snoket litt i skapet mitt etter klær hun kunne prøve. Hun ble nok litt overrasket da. Hva folk mener om det er så sin sak for meg. Det er vel flere mødre som har vibratorer. Ellers må jeg si at jeg ikke har for vane å flashe mitt eget sex-liv for henne, vi snakker mer generelt om sånne ting når vi er inne på de temaene. Dessuten har både hun og venninnene vært inne på nettet og funnet Kondomeriet....og der var det visst mye å se på. Det er sånt jeg ikke er så begeistret for at hun gjør, men nå har de jo internett på skolen, så jeg har jo ikke helt oversikten der. Tror nok det er mer nysgjerrighet enn press. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #25 Del Skrevet 8. oktober 2003 Misforstå meg riktig nå!Jeg synes d er steinbra at ungdommen finner ut av onaniens gleder og ikke skjemmes over å kose seg solo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #26 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mulig du har et poeng der, sexy.... Tja...og jeg tror også unge jenter, uansett hva de har hatt av hjelpemidler og ikke før sin seksuelle debut, blir gledelig overrasket over alt det andre sex fører med seg enn bare for liten utholdenhet. "Ikke like utholdene som vibratoren" trenger mannen jo ikke være for ever and always uansett. Er ikke det mer et "problem" for de uerfarne&ivrige som fortsatt er like ivrige, men mer erfarne etterhvert som man får samkjørt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #27 Del Skrevet 8. oktober 2003 Agnes Med vibrator blir du fort orgasmefixert; når man da ikke får orgasme med sin menneskelige partner fordi manglende utholdenhet og massasjeeffekt så blir man nok fort skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #28 Del Skrevet 8. oktober 2003 Agnes Med vibrator blir du fort orgasmefixert; når man da ikke får orgasme med sin menneskelige partner fordi manglende utholdenhet og massasjeeffekt så blir man nok fort skuffet. Vet ikke om jeg er enig i deg i dette, men la oss gå utifra at det kan være slik for noen. Og da: Takler en 15-åring dette dårligere enn en 35-åring som oppdager vibratorens gleder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #29 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja, d tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #30 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og kan en elsker leve opp til dusjstrålens utholdenhet og massasjeeffekt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #31 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og kan en elsker leve opp til dusjstrålens utholdenhet og massasjeeffekt?? Dusjen ble ikke primært laget for onani... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #32 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja' date=' d tror jeg.[/quote'] Jeg vet ikke. For min egen del prøvde jeg en vibrator som hadde fått mye skryt for første gang som 26-åring. Jeg ble kjempeskuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #33 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dusjen ble ikke primært laget for onani... Ha ha...men det er en forklaring på hvorfor jenter sånn etterhvert begynner å bruke så sabla lang tid i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. oktober 2003 #34 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har liten tro på at en 15 år gammel jente som kjøper seg dildo ikke er sekuelt aktiv. En annen sak er at det er 18 års grense på slike leketøy, og da lurer jeg på hvordan hun har klart å skaffe seg en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #35 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har liten tro på at en 15 år gammel jente som kjøper seg dildo ikke er sekuelt aktiv. En annen sak er at det er 18 års grense på slike leketøy' date=' og da lurer jeg på hvordan hun har klart å skaffe seg en slik?[/quote'] :o 18-års grense? Hvorfor ikke 16 år i det minste, som jo er den seksuelle lavalder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. oktober 2003 #36 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke spør meg, kondomeriene har 18 års grense iallefall, det er det jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #37 Del Skrevet 8. oktober 2003 Handlet sprit på polet som 16-åring, jeg. Ellers er jo gode venner over 18 greie å ha om det skulle knipe med legitimasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. oktober 2003 #38 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja men da kom du sikkert ikke hjem til din mor og var stolt over hva du hadde kjøpt? Ja det er sikkert bra at en har et slikt forhold til sin mor, noe jeg mener en ikke skal ha. Det skal være forskjell på mor og venninne, og sexlivet til barna bør en kanskje ikke vite for mye om. hva er det som gjør at foreldre i dag skal være venninner med sine barn i stedet for å være foreldre? Jeg anser en slik opplysning for noe en forteller sine venninner om og ikke moren, men igjen det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #39 Del Skrevet 8. oktober 2003 D er nok best at mamma ikke vet for mye ja' Og mødre bør være mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #40 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja men da kom du sikkert ikke hjem til din mor og var stolt over hva du hadde kjøpt? Nix, ganske riktig. Har fortalt henne det siden. Det er en stor forskjell på alkohol for en 16-åring og seksuelle hjelpemidler, synes jeg, hva graden av "greit" angår. Poenget er uansett at det ikke er særlig vanskelig å få fatt i produkter det er 18-års grense på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå